Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

Tavi

Nu UMB-ul are bucățica lui de muzeu ci CNAIR că a recepționat-o .. cred..

oneLess

#7531
Eu cred că-i mai bună o bucățică de muzeu decât un bucățoi pe care nu se lucrează, cu speranțe de reziliere peste un an urmat de trei ani de licitații și hopa, câștigă pizza.
Există și basmul ăla SF că o să căștige UMB peste o lună și din septembrie bem cafeaua în parcare la Robănești!

oneLess

#7532
Încă pădurim la Albota!



p_mrs


Xander

La cum vad ca se misca lucrurile acum, e mai probabil sa fie gata pasajul peste DJ657 inainte de cel de peste DN65. Ar fi poate si mai util pentru deschiderea frontului de lucru, binenteles, in detrimentul fluidizarii traficului intre DX12/DN65.

survola

Quote from: p_mrs on October 31, 2022, 01:37:51 PM
Powered by API/PUM imgur uploader
S-ul ăsta face toți banii.
Nici aici nu se putea rămâne pe aliniament, probabil trebuia ridicat pasajul 50 de cm.
Dă-o încolo de treabă!

oneLess

#7536
^ A fost o soluție propusă și agreată! Sigur există o explicație! Îngrijorător în poza repostată este mega debleul neatacat, străjuit de pătrunjelul pe care nu au încă curaj/aprobare să-l atace!

Și mai avem la Jitaru o supratraversare fără foraje încă. Predalele sunt acolo. Grinda din filmare pusă este la penultima denivelare.

survola

Mi se pare că au coborât cam mult nivelul aici la Valea Mare, mai bine făceau un viaduct și scăpau de apa aia.
Lăsau și DJ-ul ăla în pace.

archaeus

^
o sa fie ca la Padurea Sarului declivitatea prin debleu....a iesit mai "eftin" asa probabil

stangabriel

Azi dimineata pe lotul 3, UMB lucra pe toata distanta, la diferite elemente ale santierului.


vladel

Nu cred că există absolut niciun fel de motiv să avem emoții pentru acest lot. UMB clar a scăzut ritmul la T3 după finalizarea T2 și datorită mutării unei părtți semnificative a utilajelor si lucraătorilor pe alte șantiere. Probabil cei responsabili de eficiența lucrărilor pe toate șantierele UMB știu ce fac și cum să dispună utilajele pe diversele șantiere. Șantierul T3 este în grafic, iar T4 vine din urmă și probabil va exista o dare în folosință un pic mai devreme decât termenul contractual dacă totul decurge bine. Singura necunoscută rămâne T1, unde italienii nu dau niciun semn că ar vrea să finalizeze acel lot. Din păcate ne vor ține cu emoții și cu speranța că acest lot va fi finalizat intr-un fel sau altul. O reziliere ar fi varianta cea mai proastă din toate punctele de vedere.

Tony7Y

Ce calcule ai facut incat ti-a dat ca rezilierea e cea mai proasta varianta?

Daca italienii continua cu 5% avans pe an, le trebuie 10 ani sa-l termine.
Sa nu mai zic ca o parte din avansul ala e inutil daca nu isi conserva bine lucrarea pentru sezonul rece.

oneLess

^ Îți dau eu un indiciu. Firav. Azi pe topicul de A0 spuneau că sunt 3+ ani de când CNAIR nu reușește să atribuie A0N1 și A0N3. Si ghici ce ? La A0N1 e în cărți pizza. La A0N3 sunt niste chinezi dar nu-i vor pe față și ăia nu cedează. TREI ANI PLUS! Vezi centura Zalău unde sunt chinezi. Vezi pizza oriunde, aktor oriunde și pe feroviar dacă ai timp. De T1renna ai avut timp! Basmul ăla că o să rezilieze mâine CNAIR și bem cafeaua în parcare la Robănești dată de UMB în septembrie la anul rămâne SF. Povești. O să ne pomenească nepoții! Bravo bunicilor că au fost fermi și demni și în anul de glorie 2042 putem merge half profile de la Craiova la Robănești!

dorum

cu TS trebuie reziliat totul, e cea mai buna varianta. Orice calcule dau cu virgula in favoarea continuarii contractelor