Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 16 Guests are viewing this topic.

Ionut

Am mai explicat, la Colonești este extrem de improbabil ca CNAIR să aprobe o soluție provizorie. Deci se va circula până la Negreni.

Până la Albota nu e voință birocratică și nici presiune din partea UMB. Pentru 2023 zic. Ba dimpotrivă. Interesul UMB este ca statul (în principal CNAIR) să o lungească mult și bine cu birocrația la nodurile Albota și A1.

Deci, scenariul cel mai probabil în 2023: Valea Mare-Negreni. Iar T4 prin 2025. 5, atenție. Să nu ziceți că nu v-am zis. Termenul actual este noiembrie 2024. Care, de fapt, va fi 110% extins în 2025 pe motiv de Albota și A1.

Pampam.

carutasul

Dacă ne fac A7 la timp poate îi iertăm pentru întârziere. Dar poate găsesc și un compromis și să facă un tronson din L4 în 2024 undeva unde pot face o descărcare provizorie (văd că au la Cerbu o supratraversare peste 65A unde probabil s-ar putea lega ), ar mai sări vreo trei localități...

Ionut

O să împingem și noi să facă Colonești-Albota cât mai repede în 2024. Era chiar și în 2023 o posibilitate... dar în contextul actual cu birocrația nerezolvată și noile contracte de pe A7, iese din discuție.

hefaistos

Intrebarea e daca, pe masura ce termina lucrarile pe T3, UMB muta o parte din resurse pe T4 sau le muta complet in alta parte (a se citi A7).
Pana la urma graficul de lucrari are aceeasi limita (2025) pentru toate lucrarile. Teoretic.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Teoretice sunt multe lucruri.
Deocamdată UMB nu a primit OIL pe niciun lot din cele 5 câștigate pe A7.

Și lucrează binișor la Focșani. Detalii...

Pe T3 are încă nevoie de multe echipe la terasamente, la fel pe T4. De-asta zic că trebuie să bage mare pe T3 ca să mai mute din forțe. Dar unde? T4? A7? Vom vedea cum își va împărți forțele.

Dar vă zic, răbdare cu T3 și mai ales T4.

hefaistos

 :D  :D  :D
Cred ca nici nu isi doreste prea curand OIL, pentru ca termenele contractuale de la acel moment incep sa curga. Si pentru UMB 6 luni insemna 1 milion de mc de terasamente.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

oneLess

Au făcut nodul de la Valea Mare în vreo 2 luni, fără viaduct e adevărat. La Colonești au devierea deja, asfaltată, e vorba de 2 semne de cedează trecerea doar, că nu cred că se apucă de 2 sensuri giratorii temporare. Voință să fie că timp este!

mirceaeliade

QuotePROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar şi aprobarea listei imobilelor proprietate publică a unităţilor administrativ-teritoriale, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Drum Expres Craiova-Piteşti şi legăturile cu drumurile existente", aflate pe raza localităţilor Priseaca, Scorniceşti şi Tătuleşti, din judeţul Olt
https://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-incluse-pe-agenda-edintei-guvernului-romaniei-din-19-decembrie-2022

oneLess

#7658
@carutasul

La DN65A o să fie greu de făcut și devierea indiferent care drum o ia pe sus și care pe jos!




stangabriel

Din DN, se observa ca UMB lucra la structuri pe lotul 3 in cateva locuri. Tirrena nu era de gasit pe lotul 1.

Au fost asfaltate de curand trambulinele de pe centura Bals, inca nu erau marcajele puse. Am observat 2 Caini loviti, a scazut numarul.
Dar Parcarile sunt inca inchise.


AndreiConstantin

#7660
Pe TR1 la cei de la Tirrena se pare ca urmează reziliere. Mi-a răspuns Ionel Scriosteanu puțin mai devreme la un comentariu pe Facebook.


horatiu.cosma

#7661
Pe T3 terasamentele, săpăturile și structurile sunt peste 90% gata. Ultima problemă birocratică care s-a tot prelungit anul acesta e aici, e în revizuire acordul de mediu pentru introducerea unei structuri noi ce nu era în SF pe acea stradă, se așteaptă după rezolvarea acestei probleme. În rest sunt 22km pe care se poate pune mâine stabilizat și asfalt, în primăvară o să înceapă marea asfaltare, la anul se termină lucrările pe lot. UMB are soluție la capătul de la Colonești de nod complet (adiționare de 2 giratorii și 4 bretele, nu e valoare mare, că pasajul e deja în proiect), însă ca de obicei, CNAIR doarme în papuci și așteaptă oprobiul public pentru a face ceva, că poate până atunci va fi deja mai avansat și CraPi4 și vor zice că nu se mai merită.

pe T4, așa cum am mai zis, UMB nu se agită să se implice în rezolvarea temelor de casă ce țin de statul român (exproprieri, păduri), așa că totul merge în ritm de melc. Documentația pentru exproprieri suplimentare ce deblochează nodul cu A1, drumurile de legătură de la Albota și Podu Broșteni sau relocările de utilități e predată de UMB de 5 luni și abia ieri a trecut de Guvern, însă mai durează vreo 2-3 luni până se consemnează sumele la CEC, până iese Decizia de expropriere și autorizația de construire. Și de treaba asta depinde și procedura pentru păduri care să deblocheze debleele de unde se scoate pământul pentru o parte din umpluturi și uite așa 2023 va fi un an modestuț pe T4. Finalizarea în 2024 va fi foarte la limită în contextul acesta.

Pe T2 DRDP Craiova demonstrează că e de departe cea mai slabă regională de drumuri din țară. Au în brațe drumul recepționat de 8 luni și nu au fost în stare să facă contractele de pază și întreținere ca să deschidă spațiile de servicii. Până și DRDP Brașov care are o grămadă de alte păcate a reușit să deschidă din ziua zero spațiile de pe Sibiu - Boița. Luni de zile le-a plătit UMB iluminatul la poduri că nu au fost în stare să preia contractul, tot UMB mai dă câte o tură să facă curățenie prin șanțuri. În câțiva ani o să arate foarte rău drumul dacă nu se trezesc cei de la regională să facă măcar minimal întreținerea periodică.

p_mrs

Valea Mare + Nod rutier DN65 | DEx12 T3 | 2022-12-20


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Xander

#7663
In filmare, fabrica de betoane e "blurata", dar in poza nu e ... doar zic.
Atmosfera nu prea face cinste UMB, probabil ca exista motive intemeiate.
Multumim pentru update.

danielefr

Curatare DJ657C Loc. Mogosesti Km69 DX12


Spalat DJ657C Loc. Mogosesti Km69 DX12


Spalat drum  DJ657C Loc. Mogosesti Km69 DX12


Eliberare pamant DJ657C Loc. Mogosesti Km69 DX12


Degajare opamant de pe carosabil pe DJ657C Loc. Mogosesti Km69 DX12


Curatare DJ657C Loc. Mogosesti Km69-70 DX12


Curatare drum DJ657C Loc. Mogosesti Km69 DX12


Curatare asfalt DJ657C Loc. Mogosesti Km69 DX12


Curatare asfalt DJ657C Loc. Mogosesti Km69-70 DX12



Powered by API/PUM imgur uploader

In urma lucarilor executate la podul de la KM 69-70 care face trecerea peste raul si localitatea Mogosesti in decursul acestui an drumul DJ657C s-a incarcat foarte mult cu pamant de la camioanelre care au tot muncit in acea zona.
Zilele trecute am facut o solicitare direct la biroul din Bacau al companiei si am rams surprins cat de operativi au fost in a aduce drumul la stare initiala pentru a putea fi practicabil in totalittae pe perioada cat o sa stea in vacanta de sarbatori sau pana cand se vor intoarce la primavara din nou in santier.
Inca mai este de munca la acest viaduct.
Pozele atasate mi-au fost trimise din partea personalului tesa de la bacau imediat dupa ce ieri 20.12.2022 au eliberat partea carosabila de pamantul depus in urma lucrarilor.
Am o stima pentru acesata companie care a dat dovada mereu de seriozitate si a raspuns imediat solicitarilor.
In urmatorul link atasat gasiti locatia la care ma refer: https://www.google.com/maps/@44.5441139,24.5347915,3a,75y,111.23h,86.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBx8Q47eQUDyQieRXsMJsBg!2e0!7i16384!8i8192
In primavara cand au inceput lucrarile in forta o parte din drumul DJ657C (DC192) a suferit avarii la care s-au mai adugat si altele intre timp. In luna Martie mi-a raspuns personal D-l Umbrarescu ca la finalul lucrarilor din acea zona a Tronsonului T3 (Valea Mare-Colonesti) va repara zona afectata si va fi facuta mai bine ca inainte. Acum ramane de vazut daca la final se va concretiza ceea cea promis. Eu am toata increderea in cele spuse.
V-am expus toate aceste aspecte pentru a putea intelege si altii care au mai scris pe forum ca acolo unde s-au omis anumite probleme de pe urma lucrarilor , sa se implice sa ia legatura direct cu ei si vor rezolva.

Cunosc foarte multe firme in domeniul infrastructurii , dar dintre toti pot spune ca acesata firma a domnului Umbrarescu este cea mai serioasa.

Le doresc mult succes in munca depusa si un an nou plin de realizari.
Aceleasi urari va doresc si voua tuturor de pe acest forum.

La multi ani!