Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skydreamer

Probabil ca pe carosabil se trece viteza fata de sol iar pe stalp viteza fata de aer. Acolo vantul este consecvent si bate mereu cu 20hm/h din aceeasi directie.  :D

AdrianRO

Posibil sa fi realizat / instalat deja pe cele de 100 inainte sa se modifice legea, iar celelalte facute cu 120 nu erau realizate, fiind facute dupa ce s-a modificat legea.

E singura explica ce ar avea sens :)

dumbravaandrei

#7127
Le-au pus pe cele care erau specificate în planurile tehnice, aprobate. Cu siguranță legea nu se aplică "din oficiu", pe banii constructorului. Că nu face umb ce-l taie capul, ci implementează un proiect agreat și aprobat de mai multe părți.

horatiu.cosma

Legea se cam aplica, din oficiu, sau așa ar trebui. Dar da, pentru modificarea proiectului de semnalizare CNAIR trebuie sa solicite și să plătească modificarea. La Balș are sens oarecum ce e in poză, când au deschis era în vigoare limita de 100 și au schimbat doar indicatorul imediat ce s-a schimbat legea la 120. Însă la Slatina cineva a făcut-o clar de oaie, daca au vopsit pe asfalt 120, e clar că au schimbat și proiectul de semnalizare UMB din 100 in 120, însă au uitat sa schimbe și indicatoarele.

mirceaeliade

Mai sunt 3 segmente de lucrat la asfalt si parapete, plus ceva km buni de marcaje.  daca era oricare alticineva decat UMB as fi pus pariu ca nu termina in urmatoarea saptamana.  Dar UMB are calitatea de a ne surprinde placut atunci cand doreste.

danpandrea

DX12 din avion. Viitorul nod de la Negreni se vede în partea stângă.


p_mrs

#7131
Subtraversare Găneasa | Relocare CF | Fabrica grinzi | DEx12 | 2022-07-23


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

p_mrs

Nod rutier Valea Mare DN65 | DEx12 T3 | 2022-07-23


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader :D

Duta C

Multumim pt abnegatie!! (pe caldurile astea....) O:-)  O:-)

horatiu.cosma

Hai că am nimerit-o cu o săptămână de lucrări la Găneasa  :lol: . Și au făcut o zi pauză de Sf. Ilie. Dacă deschiderea la Balș a fost cu emoții (înainte de Paște) că a plouat mult zilele alea, acum e clar ca lumina zilei că săptămâna viitoare se deschide.

A fost o lucrare grea, cu multe provocări birocratice și tehnice, jos pălăria pentru UMB pentru faptul că au dus-o cu bine la final. Au avut și puțină baftă prin 2017 în licitație când judecătorii au judecat diferit contestația Strabag raportat la ce au decis pe T3 și T4, ca dacă se anula și aici, azi nu eram la 99,9%.

Aș aminti și fabrica de grinzi, fără de care nu cred că ar fi fost gata lucrarea azi, nu cred că ar fi reușit furnizorii de pe piață să producă atâtea sute de grinzi în timpul în care a reușit UMB să le facă la fața locului. Nu trebuie uitat faptul că podul peste Olt (1,7km) va deveni săptămâna viitoare cel mai lung pod rutier din țară. Să nu uităm nici de imaginile senzaționale din ianuarie 2020 cu stabilizarea terenului de fundare pe întreg șantierul realizată de Mithras și UMB, 1 milion de mp în 10 zile, de departe cea mai mare lucrare din țară de acest tip. Și tot senzațional a fost și timelapse-ul de la Olt cu "furnicuțele portocalii" armând placa, dar și zecile de filmări și reportaje foto ale colegilor, cu medalia de onoare pentru Daniel  :D .

La minusuri aș aminti de "depoul elefantului alb" de la Găneasa, o lucrare care a mâncat mii de ore de muncă, de tone de fier și de beton și care va fi utilizată mult și bine doar la 1/3.

Și aș mai aminti o supărare personală, faptul că nu am reușit să modificăm proiectul de parapete median, astfel încât să fie retras cu 25 cm în interior. Ar fi ajutat enorm pentru confortul participanților la trafic, mai ales că benzile sunt mai înguste decât pe autostradă, iar senzația de claustrofobie pe banda 2 între un TIR pe banda 1 și parapetele median va fi accentuată. Dar lucrarea era deja avansată când am pus ideea pe masă, nu mai era posibil tehnic să se întâmple.

tom_sawyer

#7135
Sunt șanse să se deschidă jumătate din tronsonul 3 în 2023? (nodul Negreni)

E indicat să se pună presiune publică pentru asta?

Fred

Orice kilometru deschis ajuta, dar e bine ca presiunea pe deschideri anticipate sa fie folosita cu chibzuinta. Daca tronsonul de la Bals a fost de un mare ajutor, aici e vorba de un singur sat (Jitaru), beneficiile nu sunt comparabile. Urmatoarea mare diferenta e cuplarea la A1, nu prea exista pasi intermediari semnificativi.

Luat global, e mai utila o deschidere cat mai devreme la A0 lot 2 (DN1-A3), decat ocolirea satului Jitaru. Astazi cele mai urgente deschideri ale unor bucati in lucru sunt A0 sud si A7, cred, atat ca trafic cat si ca accidente.

Sealand01

Într-adevăr, nu vad de ce ne-am grăbi cu tr3, oricum eu zic ca tr4 va prinde din urma tr3 sau va fi maximum la câteva luni distanta cam cum a fost în prezent,la loturile 1 si 2 din tr2

Marile probleme sunt:
Tr1, dar care fara următoarele 3 părți, utilitatea lui va fi oricum la 50%

1 Pasajul Garlesti win Craiova
2 drumul deegatura
3 cu care am vorbit pe fb cu @horatiu.cosma, dar i-au gonit repede baietii, este vorba de dublarea DN între giratoriul spre comuna Carcea și giratoriu spre centura de sud. Teren este pe stânga, aparține consiliului județean în pare parte.

Mi-e frica de ce o sa fie în Craiova de joi, ne mai existând niciun bottle neck

paullie

Pentru Tr3 data de deschidere scrisa prin presa este 18 Ian 2024. Fara x+y+z ce amintea @Ionut pe undeva. Adica 16 luni pâna la 1 Dec 2023. Ca UMB mai face câte ceva si in iarna 2022/2023. Din ce scrie pe harta API e la un stadiu de 28%. 72:16=4,5% pe luna progres. Asta ar fi lejer pentru UMB.

Singura chestie blocanta ar fi daca onor Guvernul nu se tine de cuvânt cu "polinomul" mama ei de hartimetica. :)

Ionut

Se poate deschide T3 la final de 2023 fără probleme, în condiții normale (adițional semnat pentru escaladare preț contract, rezolvare blocaje birocratice în timp util). Și dacă UMB menține ritmul, evident.