Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

CapitanulPtk

Ieri lucrau inclusiv si la ora 23:00, era activitate si la pasajul de la capatul tronsonului 3. Este absolut evident ca o sa termine fara emotii anul acesta.

Tavi

@CapitanulPtk: problema nu este la capete, indiferent că te referi la pasajul Colonești sau la cel de la Valea Mare, ci la cel lipsă de la Jitaru  :(

mike_us

E interesant cum de ani buni UMB nu prea a ratat nici un lot (zic să aibă întârzieri mari) si totuși pe forum in continuam sa vedem probleme pe loturile lor.

pasadia

La fel de interesant e cum orice mesaj de-al tau e plin de laude la adresa UMB (si ocazional la adresa lui Bode). Dar pana atunci UMB a ratat cu brio orice termen de pe LD4 (da, au avut scuze, exact cum au si acum, create in mod perfect de partenrul serios reprezentat de CNAIR, ala care se asigura ca UMB-ul e "controlat" de DRDP-uri caci cumva nu reusesc nicicum sa finalizeze licitatiile pentru Inginer pe santierele moldovenilor.

miahi

UMB a ratat termenele si aici pe DX12...

oneLess

#8045
^ Oricum termenele și extinderile le face CNAIR din pix cum vrea și când vrea, dar poți documenta asta cu cifre/date concrete ?
Poate și colegul de mai sus o să enumere măcar 2 probleme pe loturile UMB, generate de comportamentul UMB! Că de CNAIR ....

alexandru_m

Nu ti se pare ca pentru constructorul care stie cel mai bine sa "unga rotitele sistemului" dureaza al naibii de mult pana se misca rotitele alea in tot ce inseamna proiectul de fata? Ma gandesc aici in primul rand la nodul cu A1.

Cum stiu ei sa intre prin curtile oamenilor fara exproprieri si AC cand le convine, dar in alte parti dureaza cu anii pana desenam niste bretele. Bai dar coincidentele astea ale dracu mai sunt...

miahi

@oneLess vezi aici:

https://forum.peundemerg.ro/index.php?msg=162996

Quote...
Data semnării contractului: 3 Decembrie 2018
Durata contractului: 120 luni, din care 12 luni proiectare, 24 luni execuție lucrări și 84 de luni garanția lucrărilor
Data emiterii ordinului de începere pentru proiectare: 21 Decembrie 2018
Data emiterii ordinului de începere pentru execuție: Noiembrie 2019
Termen de finalizare contractual: Noiembrie 2021
Termen estimat de finalizare a lucrărilor: Final 2021
..

Daca nu ma inseala memoria a fost dat in trafic prin Iulie 2022

mdragos

Nu putem acuza constructorii ca exploateaza sistem in interesul lor. Sistemul e praf. Daca analizam asa de sus: UMB lucreaza. Ca mai rateaza termene, e alta discutie. Important e ca livreaza proiectul in timp rezonabil. Nu ca si Pizza, Aktor si alti "campioni".

oneLess

3^

Nu există nicio problemă cu nodul A1. A1 cu DEx12. Problema este la Oarja și Ceaușești unde CNAIR vrea să le astupe drumurile principale din comună care duc la Pitești, exact ca la Jitaru. Exact la fel. De ce ar mai avea nevoie oamenii ăia de drum. Că doar sunt țărani. Nodul cu A1 se află întâmplător prin zonă.

archaeus

Tr3 va fi gata anul asta, sper doar sa se aprobe odata modificarea AM sa poata face si marele pod lipsa cu 2 deschideri.

alexandru_m

#8051
@oneLess

Nu exista nici o problema? Deci au PT aprobat acolo?

Exproprierile sunt facute?

Care e termenul pentru T4 integral?

[CN1014307] / 21.08.2019: "PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Drum Expres Craiova - Pitesti" Tronsonul 4"
    Depunere oferte: 24.10.2019 24.02.2020
    Oferte deschise in 24.02.2020: 10 oferte
    Stadiu actual licitatie: Contract atribuit in 19.08.2021 conform anuntului de atribuire [CAN1061426] / 26.08.2021 catre SPEDITION UMB (loc 1)
    Valoare estimata:  909.669.122,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire: 617.080.915,60 RON fara TVA


Asta ca sa iti improspatez putin memoria, se pare ca e selectiva.

dr4qul4

Nici pe A0 cernica nu au ratat nici un termen... Dar doar pentru ca nu a inceput sa curga.
Pe A3 se vor bloca. Din nou nu din vina lor.
Si aici pe DX12 e cam la fel. Si chiar si asa e mai bine ca la orice alt constructor.
Dar si eu au o limita, data in principal de resursele (ultilaje, oameni, cashflow) proprii.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hefaistos

Ne tot învârtim în cerc. UMB este doar un constructor abonat la contracte guvernamentale. Dar din tot "ecosistemul" de pe la noi sunt printre cei mai seriosi și, cumva, au devenit cei mai relevanta pe piata. Adică cei mai capabili.
Cat despre DX12, ca să simplificam putin lucrurile, intențiile UMB se vor învârti în jurul A7, unde în "24 și "25 vor avea de asfaltat 300 de km. Asta înseamnă că vor trage sa asfalteze (adica sa termine) tot ce se poate termina in "23, inclusiv tronsonul 3 de pe DX12 și vor temporiza orice alte lucrări dincolo de jumătatea lui "25. Inclusiv T4. Astea sunt premisele.
Și da, își vor folosi "metodele" de contractor abonat la lucrări guvernamentale pentru a-și îndeplini aceste obiective.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

JohnDoe

Pariu 500 lei: pe DX-12 UMB va deschite traficul pe toate cele 3 tronsoane castigate inainte ca TS sa o faca pe T1. In caz de pierdere a pariului banii se vireaza in contul asociatiei. Evident, fara termen.

Cred ca pariul a fost castigat sau pierdut prin prezentarea TS cu tot cu trotineta in ring.
A6 - Craiova Lugoj si extinderea catre Calafat