Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Xed

Quote from: oneLess on March 19, 2022, 08:06:18 PMCraPi Tronson 2 Lot 1 - Podul de la Olteț  >:(

Cand darea in circulatie cam sta blocata pana la definitivarea solutiei pentru podul feroviar de la Ganeasa, tu de frustrezi ca nu e ridicat un terasament la nivel?  :lol:

oneLess

Găneasa este pe Lotul 2 al Tronsonului 2.
Acolo nu sunt speranțe să binecuvânteze CFR-ul repede oricum.

Speranța era cu Lotul 1 unde UMB chiar nu mai depinde de nimeni.
Doar ^^ să-și dorească. Că de putut poate.
Lotul 1 stă doar în podul de la Olteț plus bibileli.

Ionut

Tronsonul 3, martie 2022. Constructor UMB. Enjoy! Vine și poziție mai târziu.


alexandru_m

Inca 2-3 luni de lucru UMB-style si au prins din urma pe Tirrena in multe locuri.

adiarc

ceea ce parea de neconceput este deja posibil sa aiba loc...adica acest tronson sa fie gata inainte de Tirenna...mortu viu..vb lu Ionuț  :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

T4, constructor UMB. Lungime totală 31,82 km, lungime filmare aproximativ jumătate din lot, de la Colonești până în dreptul localității Bumbueni. Hartă interactivă: https://bit.ly/36r7KHf.


BigZ

 :D E o placere sa-i vezi pe oamenii astia cum fac drumuri...
 Multumim pentru filmari!

Ionut

Cu plăcere, mulțumim și noi pilotului pentru efort, a tras tare!
Apropo, pentru mulțumiri ceva mai aplicate :D avem conturi. :cheers:

Ionut

API pe Facebook

Avans bun pe #DEx12 Slatina Est-Colonești. V-am pregătit o filmare completă și pe tronsonul 3 al Drumului Expres Craiova-Pitești: .... Hartă interactivă: https://bit.ly/3IjCiYI.

Contractul pentru cei 31,75 km a fost semnat cu UMB în 16.09.2020 pe suma de 670 milioane lei, prevăzând 12 luni de proiectare și 24 de execuție cu 10 ani garanție. Ordinul de începere a fost emis în 18.01.2021.

Stadiul fizic actual este de aproximativ 20%. Cei de la UMB au kilometri întregi de terasamente așternute, aproape toate podețele gata și stau foarte bine și la capitolul structuri, multe având fundațiile finalizate, altele fiind la nivel de elevații. La minutul 12:45 al filmării aeriene puteți vedea depozitul de grinzi care abia așteaptă să fie instalate.

Momentan termenul contractual de finalizare este în primul trimestru al anului 2024 dar este perfect fezabil să circulăm până la sfârșitul lui 2023, dacă ținem cont de mobilizarea excelentă a antreprenorului și de complexitatea redusă a lucrărilor.

danvoicu


daniel321

#6265
Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tr1 Tirrena, Tr2, 3, 4 UMB, Craiova Pitesti 15032022


Sealand01

De azi e soare si cald, cam a inceput sezonul, trebuie sa puna ambele firme la munca, de TS nu mai zic ca nu sunt diferente, alterneaza intre incet si foarte incet.

Dar parca si Umb a slabit din ritm, fabrica de grinzi nici macar acum nu e luata complet.
Nu sunt specialist dar parca la capetele astea de poduri le ia mai mult decat sa faca podul(adica de la prima grinda pana la asfalt)
La valea mare tot nimic, 0.

Subtraversarea tot asa foarte greu. A fost frig, dar totusi, slab avans

Tare mi-e sa nu ne prinde 2023 fara niciun tr deschis, poate doar centura Balsului... Si la cat de facil pare tr4 sa le deschidem pe toate in 2023 final... Trist

hvm

Nu cred ca trebuie sa ne facem sperante prea mari ca o sa termine prea repede. Atat timp cat pasajul CFR e in urma nu cred ca UMB are vreun interes sa aduca utilaje si oameni pe acest lot sa il termine mai repede. Probabil o sa aduca niste utilaje si o sa termine atunci cand o sa fie gata podurile, sau doar funtioneaza cu viteza mai mica sa termine cam in acelasi timp, dar eu nu cred ca o sa se mai grabeasca aici. Si nici nu cred ca o deschida ceva inainte...

Parerea mea.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

oneLess

^ T2 Lot 1 nu are nicio legătură cu T2 Lot 2.
Este alt contract. Putea fi alt constructor.
Darea în circulație chiar dacă se va face în același timp
vor fi recepții separate.

Mai au un vârf de unghie de lucrat la el.
De ce nu și-ar revendica banuții de la CNAIR ?
Și cu ce i-ar ajuta să aibă în plus grija utilajelor
și a muncitorilor împrăștiați pe încă 20km ?

naivu

#6269
Luati un calendar si incercuiti data de 1 Mai (sau mai degraba 1 iunie). Oricat de putin ar mai ramane de făcut, inainte de data aia nu va fi gata de dat in circulatie  :) ! (Vezi, ca exemplu, cand s-a inaugurat ultima bucata din centura Bacau, LE: 4 August!)