Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

^ Este din 21 aprilie sau este nouă? Mulțumesc, Daniel!

horatiu.cosma

De după 21 nu cred că poate fi, că atunci au plecat muncitorii în mini-vacanță și încă nu au revenit.

Sealand01

Eu cred ca Daniel are la mașină numărul
Dj XX UMB

Nici nu se mai uita muncitorii la el
Mulțumim mult ca exiști 👏👏

daniel321

Este din 21 04 filmarea oricum sigur sunt in saptamana libera compactoarele care au luat foc nu sunt miscate din data de 21 apar si in filmarea de la deschidere...

oneLess

La fix o lună Mihai Trăițoiu a updatat pe YT filmarea cu zona
DEx12 Craiova Pitești - Tronson 4. Organizare Șantier viitoare parcare Pârvu Roșu jud. Argeș. 26.04.2022


Ce frumos ar fi să avem acum o filmare completă a Tronsonului 3!

Ionut

API pe Facebook

#DEx12 Centura Slatina poate fi gata la final de mai. Restul de aproximativ 24 kilometri din Tronsonul 2 al Drumului Expres Craiova-Pitești poate fi inaugurat la sfârșitul lunii viitoare, cel târziu la început de iunie. Filmare dronă: .... Hartă interactivă: https://bit.ly/3mpfJcY.

Așa cum se vede și din cadrele aeriene surprinse în 21 aprilie de Daniel, partener API, cei de la UMB mai au un singur punct critic pe traseu: subtraversările de la Găneasa, mai precis execuția celor două culee ale celui de-al doilea pod feroviar de peste DEx12 care va fi construit sub trafic.

Mai sunt lucrări de efectuat: zona fostei fabrici de grinzi, rampa de acces în estul viaductului peste Balta Milcov, dar și conectarea cu DN65 în nodul Slatina Est (Valea Mare), câteva porțiuni fără strat de asfalt de uzură și, desigur, marcaje, parapete și curățenie.

Una peste alta, nimic ieșit din comun, fiind perfect fezabil să circulăm la finalul lunii mai pe toți cei 40 de kilometri dintre Balș Vest și Slatina Est. Solicităm antreprenorului general și oficialilor CNAIR să facă toate demersurile tehnice și birocratice pentru inaugurarea sectorului Piatra Olt-Valea Mare în cel mai scurt timp posibil.

Tavi

Ar fi fain să avem și noi primele două orașe eliberate de ... traficul greu care nu le aparține 8)

Ionut

Noi? Care noi? De ce primele orașe? Eu n-am înțeles despre ce vorbești. Ca să știu dacă-ți șterg comentariul pentru offtopic sau nu. :lol:

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

gabim

^Intrebarea era care noi?  Daca se referea la noi romanii, e offtopic si gresit (Bacau, Sebes, Sibiu, Deva etc au fost eliberate de traficul greu care nu le apartin). Daca se refera la noi oltenii, atunci e oarecum ontopic si corect.

 
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

JohannDB

....Hmmmmm, hmmmmm, joi seara "navigam" cu voioșie, gândind la următoarele zile aferente Paștelui și am ajuns după Slatina la intrarea pe DEx 12 de la km 39 DN65/DC 13 Piatra Olt, după Găneasa, moment la care intrarea pe "rapid" încă nu era deschisă.
    Și ce să vezi, o surpriză proastă, din partea  lui Umbrărescu (a proiectantului lui) care a catadicsit la niște parapeți/glisiere noi-nouțe, strălucitoare în lumina de la stâlpi și faruri, dar trase la sfoară, cu o buclă INUTILĂ chiar în raza de intrare.... ACEL PARAPET, nu putea fi pus cu "cocoașa" pe care-o face când intrii în girație cu, măcar, 1 metru mai spre acostament ?? Am trecut, dar mult mai greu și provocând coadă !!
    Bune și frumoase după acest hop, până la intrarea în Balș, când (mulțumesc, din nou, nene Umbrărescu), la noul loc de îngropat bani, în noua girație de aici, DN 65 km 30+450, intersecție cu DJ 644, parapeții nou instalați cu două/trei zile (?) mai înainte, au creat probleme, din cauza aceleiași bucle mult avansate spre conul girației, în loc să fie mai retrasă spre margine..... Am trecut greu, cu soluția extremă a ridicării din suspensie a trailerului , mai ales pe spate, astfel ca extensia, care stă în consolă, să treacă pe deasupra  parapeților la câțiva cm mai sus (și extensia avea 3,20m lungime).....
    Și încă una: la "giratoriul turtit" de la ieșirea din Balș, spre Craiova, km 23+400, oare de ce a fost nevoie ca axul DN 65 să facă o "fentă" de vreo 15-20 m lungime spre stânga, ca apoi să intrii în girație spre dreapta ?? Nu se putea păstra liniaritatea axului drumului și să ai câteva grade în plus la intrarea în girație pe dreapta ??
    Stau și mă întreb, cum de la Bacău, pe variantă (chiar și când vii de pe "Măgura") ai parapeții mai retrași pe intrare și spațiu mai generos, s-a putut face asta și aici nu ??
    Vineri la primele ore ale dimineții, încă pe orbecăite (întuneric) am trecut și eu, pe noua secțiune, în sens invers, spre Slatina și ca impresie generală, cu întunericul pe mine și oboseala aferentă, nu am gustat prea mult din farmecul drumului, însă m-au cam adus la realitate, pieptenii de dilatare de la poduri, absolut toți, la trecerea peste ei având senzația că dau peste niște pinteni; se simt prea tare decât ar fi necesar, la suta/oră...

Telvanni

Uitandu-ma la filmarile de la sol mi-am dat seama ce faine sunt DX-urile astea comparativ cu DN-urile. De siguranta nici nu mai zic, nici nu se pot compara. Trebuia sa umplem tara de DX-uri in loc sa visam la autostrazi scumpe care se fac in generatii...

Ionut

Și ție ți se pare că ăsta s-a făcut mai repede decât A? 16 km, contract semnat în decembrie 2018, licitație din iulie 2017. Da, clar repede. Noroc cu UMB.

Că pe T1 Tirrena are contract tot din decembrie 2018 cu licitație din iulie 2017.

T3 și T3? Licitație din 2017, anulată. Apoi re-licitare. Show iar. Contracte semnate în septembrie 2020 pe T3 și august 2021 pe T4.

Da, repede al dracu.

daniel321

#6643
Indicativ    DRUM EXPRES CRAIOVA - PITESTI
Categorie drum    Drumuri expres proiecte în execuție
Rang drum    DRUM EXPRES
De la    0+000
Până la    17+700
Antreprenor    TIRRENA SCAVI S.P.A. (ITALIA)
Sector    TRONSON 1: CRAIOVA - ROBANESTI
(KM 0+000 - KM 17+700)
Lot    SECTOR 1: 0+000 - 1+800
SECTOR 2: 1+800 - 10+000
SECTOR 3: 10+000 - 17+700
Lungime (km)    17.7
Stadiu fizic    44.54%
Stadiu financiar    38.11%
Data începerii    27.12.2018 - PROIECTARE;
16.09.2019 - EXECUTIE SECTOR 3 ;
13.07.2020 - EXECUTIE SECTOR 1;
01.03.2021 - EXECUTIE SECTOR 2 - km 5+245 - km 10+000
Data finalizării    TRIM IV 2022

An deschidere    ANUL 2022
Valoare proiect    358.18 MIL. LEI FARA TVA
Link șantier    Informaţii suplimentare
Observații    SECTOR 1: 0+000 - 1+850
IN DATA DE 03.07.2020 A FOST OBTINUTA AUTORIZATIA DE CONSTRUIRE.
INCEPAND CU DATA DE 13.07.2020 A FOST EMIS ORDINUL DE INCEPERE EXECUTIE LUCRARI
SECTOR 2: 1+850 - 10+000
IN DATA DE 22.02.2021 A FOST OBTINUTA AUTORIZATIA DE CONSTRUIRE.

INCEPAND CU DATA DE 01.03.2021 A FOST EMIS ORDINUL DE INCEPERE EXECUTIE LUCRARI
SECTOR 3: 10+000 - 17+700 – IN EXECUTIE

IN DATA DE 22.05.2019 A FOST OBTINUTA AUTORIZATIA DE CONSTRUIRE PENTRU SUPRAFETELE AFERENTE DOMENIUL PUBLIC. IN DATA DE 05.07.2019 A FOST OBTINUTA AUTORIZATIA DE CONSTRUIRE.
INCEPAND CU DATA DE 16.09.2019 A FOST EMIS ORDINUL DE INCEPERE EXECUTIE LUCRARI.
Detalii procedură   
Fişiere ataşate:
Nicio ataşare găsită
Editat de cestrin în data de 21.04.2022 la ora 13:55

p_mrs

Fosta fabrica de grinzi Tronson2 Lot2 + Pasaj DJ677 | DEx12 | 2022-04-30