Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

oneLess

Azi, venind dinspre Pitești spre Craiova pe DEx12, pe ultimul segment înainte de Balș Vest, am observat o grămadă de crăpături pe banda 1, toate longitudinale, lungi de cam 5m, deja sudate cu smoală pe o lățime de vreo 10 cm!

snackhunter

#7831
^
Confirm + acel hop la intrarea pe podul peste Olt, sens spre Craiova, devine din ce in ce mai mare si mai periculos. Am observat asta tir-urile incetinesc inainte de acel hop.

S-a mai mișcat cu ceva CNAIR in legatura cu parcările de pe DX12 T2?

CDV07

#7832

Conform sursei citate, expertiza lucrărilor de pe tronsonul I al DEx12 ar fi fost finalizată (57% din lucrări, executate).

oneLess

#7833
Adevărul e că ar suna mai frumos DEx UMB decât DEx12! Cine știe, poate din mândrie profesională s-or băga! Speranța moare ultima!

Fred

E o complicatie cam mare pentru ei. In primul rand au capacitate foarte limitata din cauza proiectelor pe care le-au luat recent, in al doilea rand o lucrare facuta partial de altcineva e o insiruire de descoperiri neplacute pe masura ce avansezi cu lucrarile, multa munca si multi nervi. Daca nu ar avea lucrari poate, poate s-ar gandi sa faca bucata aia, dar au lucrari cat pot duce, daca nu si mai mult.

archaeus

Surprize surprize...acum 5 min i-am vazut din elicopter undeva intre Lunca Corbului si Costesti pe L4 lucrand la o supratraversare la lumina reflectoarelor

john_maddox

La ora 21:30 forfota mare la dealul de la Priseaca (scuzati calitatea)

24-D9-A85-E-7-F7-A-4-EF6-B5-EB-52258-AE5-F732" border="0


La Negreni nodul deja e negru, pregatit de asfaltare, iar la capat de Tronson-Lot au facut un stoc destul de mare saptamana asta, pe drum spre Pitesti intalnind mai multe camioane portocalii.
B6881-C13-28-A2-4-A6-B-9-B6-A-FE5-D2-E2-E46-FE" border="0



oneLess

#7837
Mie mi se pare și asta o veste bună, la urma urmei am cam fost în aceeași oală cu Centura Timișoara și Cernica:

QuoteSerbanescu a mai spus ca, pana la finele acestei saptamani, licitatia pentru gasirea unui constructor care sa continue Centura Sud de la Timisoara va fi lansata in SEAP.

Informația este de pe topicul de aici cu Centura Timișoara care face trimitere la sursa  opiniatimisoarei.ro

Articolul e cu data de azi 15 martie 2023.

TibiV

Daca nu stiati, si Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene produce video - frumos filmate, cu subtitrari in engleza, si facute pe bani europeni...  ;)

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceaeliade

Ce fel de video 'publicitar' arata la 0:35 o masina oprita neregulamentar PE DEx, si cred ca e chiar cineva din partea celor care au filmat?  Fac publicitate ca e ok sa opresti asa desi aveau iesire la 50 m mai incolo unde puteau sa iasa sa opreasca in zone cu viteze mai putin periculoase?

TibiV

... Licenta poetica / video-imagistica ...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

oneLess

#7841
La 1:07
Quoteavem 3 parcări unde mașinile pot opri ...
dacă vor ... dar nu a fost cazul până acum ... :lol:

archaeus

#7842
Avem relansare si pe L1
via Facebook Grinda

Edit: 18 luni? Nu e cam mult? Mari lucrari de inginerie nu prea mai sunt de facut ...
QuoteA fost relansată și procedura pentru finalizarea construcției Tronsonului 1(Craiova-Robănești) al DEx Craiova-Pitești!
CNAIR a transmis astăzi, spre validare la ANAP, documentația pentru lansarea licitației necesare  finalizării construcției celor 17,7 km ai acestui Tronson.
Valoarea și data limită de depunere a ofertelor vor fi vizibile după validarea anunțului de participare, iar durata noului contract de lucrări va fi de 18 luni.
Perioada de garanție a lucrărilor va fi cuprinsă între 5 și 10 ani, în funcție de oferta operatorului economic declarat câștigător al licitației.
Stadiul lucrărilor la data rezilierii contractului inițial (încheiat cu același constructor italian căruia i s-a reziliat contractul și pentru VO Timișoara Sud) era de 57,06%.

GAC

18 luni e f mult pentru un lot relativ scurt care e gata mai mult de jumatate, in conditiile in care asfaltarea reprezinta 20-25% si se poate face intr-o vara, iar structurile sunt incepute. Atata vreme cat se ofera termene nerezonabil de lungi o sa se inghesuie fel de fel de constructori gen beni si danlin in ideea ca o sa faca cu cateva utilaje autostrada in timp ce trag de timp folosind diverse tertipuri. Daca termenul era de 6 luni, stiam o treaba, se bagau doar antreprenori seriosi cu echipamente si echipe numeroase.

montaniardul