Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Ionescu Marius

Pe lotul 1 , cel mai mult m-a mirat ca nu au pus toate grinzile la structurile terminate, și apoi continuau cu terasamentele! Dacă suplimentează personalul de lucru cu 300% poate în 6 luni sa se apropie de 70-80% !
 

Sorinus

Poate deschid un half-profile pana-n Centura Craiovei. Evident, peste un an...dar tot ar fi ceva.

vm75

Si eu zic ca trebuie reziliat. Au abandonat complet structurile, la fel ca pe DNCB. Sa vedem acum ce oua are Grindeanu. Dupa amenintarile de acum cateva luni ma asteptam sa arate ceva mobilizare TS, dar se pare ca nici ei nu mai cred ca vor termina lucrarile. Acum ar cam fi randul CNAIR sa iasa cu niste penalizari, amenintari noi, poate chiar direct cu rezilierea. Din pacate am vazut si pe A3 Chetani-Campia Turzii ca relicitarea poate dura peste un an, dar poate aici avem mai mult noroc. Cum zicea si @pelan87, se repeta si aici scenariul de pe A10, dar macar acolo au aparut la un moment dat Retter si Marcu si ne-au mai dat ceva speranta.

Xander

Miercuri, 10.08.2022, s-a emis autorizația de construire pentru tronsonul 4 (km 89+300 – km116+500) din drumul expres Craiova - Pitești și a drumurilor de legătură (km 1+340 – 5+000).

Astfel, se autorizează execuția lucrărilor numai în culoarul expropiat prin Hotărârea nr. 469 din 11 iunie 2020. Amintim că această autorizație este în conformitate cu documentul de autorizare emis în prealabil de CTE CNAIR și valabilitatea ei se întinde pe toată perioada implementării proiectului.

Valoarea lucrărilor autorizate este de 389.240.840,00 lei fără TVA.

Durata de execuție a lucrărilor este de 24 de luni, termen calculat de la data începerii efective a lucrărilor.

Lucrările de artă, la podurile pentru drumul de legătură, la pasajul pentru nodul rutier, precum și cele de colectare și evacuare a apelor pluviale, hidotehnice și de siguranța circulației reprezintă o parte importantă din acțiunile ce urmează a fi executate conform acestei autorizații.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/s-emis-autoriza%C8%9Bia-de-construire-pentru-tronsonul-4

mirceaeliade

AC pt 27.2 km DX + 3.7 km DNuri.  Cred ca lipsesc 4.7 km DX si vreo 1.3 km legaturi.  Partea buna e ca UMB poate sa faca ce a facut si pe DX6 la Braila si sa ramana cu partea grea la urma, ca sa elibereze macar o parte din utilaje.  Daca lipsa e doar din cauza ca birocratic inca nu au expropriat, si nu din cauza ca nu le place solutia alternativa si/sau nu au bani pt ea, atunci e veste excelenta.

EugenRo

Intrebarea este, la o reziliere pe lotul 1-Tirrena, UMB s-ar baga sa finalizeze ce au inceput altii?

RazesIesean

Din cate stiu eu, UMB nu vrea sa lucreze dupa altii. Probabil au standardizat procesul si atunci cand lucreaza dupa altii apar riscuri asociate care nu si le asuma.

~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

oneLess

#7312
^ Uite că la (voi la) Bacău pe A7+centura a facut-o UMB-ul. Au preluat după niște turci. Cu succes.
Dar chestia asta că mâine se reziliază contractul cu T1renna pentru T1, pomâine licitație nouă, se prezintă doar UMB deci nu avem contestații,
deci în primăvara-vara 2023 e terminat T1 (și pierd colegii pariul  :-[), aștept cartea nu filmul! Se demonetizează sensul abrevierii SF.
Cine naiba nu ar vrea asta, dar sunt șanse mai mari să câștig eu la loterie fără să cumpăr bilet. Fabulații aiurea!

mircea

Acolo au apucat turcii să decoperteze cam o roabă de pământ și s-au dat bătuți. Nu prea e același lucru cu ce a lucrat TS pe L1.

mirceaeliade

Din cate am inteles eu, in prezent exista un protocol formal pentru reziliere:
1) certificat negativ #1
2) certificat negativ #2
3) certificat negativ #3
4) CNAIR se decide DUPA 3 bile negre daca sa rezilieze sau nu
Asa daca vreti rezilieri mai intai cereti de la CNADNR pasul #2

dumbravaandrei

vrabia malai viseaza.... 
o sa dureze mult si bine pe T1 pana ajungem sa circulam integral. E mai complicata speta...

@mirceaeliade o firma poate sa acumuleze si 10.000 de certificate negative si tot nu ai cum sa reziliezi pe acest motiv contractul pe un lot adjudecat, in lucru. Nu toti cunosc meandrele legii achizitiilor publice, nu mai zicem de tot ce inseamna toata zona de drept ce se ocupa de aspecte comerciale. Cu astfel de mesaje, ca cel anterior, unii isi fac o imagine gresita asupra procesului. 
Cateodata (chiar de multe ori) acesti "unii" sunt angajati in institutiile de presa si apoi tre sa stea Ionut niste ore bune sa dea sincroane sa dezbarne toate aberatiile sifonate in presa.

archaeus

@oneLess la Bacau aia erau la 1% :)) nici buruienile nu le smulsesera

DanielG

@oneLess la bacau o furi. Nu au facut nimic turcii acolo. Poate maxim 2 roabe. Si atat.

hefaistos

Parca UMB a facut grinzile pentru tot tronsonul 4, inclusiv partea reproiectata de legatura cu A1, pentru care inca nu s-a emis autorizatia. Asta inseamna ca nu prea ii va conveni sa scoata aceasta parte din proiect daca nu se incadreaza in suplimentarea de costuri. Deci sunt sperante fondate ca totusi vor cadea la intelegere si se va face si legatura dintre A1 si DEx12.
Cat despre lotul TS, asa cum s-a mai spus pe aici, daca traficul este scos dincolo de Bals  (ceea ce se intampla azi) se poate trai si fara segmentul TS.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

oneLess

#7319
^ Pe harta API apar puține deschideri la pasajul A1 cu DEx12, cred că vor fi 3 duble, posibil toate cu grinzi metalice. Nu cred că a modificat ceva reproiectarea legat de grinzi. Doar locul și razele/lungimile bretelelor, mai prietenoase.