Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Ionut

Trebuie să ne lămurim în primul rând cu podul feroviar. Apoi trebuie să vedem ce au de gând cei de la UMB. Le va fi foarte greu să termine până de 1 mai dacă nu trag foarte tare acum, imediat. Este și Paștele.


Sealand01

La cum arata lucrurile in fiomarea lui daniel, cred ca o sa fie 1 sept 2023 tr 1, tr2l2, tr 3 si tr 4

Mai e 1 pod, mai mare decat asta, adica mai lat, dar ma gandesc ca e mai multa munca

sharpe

Quote from: Ionut on March 20, 2022, 08:13:19 PMdar este perfect fezabil să circulăm până la sfârșitul lui 2023
Perfect fezabil ar fi fost sa ocolim din Decembrie Balsul si Slatina pe DX dar surpriza ... NU e asa.
La cat s-a intins UMB-ul cu celelalte santiere am tendinta sa cred (fara a le minimiza efortul sau implicarea) ca o sa circulam FIX la termenul contractual in cel mai bun caz.
 Mai dam drumul la o tura de pariuri ? Ca vad ca parerile sunt impartite.....
P.S. n-ar strica daca niste pasarele ne-ar da o info exacta despre incurcatura cu podul(rile) CFR-ului
Ţi-ai dori uneori să fii canibal, nu atât din plăcerea de a-l devora pe cutare sau cutare, cât din aceea de a-l vomita

Ionut

Liber la pariuri, ca întotdeauna. În ritmul ăsta facem rubrică dedicată la raportarea financiară anuală a API. :D

archaeus

#6275
Iunie pt Bals Vest-Bals Est si August pt Bals Est-Valea Mare daca fac podul CF sub trafic. Nu stiu cum arata proiectul celui de-al 2lea pod, dar daca este tot la fel ca primul.....sigur nu-l fac sub trafic! In cel de-al 2lea caz, sfarsit de 2022.

Edit: al 2lea pod il fac tot cu subcontractori?

naivu

Ținând cont că nu se știe cât durează podul CF, Pirelli și ceilalți de pe lângă ei oare n-ar fi interesați să preseze pt darea în circulație a unui segment nod Pirelli-descarcare temporară Valea Mare?

Sealand01

Suntem la 1 aprilie aproape, eu nu vad actual pod gata pana la 1 mai, poate chiar 1 iunie. Nu vad cun ar putea sa se apuce de al doilea pod imediat si sa il termine in 6 luni, bine ar fi, mi-e greu sa cred, mai ales ca va avea 2 fire

CapitanulPtk

Care sunt termenele oficiale ale contractului pentru tronsonul 2?

gxg29

Nu sta UMB dupa CFR ..... Cum a mutat circulatia pe noul pod si a dezafectat actuala linie se apuca de munca si in 2 saptamani avem marcajul facut.

GAC

La podul CF2 de la Ganeasa intrebarea se pune daca bugetul prevede interventia lui Hulk. Din cate imi amintesc, la podul 2 se vor folosi coloane forate pentru culei. Deci podul metalic poate fi asamblat pe margine si pozitionat cu Hulk in cateva ore atunci cand va fi gata. Traficul va trebui oprit doar cateva ore, preferabil intr-o noapte de weekend.
In ceea ce priveste podul existent, daca ieri (azi) s-a turnat betonul, inseamna ca pana vineri puteam avea piatra sparta asternuta si pana luni si sinele. Pana la sfarsitul saptamanii viitoare putem incheia capitolul. Cel mai probabil, UMB va avea nevoie de 1 saptamana sa scoata terasamentul vechi aferent CF si inca una ca sa astearna straturile structurii rutiere. Deci se poate ca iepurasul sa ne aduca 40 Km de DEx.

oneLess

Filmare găsită pe YT.
Postată pe 22.03.2002
de Mihai Trăițoiu

Drum Expres Craiova Pitesti Lot 4 Debut lucrări Organizare de șantier viitoare Parcare Pârvu Roșu AG


Parcarea https://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=13/44.758/24.91/0


Tony7Y

#6283
Ma mir ca lumea inca mai crede ca UMB-ul intra intr-o saptamana-doua in forta si gata, rezolva tot ce mai e de rezolvat si deschidem 40 km. Sunt aceleasi puncte critice ca in octombrie-noiembrie, cand toata lumea visa marea deschidere in decembrie.
Acum o dam pe 1 mai.

Mie imi e destul de clar ca UMB-ul s-a folosit de toata forta de munca pe care au avut-o in acele cateva luni cand inca nu incepusera alte proiecte, iar acum oamenii s-au impartit si nu mai pot sa inainteze in acelasi ritm ca la inceput. Au A0, DEx6, A3, alte 2 tronsoane pe DEx12.

Avem nodul din Valea Mare de care nu s-au atins si nu au dat nici macar senzatia ca au de gand sa-l inceapa prea curand, desi pe restul T3 s-a lucrat consistent.
Avem Tr2Lot1 pe care il puteau deschide mai devreme dar trag de timp la Oltet in ritmul Tirrena.
Avem zona fabricii de grinzi de care nu se ating inca.
Nu aflam nimic de subtraversare, nici macar pe surse. Asta inseamna ca cel mai probabil nu se va deschide tronsonul fara cel de-al doilea pod. 

Eu m-am impacat cu gandul ca nu o sa circulam pe DEx pana spre sfarsitul verii, cel putin.

p_mrs

#6284
scurt video cu podul olt (doar partea estica) de azi, 23.03.2022