Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 16 Guests are viewing this topic.

Tavi

Nu uitați că multe (dacă nu chiar toate) prefabricatele pentru T4 sunt depozitate pe T3 în parcarea de la Colonești.
@Ionut are dreptate, presiunea trebuie pusă pe segmentul Colonești-Albota și aș adăuga și breteaua de descărcare din/către Albota.
Cea din/către Podu Broșteni nu are nici o noimă nici acum și nici în viitor întrucât acel un drum leagă, prin țîșpe sate, Pitești de Roțiori de Vede?!?!?!? Poate îmi scapă mie ceva...

oneLess

La DIGI24 am auzit ieri la un mix drumuri rapide de la un DRPD local o estimare de 7% pentru CraPi4!

Ionut

^ Și semnul exclamării de la final e de bine sau de rău? :lol:

naivu

Am fost doar o dată Pitești-Slatina și zona Colonești (după Albota până la Negreni) mi s-a părut o zonă relativ puțin circulată cu puține comune și fără cine știe ce serpentine. Nu mi se pare o urgență bypasarea segmentului ca să se ceară descarcare temporară. Mai urgent mi s-ar părea segmentul A1-Albota + bretelele de descărcare de acolo; exact acolo unde sunt probleme  :)  .

jalemare

A1-Albota + bretelele de descărcare ar fi bine sa le aduca macar Iepurasul 2024.
Asta daca nu cumva le-a antamat Mosul 2024  :lol:

CapitanulPtk

Remarc o tema recurenta printre colegii de pe forum sau mai bine zis o obsesie pentru timpul mai scurt de a parcurge drumul. Strict opinia mea, ORICE fel de crestere a sigurantei rutiere este bine venita. Nu poti sa compari DX12 cu DN-ul din acest punct de vedere, chiar daca ambele sunt libere. Semnat, un om care trebuie sa evite de fiecare data minim un bizon iesit in depasire intre Pitesti si Slatina.

Fred

#7611
Siguranța în trafic e necontestată, dar capacitatea drumului și timpul de călătorie sunt foarte importante. Spre exemplu eu de acasă de la Vatra Dornei la București fac cam 8-9 ore pe DN2, cu autostradă de la București la Pașcani (Motca) scurtez vreo 3 ore. Într-o țară fără trenuri de mare viteză și cu transport aerian modest, cele 3 ore contează enorm, mai ales pentru șoferii mai în vârstă.

Pe București-Craiova nu se scurtează cu 3 ore, dar pe București-Belgrad posibil da. Ultima dată când am făcut drumul ăsta era aglomerat pe lângă Pitești, în Slatina, în Balș, în Craiova, DX-ul complet scutește vreo 2 ore în total.

oneLess



oneLess



mirceaeliade

Desi se pare ca e ceva asfalt pe T4, acolo inca nu sunt terminate defrisarile...

hefaistos

T4 pare ca e pregatit (statie de betoane, predale carate, ceva foraje pentru piloti etc) pentru a fi abordat in forta pe masura ce se elibereaza resursele de pe T3. Deci probabil T3 in trimestrul 2 2023, T4 la un an distanta.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Fenrir

@Raducu Popa multumim si bun venit in Oltenia! Calitatea filmarilor tale si ale lui Marius va pozitioneaza undeva acolo sus printre cei mai buni din bransa.

Raducu Popa

@Fenrir , multumesc si bine v-am regasit  :)