Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Archi

#7110
Din punct de vedere al conflictelor de trafic exact aceasta solutie a fost si la Alba Nord. Nu e cea mai perfecta dar pe termen provizoriu cred ca e acceptabila, mai ales ca sansele ca UMB sa termine supratraversarea repede sunt foarte mari

dcr965

Gata, e oficial, 28 Iulie e deschiderea.

VIDEO Drumul Expres Craiova - Pitești: Tronsonul care ocolește Slatina va fi deschis circulației pe 28 iulie

QuoteDeschiderea traficului pe următorul tronson al Drumului Expres DEx12 Craiova - Pitești, porțiunea de peste 20 de kilometri care va ocoli Slatina, va avea loc pe 28 iulie, au anunțat joi premierul Ciucă și ministrul Transporturilor Grindeanu
G

ijwtsh

Premierul Ciucă anunță primul mare eșec în infrastructura mare: drumul expres Craiova – Pitești nu va fi gata la timp / Constructorul italian Tirrena Scavi "are probleme de finanțare"

QuotePremierul Nicolae Ciucă a anunțat joi primul mare eșec în infrastructura mare. El a spus că Tronsonul 1 al drumului expres Craiova – Pitești nu va fi gata la timp, în luna decembrie a acestui an, așa cum e prevăzut în contract.

"Sunt probleme pe care constructorul trebuie să le rezolve din punct de vedere al finanțării. Din graficul lucrărilor putem să ne dăm seama că nu vor fi finalizate la finele anului, așa cum e în contract", a spus Ciucă, aflat pe șantier.

El s-a referit la constructorul italian Tirrena Scavi, care a ajuns pe Tronsonul 1 al Drumului Expres Craiova – Pitești la doar circa 50% stadiu fizic de execuție. Lotul 1, pe traseul Craiova – Robănești, are 17 km.

Ministrul Sorin Grindeanu a amenințat în repetate rânduri constructorul italian Tirrena Scavi cu rezilierea contractului, ceea ce nu s-a întâmplat.

,,Termenele de execuție sunt deja depășite la Tronsonul 1 al Drumului Expres Craiova-Pitești, iar mobilizarea lasă de dorit. I-am atras atenția constructorului italian că trebuia, încă de IERI să recupereze timpul pierdut! Termenul de finalizare al contractului este sfârșitul anului, iar constructorul a ajuns la doar 45% progres fizic! I-am atenționat că am schimbat cadrul legislativ și, în cazul unei rezilieri, putem să reluăm mult mai rapid proiectele cu alți constructori. Nu îmi doresc să se ajungă la rezilierea contractului, însă vreau ca toți constructorii să își respecte prevederile contractuale", a spus ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu în luna mai.

Toate cele trei mari șantiere ale constructorului italian Tirrena Scavi sunt mult întârziate: Primul Lot al Drumului Expres Craiova – Pitești, Pasajul Cernica de pe Centura București și Centura Timișoara Sud.

Xed

^ si trebuia sa vina sfarsitul lui iulie ca sa isi dea seama ca nu au cum sa termine cei de la Tirrena...

oneLess


pest1969

Deci localnicii care vor sa ajunga la terenurile din zona vor trebui sa foloseasca DN-ul, daca CFR chiar termina podul 3, nu?
Sau alt drum care ocoleste triajul ala spre est.
Sau e o iluzie optica si nu vad eu bine cum sta situatia?

archaeus


Sealand01

Le-a luat pana în iulie pt ca italienii au mai mișcat prin primavara, daca țineau ritmul ala, hai nu terminau anul asta, dar terminau în mai la anul.
Acuma sunt morți complet, nici la finalul anului viitor nu termina

Duta C

Frumos!!! Ce sa mai. La UMB creste totul ca in povestile cu Verde imparat!!
Tirenia este cu mainile pe piept!! :zen:

ArKE

Nu stiu daca s-a mai intrebat, dar la nodul de la Valea Mare, la ce va folosi groapa aia imensa din mijloc? Ca nu vad sa fie nevoie de vreo subtraversare sub cota terenului undeva?

danutzu_1069

@ArKE , daca ai observat, intr-o parte scot pamant, iar in alta parte aduc pamant.... Ei bine, ala care iese din gropa, este pamnat bun pentru terasament, iar ala de-l aduc, nu este bun...
Sau mai bine spus, este o groapa de imprumut.... Este ceva uzual in domeniu constructiilor

horatiu.cosma

De pe Craiova-Pitești 2 UMB a început să utilizeze terenul din interiorul bretelelor nodurilor pe post de sursă de pământ pentru umpluturi, taluzând la final zona respectivă cu pământ vegetal. Mai nou, la CraPi4 au trecut la next level. Spațiile de servicii de la SF au devenit surse de materiale, fiind mutată poziția acestor spații în PT-ul UMB la o altă poziție pe care statul o va expropria suplimentar  :lol: .

horatiu.cosma

După inaugurarea centurii Balș.



După inaugurarea centurii Slatina (așa arată azi).



Caragiale ar fi invidios  :lol:  :bash:  :doh:  :lolz: .


Powered by API/PUM imgur uploader

Tavi

 :lol:
Rezolvă un Dorel totul cu o cheie de 10. Schimbă semnele între ele  :lol: 

raulbogdan23

^

Nu ati inteles voi defapt, e la mijloc 110 km/h  :lol:  :lol: