Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Tavi

Da, exceptând Jitaru pe T3 structurile sunt la hidrizolație  :)

miahi

Quote from: p_mrs on May 06, 2023, 09:06:14 PM(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

Oare e o problema de proiectare si la final de T3, la rampa dintre Slatina si la DC-ul ce pare ca va fi blocat neavand pasaj peste DEx ?
Cu devierea actuala a DN65 nu au loc sa termine lucrarile la rampa.

dargauda

Au dispărut plasele gabioanelor de pe drumul expres Pitești–Craiova / Gabioanele au rol în siguranța podurilor, stopează eroziunea malurilor / "De data asta s-a depășit orice limită"

"De pe zona drumului se fură multe, indicatoare, catadioptrii, coșuri de gunoi, mobilier etc.

Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Craiova anunță că au dispărut plasele gabioanelor din zona podurilor de pe drumul expres Pitești – Craiova.

Dar, de data asta s-a depășit orice limită, au fost furate plasele care susțin pietrele din gabioanele montate pe DEx 12, în zona podurilor. Aceste gabioane au un rol foarte important pentru siguranța podurilor, stopează eroziunea malurilor. SDN Slatina a depus plângere penală pentru distrugere și furt", se precizează pe pagina de Facebook a instituției.

Drumul expres Pitești–Craiova DEx12 se află încă în construcție. El urmează să aibă 121 km și va costa 3,771 miliarde de lei, fără TVA.

https://www.g4media.ro/au-disparut-plasele-gabioanelor-de-pe-drumul-expres-pitesti-craiova-gabioanele-au-rol-in-siguranta-podurilor-stopeaza-eroziunea-malurilor-de-data-asta-s-a-depasit-orice-limita.html

adyneamtu

^^Cred ca DC7 va fi relocat spre est, acolo unde e deja un drum agricol si se va intepa in DN65 fix unde incepe rampa dinspre Pitesti.

miahi

^M-am gandit si la varianta asta cu relocarea spre Pitesti, dar de pe filmarea lui @p_mrs parca se vede ca rampa dispre Pitesti incepe inainte de acel drum agricol. Chiar daca reusesc sa o ingramadeasca in zona aceea e varf de panta si cred ca va fi foarte periculoasa incadrarea din DC in DN.

danutzu_1069

Nu este OK ca s-au furat plasele... dar parca sunt prea prapastiosi....
Nu s-ar incumeta nimeni intreg la cap sa fure plasele de la gabioanele montate pe verticala, ca sa zic asa... La cele prezentate se vede clar ca sunt pe "fundul apei" furate fiind, plasele de deasupra, capacele... Astea n-au niciun rol, de rezistenta... Chiar sunt o invitatie la furat....

ddfab

acei munti de material pentru umplutura sunt tot pentru T3, sau au facut ceva stocuri si pentru T4...? caz in care, ar trebui avansat cu T4 ca sa poata finaliza T3...

oneLess

#7987
Îl întind chiar acolo unde este ca să ajungă cu balastul la cota din proiect. Îl mai mută cel mult câțiva metri și îl nivelează. Unde este mânjit cu maclavais negru a fost atinsă cota din proiect și urmează asfaltul! La T4 vor duce alt balast.

Earthchild


wint3rboy

#7989
A plouat constant în ultimele 2 zile în zona, posibil sa nu fi asfaltat deloc.

wint3rboy

#7990
Am avut astăzi drum prin zona din nou, mic update din mers de pe DN65, sens spre Pitești (din păcate nu am poze): se vedeau asfaltări înainte de intrarea în Jitaru, 1 finisor și 3-4 basculante în așteptare; la conexiune nod Negreni cu DN65 au decopertat devierea și urmează amenajarea (piatra sparta și asfalt) + sunt pregătite semnele de circulație de presemnalizare lucrări în zona. La început de T4, au început sa mute din depozitul mare pentru terasamente, se vedea furnicar de  basculante spre T4.


EugenRo

Speechless :o
Acum ceva timp, m-am uitat la T3 CraPi si am vazut un munte care trebuia mutat (solutia imbecila de la Scornicesti); apoi m-am uitat pe A0 si am revazut pentru a mia oara, un pod peste DN5 asteptand asfaltul, finalizarea.
Astazi, muntele de pe DEx12 a disparut, dar asflatul de pe A0 inca n-a aparut.
Pe thread-ul A0 Sud, o sa ma mai uit numai la inaugurare  :bash:

dr4qul4

pot sa mute oricat munti vor, daca nu rezolva mai repede cu subtraversarea lipsa de la min 4:28, nu vedem nici o deschidere anul asta.
Eu chiar nu cred ca se poate bloca circulatia pe acel drum. E doar un pasaj casetat, dar birocratia ne omoara.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

paullie

Corect "partenerul serios" aka CNAIR. Cine a facut SFul? Parca tot Consitrans?