Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Marius Firtonea

Domnul Pistol pe Facebook: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02B7EtR8AsuPEi3pwpv2KzBhAEoxEGnhuw5xA3BnPVmdqKK2rV8TUFVy6MrR21xdjfl&id=1627440930 - informații despre tronsonul 3. Oare oamenii astia din CNAIR comunica intre ei? Pe CESTRIN statusul indica un procent de 36%, acum de fapt e 42%, am impresia ca pe site-ul acela se pun doar niste cifre de dragul de a fi puse.

horatiu.cosma

Filmulețele astea făcute de angajații CNAIR până acum erau postate pe pagina CNAIR, însă Pistol e în "campanie electorală" pentru ungerea pe 4 ani la CNAIR, așa că se pot confisca pe persoană fizică.

Dacă e cineva interesat să îl contracandideze, detaliile aici.

mike_us

UMB își raportează progresul cu întârziere de multe ori. Tinind cont si de faptul ca sau mobilizat bine anul asta e posibil ca progresul real sa fi trecut deja de 40%. 

danielefr

KM 69-70 MOGOSESTI(SCORNICESTI)


KM69-70 MOGOSESTI


KM 70 MOGOSESTI


KM 69-70 21.08.2022


KM 69 STADIU 21.08.2022


KM 70 JITARU


KM 70-71 JITARU


KM 70-71 VEDERE SPRE PITESTI



Powered by API/PUM imgur uploader

danielefr

KM 69 TRAVERSARE LOCALITATEA MOGOSESTI


KM 69 DEALUL DINTRE LOC MOGOSESTI SI JITARU


KM 70 VEDERE SPRE NEGRENI


KM 70 VEDERE SPRE PITESTI


KM 70 DEPOZITARE MATERIAL INCARCATURI



Powered by API/PUM imgur uploader

snackhunter

Aseara am prins ploaia torentiala pe DX12. Sunt cateva probleme cu scurgerile in zona podurilor. La podul de peste Oltet, in zona culeii dinspre Craiova, s-a format o balta imensa, am avut noroc ca nu am acvaplant, desi mergeam cu 50kmh.

S-au format foarte multe balti pe centura Balsului si era ceva pericol de acvaplanare. Este adevarat ca a fost si o cantitate imensa de ploaie.

De asemenea, este un pericol imens faptul ca nu au dat drumul la spatiile de servicii, am vazut cateva camioane parcate pe acostament.

P.S. In zona spatiului de servicii dinspre Valea Mare, erau si luminile stinse.

Sealand01

Dacă tr 3 este atât de complicat, ce ne face sa credem ca tr4 nu va fi gata la finalul anului viitor?
Doar utilitățile și hârtiile?
Oare mai durează AC-ul pt legatura cu a1?


elphax

"monstrul galben" este al UMB? ca altfel ar fi bani aruncati sa faca cu acea macara asamblarea structurilor metalice pentru pod. Hulk a fost adus doar pentru ridicare pe pozitie  ( la alte poduri similare)

tom_sawyer

[CN1043795] / 16.06.2022: "Prestari serv. de proiectare constand in elaborare Studiu de Fezabilitate, Pth de executie inclusiv PAC, Detalii de executie, asigurarea Asistentei Tehnice pe parcursul exe. de lucrari si in perioada de garantie a lucrarilor executate pentru obiectivul de investitie DRUM DE LEGATURA PENTRU SPORIREA CAPACITATII DE TRAFIC INTRE DN6 (ZONA UZINEI FORD) SI DRUMUL EXPRES CRAIOVA PITESTI (TRONSONUL 1)"


A fost anulată, pentru a 3-a oară:
https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100198417

stangabriel

Ieri, Santierul lotului Tirrena era inghetat.

Pe lotul 3 UMB, la Valea Mare era ridicata prima sectiune metalica, se lucra la structuri pe tot lotul 3  unde era vizibil din DN. La terasamente doar spre Colonesti, a tot plouat in zona.

Pe sectiunile deschide, am numarat 15 caini loviti, insa era o masina de la drumuri care era oprita sa ridice un cadavru.
Parcarile erau inchise, insa se taia iarba.
In zona unde s-a rasturnat camionul cu carbuni, zona era curatat de praf si parapeti, insa erau montate doar balize reflectorizante.


p_mrs

Nod rutier Valea Mare DN65 | DEx12 T3 | 2022-08-26


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

P3trut

#7347
Nenea Grindeanu pe Fb:
QuoteAm avut o discuție și cu constructorul italian de pe șantierul Variantei Ocolitoare Timișoara Sud.
Este ultimul avertisment pe care-l dau acestui constructor, care înregistrează întârzieri și pe alte șantiere (Tronsonul 1, al Drumului Expres Craiova-Pitești și sectorul Centurii București cuprins între DN 2 șiA2).
Înțeleg că și-au rezolvat problemele financiare, deci nu mai au nicio scuză să nu lucreze.
Au primit deja certificate negative și luăm în calcul rezilierea, dacă nu cresc ritmul de lucru.

Link:Grindeanu - Todini si Tirrena

Oare asta inseamna ca de acum ar trebui sa avem miscare pe Dx12 Tr1?

@Marius Firtonea pe harta Cestrin se actualizeaza la un anumit interval de timp. In postare s-a scris stadiul actual. La urmatoarea actualizare - atunci cand se va primi raportarea oficiala -  e foarte probabil ca stadiul sa fie mai mare fata de cel care e in postare, pentru ca se va mai avansa de atunci.

GIV

^ da, miscarea de reziliere :lol:  la anu'