Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Ionut

T3 are termen ianuarie 2024.

Nu înțeleg ce sunteți așa mirați. E clar că nu poți face 2x capacitate peste noapte. Au și teren cu apă, au și treabă prin altă parte. E f simplu, dar unii dintre voi refuzați să înțelegeți.

oneLess

#7816
Pe T4 există niște radiere care puteau fi elevate. Că la foreze chiar e coadă ...
Dar nu am mai văzut imagini de acolo din 4 decembrie (răducu/API)!

Ionescu Marius

Pe economedia.ro azi este publicat un articol "VIDEO ,,Autostrada Ford" : UMB a ajuns la 63 % pe Lotul 3 Slatina -Colonești. Inaugurarea lotului de 32 de kilometri, aproape sigură la toamnă"
 unde se răspunde la întrebarea: câți oameni are UMB pe Lotul 3 ? :
"Lotul 3 al Drumului Expres Craiova-Pitești a ajuns la 63 % stadiu fizic de execuție, constructorul român UMB lucrând, în această etapă cu doar 200 de drumari din cauza solului moale, a anunțat miercuri, Regionala de Drumuri Craiova."

https://economedia.ro/video-autostrada-ford-umb-a-ajuns-la-63-pe-lotul-3-slatina-colonesti-inaugurarea-lotului-de-32-de-kilometri-aproape-sigura-la-toamna.html#.ZAhCzHZBypo

IulianV

Am vazut ca mai sus un reply despre accidentul de aseara de pe DN65 si o oarecare suparare ca nu este finalizat inca T3. Da, dupa finalizarea in intregime a Dex12 siguranta rutiera o sa fie mult mai mare, dar asta nu inseamna ca DN65 o sa fie un drum fantoma/pustiu, iar astfel de accidente o sa apara si dupa ce Dex12 o sa fie in intregime circulat.
Si eu m-am gandit aseara in cele 2 ore cat am stat pe loc la acest accident si uitandu-ma in partea dreapta(pe unde trece Dex12) daca nu cumva acest accident ar fi fost evitat daca se putea circula pe acolo, dar mi-am dat seama ca teribilismul/incostienta/neatentia sau pur si simplu nepriceperea unor conducatori auto pot fi tragice pe orice tip de drum(DN/Dex/A).
Drumuri bune tuturor si sa speram ca intr-un timp cat mai scurt o sa circulam pe un drum nou si mult mai sigur pe ruta Craiova-Slatina-Pitesti.

p_mrs

#7819









Powered by API/PUM imgur uploader

3 excavatoare la valea mare + mai venea inca unul pe platforma
langa nodul rutier era o basculanta UMB accidentata (lovita serios in partea din fata-jos, dar interiorul cabinei parea nedeformat)
n-avusei drona la mine :(

Fenrir

Am trecut la 17:30 pe acolo si pot confirma aparitia utilajelor si prezenta camionului accidentat. Parea a fi lovit in partea dreapta fata ceea ce ma face sa cred ca s-a intamplat chiar in intersectia temporara la traversarea DEx12.
Prezent mai era si un utilaj care imprastie nisip si ceva praf alb asa ca se fac pregatiri pentru asfaltare  :)

john_maddox

037-C0-E7-D-C356-4698-92-A2-8791-C278-A284" border="0 

La ora 18:50 se lucra la ambele rampe ale podului ce traverseaza DEx, se vedeau lumini si lucrau la pregatirea solului spre podul ce trece peste paraul de la baza dealului si al Dj-ului spre Priseaca.

Camionul celor de la UMB nu a dat prioritate la un altul ce venea pe DEx si l-a acrosat.


La ora 15:30 a trecut si UMB in inspectie al intregului lot (nu stiu daca se vede chiar bine elicopterul)
2-D2-D6927-761-C-49-C7-A4-D3-341-EA5-A98782" border="0

TibiV


Sursa filmarii este postarea de ieri a DRDP Craiova: https://www.facebook.com/Drdpcv/videos/1293874044676164/

➡️ Stadiul fizic� 63 %
 Antreprenorul tronsonului 3���, Valea Mare – Colonești, al DEx 12, Craiova-Pitești, lucrează în această perioadă cu peste 200 de angajați pe acest tronson, chiar dacă nu se poate intra pe tot sectorul să se execute lucrări la terasamente, din cauza terenului încă ud, acolo unde are acces acesta execută mai multe tipuri de lucrări, ca de exemplu:
➡️ îmbunătățire a terenului de fundare,
➡️ șanțuri și rigole,
➡️ ziduri de sprijin din gabioane de piatră, lucrări executate manual,
➡️ relocare utilități,
➡️ instalare rețele electrice și ITS.
 🏗 Structurile sunt finalizate, urmează finalizarea rampelor de acces pe poduri.
 🛣Dacă vremea va permite, este posibil ca în perioada imediat următoare să vedem pe șantier echipele de asfaltare.
📌Lungime: ���31,75 km. (km. 57+550 – km. 89+300)
🦺Antreprenor:  �Asocierea SA & PE Construct SRL - SC Spedition UMB SRL - SC Tehnostrade SRL – SC Consitrans SRL
 💰Valoare contract: 670.72 milioane lei fără TVA
📕Sursa de finanțare:�� POIM + PT
✒️Dată semnare contract:� 30.10.2020
📅Data începere:�� 18.01.2022 (proiectare și execuție)
📆Termen finalizare:��18.01.2024 (termen contractual).
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

oneLess

#7823
Da, dar filmarea și informațiile sunt dinainte de ieri când se pare că au dat buzna în zonă!  :D Sperăm să vedem și filmări!

jalemare

Vom vedea pe T3 un blitz marca UMB.
Ca prea se panicase lumea  :lol:

Fenrir

Acum 20 min am trecut pe acolo si am vazut ca deja au imprastiat bitum pe o portiune de cateva zeci de metri. Cred ca saptamana viitoare avem supratraversarea asfaltata daca nu va ploua in urmatoarele zile. :thumbsup:

p_mrs


Tony7Y

De solutia pentru nodul cu A1 se mai stie ceva?
Cand sa ne asteptam la AC pe segmentul asta?

Daca contractual o sa aibe si acolo 24 luni de la AC, e clar ca nu o sa se grabeasca deloc pentru finalizarea T4 acum ca au atatea proiecte contractate.

Fred

Pe T4 nu au front de lucru deloc sau doar pe conexiunea cu A1? Ar fi utila si partea de vest pana la nodul si legatura de la Albota, daca se intarzie nodul cu A1.

oneLess

#7829
Pe T4 în porțiunea de vreo 25 de Km unde au AC sunt cam 25 de pasaje de făcut!