Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 8 Guests are viewing this topic.

TibiV

Este mai usor sa muti 10 stalpi LEA de 400 kV Transelectrica decat sa tai 10 copaci Romsilva... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

oneLess

#7411
Quote from: archaeus on September 13, 2022, 01:37:18 PMAveti idee la ce minut pe filmare este nodul de la Albota?

După Sentinel și harta API cam pe aici ar fi nodul de la Albota:


Ar cam corespunde în filmare cu oaza de pe la minutul 16:00


snackhunter

Pe centura Balsului am vazut ca au aparut deja cateva petece de asfalt. Si un echipaj de la intretinere la viaductul Padurea Saru

archaeus

#7413
Nodul pare sa fie unde zice @Tavi. Din ce se vede pe filmare e fezabil sa deschida pana acolo in toamna viitoare daca toata lumea trage la aceeasi caruta.
Edit: nu cred ca drumul de legatura pune vreo problema deosebita...nu?

Tavi

^Relieful către Podu Broșteni este ușor și fără probleme. Către Albota este relativ plan dar pe harta API se văd două văi și o stradă (str. Izlaz) intersectate de DX12.Acolo ar trebui niște structuri dar care nu apar pe harta API. Probabil sunt în proiectare/acceptare de beneficiar. Ar mai fi și subtraversarea LEA care ar putea necesita vreo relocare ...

Am observat că majoritatea structurilor menționate și pe harta API de la Colonești și până în Podu Broșteni sunt ieșite din pământ ca să nu mai spunem de rigolele turnate continuu și de prefabricatele dedicate acestora ce își așteaptă în parcarea de la Colonești rândul la punere în operă.

oneLess

#7415
Practic, sunt două drumuri de legătură, unul spre Albota și altul spre Podu Broșteni. Oricare dintre ele singur asigură funcționarea completă a nodului. Nevăzut de mine la alte noduri până acum!

Tavi

Corect @oneLess dar ar fi mai bună ramura Albota prioritizată că ar scoate traficul greu din Albota.

horatiu.cosma

E cumva neobușnuit să vezi la UMB pe șantier kilometri întregi de terasamente începute în iarnă, pe care nu au mai continuat și unde crește iarba. Într-adevăr, există AC dat recent, însă pe alte proiecte pe care au început anterior AC-ului au continuat în ritm alert și nu a existat această perioadă de x luni de abandonare a unor sectoare lungi. Așa cum am scris și pe alt thread, sunt foarte curios dacă în 2023 o să mute forțele pe A7 și vor lăsa CraPi4 în continuare la relanti.

hefaistos

De ce s-ar grabi?
Proiectele de pe A7 se pare ca au marja de profit mult mai mare (educated guess din pretul mediu per km, nu stiu ce efect va avea formula de actualizare a preturilor pe CraPi) asa ca si eu as trage pe contratele care aduc bani.
Aici termenul contractual e undeva la sfarsitul lui 2024, se pot obtine prelungiri prin metode tipic autohtone.
Interesant ca nu prea s-a lucrat in vara, dupa avantul de la inceputul anului. Asta poate sa insemne fie ca nu aveau incredere ca diversele probleme pe lot (reproiectare, costuri crescute) nu vor duce la reziliere, fie ca deja au probleme de supraextindere (A0 fiind inceputa anul asta). Si inca nu au inceput lucrul la A7 si (daca se confirma) la Holdea - Marginea pe A1.
UMB deja si-a construit un renume isi permite sa fie si mai putin stralucitoare pe anumite lucrari.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

GIV

intrebarea care se pune cred ca e: vrem sa castige UMB acolo unde liciteaza ca sa avem o oarecare certitudine ca se finalizeaza lucrarile chiar daca cu mici extensii de timp sau sa castige doar cat sunt capabili sa termine inainte de termen?

ion59

UMB-ul are acum, destule santiere. Nu are rost sa le enumar. Si mai liciteaza in continuare. Trebuie neaparat sa mai inchida din ele, dar eu cred ca va reusi sa termine anul viitor doar CraPi3. In rest, nimic.

GIV

cine a zis ca trebuie sa le inchida neaparat? partenerul serios ii ajuta zi de zi cu adoptarea noilor solutii pe a3.. poate erau mult mai avansati pe dx12 daca nu se semna contractul de 2 ori pierdandu-se un an prin justitie

"Prima semnare a contractului pentru acest lot (lot 4)  a fost în 2020 şi s-a făcut în urma unui Memorandum aprobat în Guvern, dar decizia a fost ,,întoarsă" la Curtea de Apel Bucureşti, care a admis o contestaţie, iar procedura de achiziţie a fost reluată. După o nouă reevaluare, UMB a fost desemnat câştigător la sfârşitul lunii iulie, valoarea estimată fiind de aproximativ 600 milioane lei."

oneLess

Cam așa o să arate nodul de la Negreni, partea de jos în oglindă. Ce simplu e!



p_mrs


Fenrir

Multumim Marius!
Daca pe 28 iulie dupa deschiderea T2L2 cineva mi-ar fi spus ca supratraversarea nu va fi gata pe 15 septembrie, l-as fi trimis la plimbare. Nu cred ca a fost vina UMB-ului pentru aceasta intarziere ci lipsa sudorilor, asa cum s-a intamplat anul trecut la podul peste Oltet cand grinzile au fost sudate cu mare intarziere.