Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

danvoicu

Cat de hidoasa e proiectarea in zona A12-DN65! Desi se vede ca era destul loc pentru drept ei au optat pentru retardatul "S". Sima pretentia!

carutasul

ultima filmare e bună pentru rubricile alea din ziarele de duminică "găsiți 5 diferențe" :)

dorum

Eu tot nu reusesc sa inteleg de ce nu se reziliaza... Ce se mai spera???

JohannDB

      """ Ce se mai spera??? """  Păi asta-i chestia care ar trebui să "moară" ultima...: Speranța!! Iar cu privire la T.S., am fost pe la Cluj, pe la sediul lor, acum vreo 1 an jumate.... Nu aveau "grețuri".....  Și așa, uite că aici are și Umbrărescu ceva la 1,3 km de "muzeu" din DEx12, la conexiunea de la Balș cu secțiunea 1 ....

gxg29

Dupa parerea mea inca nu este o prioritate terminarea tronsonului 1 avand in vedere ca inca nu este rezolvata descarcarea traficului de pe DEx12 la intrarea in Craiova, plus ca eu gasesc ca o mare gresala sa faci nod spre Ghercesti (localitate limitrofa Craiovei) la doar 500 m dupa ce ai intrat pe DEx12 cand se putea face si altfel rezolvand si problema caselor din zona ramase fara acces.

oneLess

^ Inovatoare idei. Poți și să le dezvolți?

paranoiaaaa

#7641
Eu tot nu inteleg unghiul podului din fata debleului! Nu putea sa fie inclinat pentru urcare, nefiind nevoie sa sape apoi atat de adanc!

Sorinus

Descarcarea in Craiova este cea mai putin importanta parte. Traficul de tranzit catre Severin/Timisoara/Tg Jiu reprezinta macar 50% din trafic, iar din centura Craiovei se distribuie traficul prin diverse intrari deja existente.

Oricum descarcarea se va face pe un drum inghesuit, intr-un cartier de case.

De asemenea, siguranta pe sectorul Bals-Craiova nu e la cel mai inalt nivel.

CapitanulPtk

Avand in vedere ca avem o singura oferta pentru a 4 a incercare de licitatie Drum de legatura Ford - DX12 si suma e aceeasi... Avem un "noroc" incredibil in Dolj:

1. Tr1 DX12 bate pasul pe loc
2. Drumul de legatura cu Centura Sud - DX12 e blocat in licitatii anulate.
3. Centura Sud II merge cu incetinitorul si din partea italienilor si a autoritatilor locale (cred ca nici acum nu au reusit sa obtina AC pe portiunile lipsa).

john_maddox

DX2" border="0
DX" border="0


Saptamana asta se pare ca au mobilizat mai multe camioane, probabil aduse de pe alte santiere.

Tavi

#7645
Iată că predicțiile lui @Ionut încă de acum multe săptămâni și aici și prin API, FB etc. s-au adeverit (încă odată).
Grupul moldovenesc de firme a luat caimacul pe A7 de la Buzău până la Pașcani.
Să sperăm că celelalte șantiere deschise nu se vor sufoca (64 Km pe A3, cca 40 Km pe DEX12, DEX6...).

Relocarea de care zice @john_maddox ar putea fi în logica de a trage tare pe ce au deschis să termine și să mute cât mai curând resursele pe A7. Dar cu CNAIR care le trage frâna de mână pe A3 și cred că și pe DEX 12 la nodul cu A1 .... greu de spus cum o să fie.

Baftă UMB Grup!

ion59

Daca-mi permiteti o parere, tronson 3 nu are cum sa nu fie gata la anul. In principiu, trebuie sa inceapa asfaltarile si aici nu prea au cum sa se suprapuna, prea mult, cu alte santiere. Cu structurile stau bine, pot lasa un numar de echipe pentru finisarile de rigoare. La tronsonul 4 in schimb, avem o problema! Terasamentele, nu, structuri, nu. Cam totul se va duce pe A7. Probabil vor incropi ceva de la tronsonul 3 si de pe unde se va mai putea ca sa miste ceva. Sa nu uitam ca trebuie sa inceapa si pe A1, tunelul (acolo vor muta de pe A3?). O ecuatie cu mai multe necunoscute de rezolvat. Le doresc succes, pentru ca succesul lor este in avantajul nostru.

Archi

Nu vad de ce nu ar putea asfalta pe tronsonul 3 incepand din primavara, mare parte din tronson este deja pregatit de asfaltare iar alte loturi UMB din tara nu sunt inca pregatite pentru asfalt din varii motive.

Singurele santiere unde UMB poate asfalta in prima jumatate a 2023 sunt T3 aici, A0 nord si A6 Galati-Braila. Alte santiere n-au cum sa fie pregatite de asfalt mai devreme de luna iulie-august. Pe A7 pentru inceput e nevoie de volume masive la terasament si mai dureaza ceva pana ajungem la asfalt, pe A3 portiunile pregatite pentru asfalt sunt inca destul de restranse, probabil la finalul verii vom avea mai multe, pe A1 la Holdea sanse sa vedem asfalt inainte de 2025 sunt minime.

Astea fiind zise probabil prioritatea la asfaltare este A0 nord, T3 Dx12 iar apoi daca mai au timp mort probabil se vor duce pe Galati - Braila.

Ionut

Anul viitor UMB închide lotul 3. Nu prea are motive să nu o facă. Așa e și intenția, cel puțin acum, declarativ, din ce ne-au comunicat nouă. Și are logică. La fel vor/pot să închidă (aproape complet) A0N2. Astea două pe 2023 de la UMB.

miahi

Daca sunt decisi sa inchida lucrarile pe lotul 3, atunci in circulatie o sa fie doar pana la nodul Negreni nu? Nu prea ar mai fi timp si vointa de organizat descarcarea temporara la Colonesti, corect ?