Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

oneLess

Posibil să facă și o întelegere,  de genul t1rema nu contestă  Tm și  B , dar e lăsată să lucreze pe Cv.

hefaistos

Imi place ca unii nu se lasa, speranta moare ultima.
Tirena a fost lasata sa lucreze. Doar ca nu poate si trage de timp. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

minisoferul

In acest articol, secretarul de stat Scriosteanu a transmis ca se va incerca prin procedura legislativa care sa permita atribuirea catre firmele care s-au aflat pe urmatoarele locuri la licitatie.


Care a fost clasamentul cand a castigat TS ?

Mascarpone

Intrebarea asta am pus-o in momentul in care s-a dat oug-ul iar pe forum s-a zis clar ca nu se poate aplica retroactiv. Nu uita ca scriosteanu e un politician

tom_sawyer

#7684
Quote from: NGC on December 14, 2018, 11:02:47 PMOfertele pentru "Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 1":

    479.802.905,88 RON fara TVA    Valoare estimata
1.  358.179.480,69 RON fara TVA    TIRRENA SCAVI SPA
2.  386.637.905,45 RON fara TVA    Asocierea SECOL SOCIETA EDILE COSTRUZIONI E LAVORI SA - SECOL ROMANIA SRL
3.  438.018.626,02 RON fara TVA    ASTALDI SPA
4.  442.760.754,88 RON fara TVA    Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA - VAHOSTAV SK AS - TRAMECO SA
5.  455.710.239,49 RON fara TVA    Asocierea SPEDITION UMB SRL - TEHNOSTRADE SRL - CONSITRANS SRL
6.  596.918.281,00 RON fara TVA    ALSIM ALARKO SANAYI TESISLERI VE TICARET AS

oneLess

#7685
^^ Dar rezilierea s-a produs după OUG !?

LE: UMB are preț bun unde sunt structuri. Mai nou nu mai depinde de niciun subcontractor nici la cele metalice ca la Olt și Olteț. Aici pe T1 nu prea sunt structuri multe.

mirceaeliade

Nu cred ca poti sa reiei o liciatie de acum 4 ani, desi parca cele 2 lipsa pe A0N licitatiile tot cam de atunci sunt....

hefaistos

Nu e vorba doar de licitatie, e vorba de preluarea unor lucrari partial facute, dar care cine stie in ce stare sunt, expertize, evaluari.
Ce constructor si le asuma, ce norme utilizeaza CNAIR ca sa recontracteze, ce parere ar avea CE (care plateste) si curtea de conturi (care verifica).
Cred ca nimeni nu isi inchipuie ca discutia se rezuma la " TS spune ca a facut 45% din lucrari, deci preia dumneata proiectul si fa restul de 55% pentru 55% din banii pe care i-ai ofertat".
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

nu inteleg ce mai discutati. Locul 2 e Secol.
Sa faca expertiza cat mai repede si sa refaca licitatia.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

razvan96

E locul 2 pe oferta financiară. Nu locul 2 la licitație.

Dar da, trebuie reluată de la 0, e opțiunea cea mai realistă.

oneLess

După ce a fost anunțată oficial rezilierea bănuiesc că există tot așa un termen probabil tot 10 zile în care t1rema poate contesta ?

Există o dată oficială a anunțului de reziliere sau tot la stadiul de intenție este acțiunea în sine ?
Adică ar fi trebuit să comunice t1remei nu ?

ion59

O expertiza se poate face pana in primavara. N-ar trebui sa dureze prea mult nici licitatia. Nu sunt prea multe firme prin zona, doar o firma italiana la centura Craiovei si o firma turceasca la DN6, lotul din jud. Olt. Avand lucrari in zona ar putea sa participe si sa ofere un pret mai mic decat altii. Oricum, actualul pret cu care a lucrat TS nu mai este de actualitate!

tom_sawyer

#7692
Are dreptate @razvan96 mai sus.

Quote from: tom_sawyer on November 07, 2018, 01:46:38 AMÎn cadrul licitaţiei, oferta Construcţii Erbaşu s-a situat pe locul al treilea, după cea a italienilor de la Tirrena Scavi (locul 1) şi de la Astaldi (locul 2). Constructorul român susţinea în contestaţie că ofertele de pe locurile 1 şi 2 au fost declarate în mod nelegal admisibile.

Contactat de către Economica.net, Cristian Erbaşu a explicat că la baza deciziei de a renunţa la contestaţie se află o analiză realizată împreună cu avocaţii. În urma analizei, a rezultat că erau şanse de câştig împotriva Tirrena (locul 1), dar nu şi împotriva Astaldi (locul 2).

economica.net

Quote from: NGC on November 07, 2018, 07:59:03 AM^^^ Asta este lotul cu cerinte care se bat cap in cap (T1), si unde doar CONSTRUCTII ERBASU a ofertat diferit de TIRRENA si ASTALDI in privinta acelor cerinte despre care am mai vorbit.

Explicatia asta e cusuta cu ata alba. Calculul lor ca nu ar avea sanse contra celor de la ASTALDI puteau sa il faca inainte sa depuna contestatia.

ASTALDI, chiar daca sunt pe locul 2, nu au contestat. Probabil din motiv ca acum au podul de la Braila, si, din moment ce au castigat acel contract, nu prea mai are rost sa se lupte cu statul si OMT600. ;)

Ionut

Timelapse viaduct acces Pod Olt T2 DEx12 final cut. :)


Crăciun fericit tuturor!

alecu26

Nu poți da la locul doi odată ce lucrarea e începută. Hai pana la un maxim de 5% mai merge.
2 e Secol care e cam în aceasi situație.
3 e Astaldi...care dacă ar primii lotul ar face cam 781 de claimuri.
În scenariul actual expertiza rapida, și eventual licitat chiar pe fidic rosu. Puse doua trei poziții pentru refacere, demolare anumite lucrări.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).