Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 2 Guests are viewing this topic.

paullie

QuoteDupa traversarea unui debleu urmeaza un pod peste Valea Plapcea la km 70+690 si un pasaj in localitatea Jitaru pe
drumul expres peste Strada Electricienilor la km 70+870. Fiind in localitate, pentru limitarea amprizei in zonele construite sunt prevazute ziduri de sprijin.
La pag 9.

Ar trebui sa apara si AC.

miahi

^ Ce veste buna, poate daca se misca birocratia repede avem noroc si se deschide T3 pana la Negreni anul acesta.

horatiu.cosma

Ca să apară AC trebuie prima dată revizuit acordul de mediu. Ce s-a publicat mai sus e memoriul de prezentare pentru modificările din proiect (descrierea lor). Urmează ca ANPM să decidă ce fel de revizuire a acordului de mediu va fi, simplă (suficient acest memoriu de prezentare) sau lungă, cu alte documentații și studii în teren pentru impactul mediului, care ar dura luni de zile. Deci așteptăm și sperăm.

horatiu.cosma

#8133
Ceva interesant din memoriul de prezentare:

"In Acordul de Mediu Spatiul de Servicii este amplasat la km 112+400, dar aceasta pozitionare afecteaza:
- Podul peste Vale neidentificata km 111+806, structura necesitand a fi largita datorita benzii de accelerare Cale II si repozitionarea fata de axul drumului expres a Pasajului peste Drumul Expres;
-  Podul peste Valea Ratei km 111+865, structura necesita a fi largita datorita benzilor de accelerare/decelerare aferente;

astfel a fost necesara reamplasarea spatiului de servicii la km 115+300"

Deci, în loc să fie lărgite 2 podiști amărâte cu 1 metru (din rezervele proiectului) ca să încapă benzile de accelerare/decelerare pe CraPi4 "a fost necesară" mutarea spațiului de servicii cu 3 km. Curat murdar. Pur întâmplător, din toată schema asta "s-a constatat" apariția unei suprafețe de câteva hectare expropriate de statul român (pentru poziția inițială a spațiilor de servicii) care e folosită azi pe post de groapă de împrumut/organizare de șantier. Numiți alți constructori care ar fi primit pe gratis așa ceva  :D .

florin74

#8134
Nu conteaza, ei fac. Replica clasica care ni se serveste. Respectarea reguli, tratament egal, concurenta reala, etc sunt povesti de adormit copii mici.
Si dupa aia ne intrebam de ce naiba nu avem ofertanti sau avem ciurucuri de ofertanti. Uite motivul principal. Pentru unii muma, pentru altii ciuma.
Poate o sa faca o descindere consiliu concurentei si cei de la oficiu european  pe la CNAIR si pe la anumite companii sa ii intrebe de sanatate. Cum fac caietele de sarcini, ce raspunsuri ofera la solicitanti, si cum ce era ferm, de nediscutat, nu exista alta varianta brusc se schimba in implementare, dar doar la unii.
Nu prea este in regula ce se intampla, pe termen mediu si lung

oneLess

2^ Podiștile alea , ambele, înainte și după parcarea aia sunt de mult dezvoltate la nivel de elevații, poate chiar finalizate! Din filmări!

Bachus01

Alea 4-5ha,  valoareaza cam 20.000- 25.000 euro . Salariile brute la vreo 15-20 muncitori. Tunurile se dau in alta parte nu la mărunțișuri din astea .

Eu mai degraba as prefera o descindere Dna la Cnair. Au material mult de lucru , de exemplu cum au semnat recepția pentru maculatura de SF pe Făgăraș- Sibiu si A7 .


danutzu_1069

Cu pixu' au semnat... cum vrei sa semneze?
Și ce sa constate DNA? Are DNA experti sa spună ca nu e bun SF?
DNA se bazează pe flagrant...

Ionut

Iar deviați, rău de tot...

alexandru_m

@Bachus01

Da, valoreaza 20-25.000 de euro dar sunt la botul calului, efectiv lipite de santier.

Altii cara balast pe DNCB de la aproape 100 km distanta.

Intelegi acum ideea?

montaniardul

"A fost desemnat câștigătorul contractului pentru finalizarea lucrărilor pe #Tronsonul1 al Drumului Expres #Craiova- #Pitești (17,7 km)!
Asocierea de constructori români și turci va avea la dispoziție 439,29 milioane de lei (fără TVA) și 18 luni pentru a finaliza lucrările, după semnarea contractului.
Finanțare lucrărilor între #Craiova și #Robănești este asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile, iar procedurile pentru semnarea contractului vor putea fi demarate peste 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații.
Contractul precedent a fost reziliat la sfârșitul anului trecut, după ce constructorul italian nu a mai fost capabil să continue lucrările."

sursa: Facebook Sorin Grindeanu

montaniardul

"Asocierea dintre Ozaltin Insaat Ticaret și Strade Bauunternehmung a fost declarată luni, 26 iunie, de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere câștigătoarea licitației pentru finalizarea lucrărilor pe Tronsonul 1 al Drumului Expres Craiova-Pitești. Durata pentru finalizarea lucrărilor rămase de executat este de 1 an și 6 luni."

sursa: https://mainnews.ro/drumul-expres-craiova-pitesti-umbrarescu-devansat-de-o-firma-din-turcia-la-licitatia-pentru-tronsonul-1/?fbclid=IwAR2AZa7jQHK9rpom1JrPZMnjZ52n51pKFYPJczIpKQcbB4YT-kap9RBzvcU

Ionut

Îmi vine greu să cred că UMB va contesta. Au mers la cacialma. S-au făcut multe scenarii, dar personal cred că pur și simplu au mers la cacialma, crezând că piața se va speria și nu va licita nimeni, iar ei ar câștiga singuri. Drept dovadă și sictirul cu care și-au făcut oferta, atât de nasoală încât CNAIR i-a descalificat.

Baclava! Doamne-ajută!

Allah, mă rog.

mariusbalasa

Strade Bauunternehmung este o firma din Craiova, deci joaca acasa cu ,,publicul'' in spate.
Cineva s-a gindit sa o ajute sa se dezvolte in viitor si sa capete experienta. ;)

Duta C

Si de tikareti neam lamurit cit de cit....