Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 8 Guests are viewing this topic.

oneLess

Da, m-am uitat acum, ca să vorbim cu un precedent în mână, nu că ar avea vreo legătură, la Chețani-CT, s-a dat OIL proiectare (3 luni, probabil mai mult împrietenire constructor nou cu proiect vechi) după 20 luni de la reziliere. Și cred că mulți dintre noi zic că e un termen norocos de mic. Și acolo a câștigat Strabag. Plus execuție 18 luni. Ce părere aveți de pizaa, aqtor sau ekher ?

Ionut

Haideți vă rog să nu umplem thread-ul cu aiurisme încă de pe-acum. Discutăm discuții. Rezilierea nu e ușoară pentru că trebuie asumată. Iar pistol nu a avut curajul să ne semneze nouă (API) refuzul accesului pe A3 Nădășelu-Zimbor, darămite să semneze o reziliere.

Răbdare. Dacă mai aveți.


danvoicu

Data fiind diferenta de nivel si configuratia amplasamentului, nu era mai indicat si mai elegant un pasaj peste DJ657? Mie imi pare cam slabuta solutia si cam incurcata.

gxg29

Se pare ca s-a optat pentru doua deblee in loc de un viaduct peste valea acea tocmai pentru a folosi acel sol argilos pentru terasamente. Motivul pentru care nu s-a escavat pana acum pare sa fi fost chiar faptul ca nu sosise timpul sa il foloseasca

survola

#7595
Quote from: survola on October 31, 2022, 09:42:28 PMMi se pare că au coborât cam mult nivelul aici la Valea Mare, mai bine făceau un viaduct și scăpau de apa aia.
Lăsau și DJ-ul ăla în pace.
^ Asta am zis și eu.
Cobori DEx din vârful dealului pe sub un pasaj pe care acum îl construiești special ca să sui D-ul (care putea rămâne unde a fost mereu) și apoi să urci din nou cu DEx pe dealul următor.
Sper să nu vină vreo viitură pe acolo  :o

naivu

Apropos de Valea Mare, ma asteptam sa fi dat in circulatie pana acum pasajul DN peste DX, ar fi simplificat urcarea pe DX dinspre Pitesti sau intrarea/iesirea din Slatina. Dar probabil ca de la CNAIR/MT nici macar nu au ridicat problema!

mdragos

@survola : sa nu uitam de SF foarte bun calitativ.. daca  sf nu a prevazut, UMB nu putea sa faca pe banii lor.

Alexander

Quote from: naivu on November 27, 2022, 07:59:06 AMApropos de Valea Mare, ma asteptam sa fi dat in circulatie pana acum pasajul DN peste DX

Cu parere de rau constat ca au scazut foarte foarte tare ritmul pe Dx. Ma gandesc daca nu e un fel de preview pentru ce va sa vina.

Ionut

Obișnuiți-vă, asta dacă vor lua multe (toate?) loturi pe A7. Vor trage la maxim de toate portițele contractuale, vreme, probleme tehnice, cu larga îngăduință a CNAIR. Totuși, DEx12 Valea Mare-Negreni nu are de ce să nu fie gata în 2023.

Dar luați-vă adio de la Colonești-Albota în 2023. T3 are termen ianuarie 2024, sigur se găsesc variante de extensii timp.

Xander

Mai sunt sanse se apara un nod rutier (permanent) la Colonesti, sau e cazul sa ne luam gandul si de la asta? Mersi

Ionut

#7601
^ Exclus așa ceva, din mai multe motive. Justificarea investiției (ai constructor în teren pe T4, culmea, același - total diferit de A3 Nușfalău-Suplacu ori A0N2 Afumați), bătaia de cap CNAIR cu birocrația (abia se câcâie sa facă o giratie la Porț) și dificultățile tehnice. Nu e la fel de simplu ca la Porț ori Afumați unde ai girație în drum. Aici ai DN, DEx12 este sus de tot față de DN...

Deci nu, luați-vă gândul.

A nu se înțelege că nu se poate face. Se poate. Dar e prea complicat - cost, tehnic, birocratic.

Presiunea trebuie pusă pentru Colonești-Albota cât mai rapid... dar mai discutăm prin 2024. Din păcate UMB are tot interesul să o lălăie cu T4...

AlexxC

UMB are tot interesul sa lucreze si apoi sa deconteze! Sa nu uitam episodul de anul trecut cand s-au mutat la Braila cu tot alaiul pentru ca pe celelalte santiere vremea nu tinea cu ei. Zona de sud are in sezonul rece precipitatii mai putine si temperaturi mai ridicate fata de Moldova si Transilvania. Oricand se poate repeta situatia in favoarea T3, T4.

oneLess

Ionuț, la Colonești există deja cu terasament și asfalt pe 1+1 benzi devierea făcută pentru viaduct.
Practic, costurile ar fi câteva NJ și 2 stâlpi cu semn cedează trecerea. Asta ca să nu vorbim de girații imaginare cu costuri intergalactice.
Dacă s-a putut la Valea Mare ca să nu avem muzeu 20 de Km ( 20 pentru că prima bucata din T2 L2 până la Slatina nu o ar fi folosit-o nimeni, decât localnicii) de ce nu și aici?

În schimb finanțăm din ce am vazut din filmări, la Boița, bandă suplimentară pe zeci de m cu terasament, asfalt, pentru oprire la troiță!

2 stâlpi cu semn cedează trecerea și câțiva NJ.
Contraziceți-mă vă rog.

IulianV

#7604
^^
Eu sincer nu vad nicio utilitate pentru o solutie temporara la Colonesti. Comparatia ta cu Valea Mare este sa spun plastic "fortata" avand in vedere ca la Valea Mare era vital pentru Slatina si pentru tot traficul de tranzit sa se dea intr o forma sau alta drumul la trafic pe Dex12, avand in vedere ca tot traficul de mare tonaj intra prin oras.
Consider ca darea in folosinta pana la Negreni in vara/toamna anului viitor + un ritm sustinut pentru Negreni-Albota in 2024 este varianta cea mai buna.
Argumentele mele impotriva unei improvizati la Colonesti, pe langa cele enumerate mai sus de Ionut sunt:
-distanta aproape identita intre DN65 - Dex12 ( intre nod Negreni si deviatia de la Colonesti sunt circa 15km) deci practic faci acelasi timp pe ambele sectoare
- o singura localitate de la Negreni pana la Colonesti ( chiar Colonesti pe care il traversezi la orice ora in mai putin de 3 min la viteza legala)
-asfalt impecabil pe DN65 +NJ la urcare/coborare serpentina Optasi
-nicio fluidizare de trafic, comparativ cu ce ai amintit tu prin improvizatia de la Valea Mare.
Totusi nu inteleg de ce nodul este gandit la Negreni si nu la Colonesti unde se termina T3. Ar fi fost mult mai util la Colonesti, nu pentru ca ar fi Colonesti vreo aglomeratie a jud Olt, ci pentru ca acolo se termina T3 si se putea da integral in folosinta.
P.S: Nu vrea sa imi fie luat in nume de rau  acest mesaj, este stric opinia unui om ce face Slatina-Bucuresti de 7 ani si asteapta de tot atatia ani o legatura directa si rapida pe ruta asta.