Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 10 Guests are viewing this topic.

rt25

#7725
In naivitatea mea ma gandesc ca solutia asta e la fel de ieftina ca o deviere standard. Acopera doar cele 2 sensuri principale de mers, nu permiti viraje la stanga si aia e. Daca costa "peanuts" poate vor fi dispusi si cei de la CNAIR sa se miste in cazul in care nu vor sa faca proiectul full de nod.

Nu imi dau seama daca e expropriat totul, totusi.



Powered by API/PUM imgur uploader

Prima propunere din mesajul de mai sus e sa fie doar sensul de mai sus acoperit. Ai nevoie de 100m de terasament temporar si de asfalt (mai putin decat asfaltul folosit la devierea actuala si un podet din prefabricat peste rigola). Nu ai nici un conflict de trafic nimic, si castigi 15KM de DX pentru un sens de mers si nici macar exproprieri nu cred ca sunt necesare (poate are cineva din portalul ANCPI culoarul).

Pentru directia Craiova->Pitesti, acolo iarasi este un cedeaza standard si atat, insa sigur e nevoie de exproprieri.

SI propunerea de la @oneLess , vizual unde nu ai nevoie de nici un ban practic.





alexd4u2

Salut! DEx12, Nod rutier DN65 - Valea Mare, 25.12.2022:

john_maddox

254-A6-C87-1-CFD-4-E07-87-F4-46-F35-D2-BEDEA" border="0



Eu cred cel mai simplu ar fi ca cei ce vin dinspre Slatina sa poata face si stanga spre Pitesti si dreapta spre Colonesti pe drumul provizoriu, iar cei ce vin dinspre Pitesti vin pe drumul provizoriu si fac dreapta obligatoriu (cu Jersey pe mijloc) spre Slatina, iar cei ce cin dinspre Colonesti si vor sa mearga spre Slatina vor traversa pe pasaj si vor face dreapta pe drumul provizoriu. Asta se poate face cu cel mai mic efort. Daca nu, un sens giratoriu oval ca pe DNCB in dreptul drumului de legatura.

horatiu.cosma

Cel mai ok din punct de vedere birocrație, costuri, eficiență e un seminod cu 2 bretele pe relația principală București - Craiova fără giratorii exact cum e la Tg. Mureș pe A3.

oneLess

^ un seminod cu 2 bretele pe relația principală

Eu personal nu înțeleg ce înseamnă asta, poate o schiță ar putea lămuri, dar știu exact cum arată iesirea A3 la Tg. Mureș dacă despre asta vorbim. Este identică cu ieșirea A1 la Boița în DN7, nu că ar conta dar am fost azi acolo, și amândouă se opintesc peste 1+ Km într-un giratoriu pentru a nu intersecta sensurile. Poate greșesc!

Xander

Seminod este la Ungheni, nu la intrarea in Tg. Mures prin drumul de legatura (cea cu sens giratoriu):

https://www.google.ro/maps/@46.4775639,24.4647865,16.79z

horatiu.cosma

Da, mersi, evident că vorbim despre Ungheni-Mureș (doar acolo e semi-nod cu 2 bretele).

Cam așa ceva ar arăta la Colonești.


oneLess

#7732
Păi da , dar avem devierea pe 2 benzi asfaltată cu terasament făcut deja, 2 giratorii temporare la capete adăugate ar costa infinit mai puțin decît bretelele ălea și ar rezolva ambele sensuri, plus că dacă s-ar dori eftin rău de tot, se poate face pe ieșire spre Pitești pe un singur sens doar cu un stâlp și un indicator cedează trecerea fără intersectarea sensurilor. Pentru chestia asta nici nu cred că le-ar factura ceva UMB.
NU există relație principală permanentă pe Craiova-Pitești!. Pentru craioveni, CraPi dimineața, PiCra seara.... Soarele în față pe ambele (Est răsare/Vest apune)!

Vlad94

#7733
Am cariocit și eu ceva. Pasajul să devină un nod provizoriu. Astfel, devierea actuală devine cu sens unic spre Pitești, se realizează o deviere în dreapta pasajului, spre Craiova, tot cu sens unic. Între acestea, se va realiza un giratoriu lunguieț. Circulația pe pasaj va fi cu cedează trecerea, cel puțin spre Pitești.
Schiță artistică:





Powered by API/PUM imgur uploader

Deși, cred că aici, cel mai simplu e să faci un giratoriu provizoriu în devierea existentă și închizi traficul pe pasaj. Soluția a funcționat bine la Iernut, de ce nu ar funcționa și aici?

archaeus

Solutii sunt, trebuie sa le si vrea si sa le si aprobe/plateasca cineva.

john_maddox

#7735
oUeay2d" border="0


cei ce vin dinspre Slatina sa poata face si stanga spre Pitesti si dreapta spre Colonesti pe drumul provizoriu, iar cei ce vin dinspre Pitesti vin pe drumul provizoriu si fac dreapta obligatoriu (cu Jersey pe mijloc) spre Slatina, iar cei ce cin dinspre Colonesti si vor sa mearga spre Slatina vor traversa pe pasaj si vor face dreapta pe drumul provizoriu. Asta se poate face cu cel mai mic efort. Daca nu, un sens giratoriu oval ca pe DNCB in dreptul drumului de legatura.

revin cu propunerea mea, facuta mai bine (cea veche era editata pe telefon) acum trebuie vazut cat de acceptata este acea curba la 90 grade in capatul drumului expres, dar probabil cu o presemnalizare corecta se poate realiza.


ion59

Un sector de drum care asteapta sa fie terminat.

carutasul

deocamdată pare cam multă apă pe unele zone ca să lucreze...

Tavi

La ce or fi bune armăturile alea mari depozitate lângă devierea de la Valea Mare?