Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 24 Guests are viewing this topic.

TibiV

Tot ce va "spala" apa va ajunge sa colmateze albia/lacul inainte de barajul de la Cioroiu...
Cioroiu
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

daniel321

#6241
Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronsonul3 UMB Jitaru Relocare Conducta BRUA 15032022


daniel321

#6242
Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson1 Tirrena Craiova Centura De Nord DN65F Robanesti 150322


oneLess

#6243
CraPi 3+4

Găsită pe YT, a fost publicată pe 13.03.2022
Credit Mihai Trăițoiu

Drum Expres Craiova Pitesti DX12 - Nod Colonești sfârșit Lot 3 început Lot 4



LE: la Colonești nu va fi NOD, cel puțin după harta API
care sunt convins că este conformă Proiectului Tehnic aprobat,
ci doar o simplă supratraversare a DN65 peste DEx12.

Probabil se va upgrada în viitor locația cu un nod, chiar ar fi binevenit.
Dar ar fi fost bine și dacă se prevedea măcar o descărcare temporară la Colonești a DEx12 cu DN65,
ar fi fost extrem de utilă până s-ar da T4 complet în circulație.



Ionut

Tirrena, T1, martie 2022. Mortu' viu. Domnului să ne rugăm, cum zicea un coleg.


liviu09

@Ionut Mulțumiri pentru filmare.
Cu două excepții (min 2:30, min 7:30), TOATE utilajele stau pe loc. Așa se manifestă pauza de masă, ori a avut loc o grevă spontană?  ???
A treia variantă ar fi ca drona să zboare aproape de viteza luminii, iar filmarea să fie în super-slow-motion, totul pare încremenit.  :D

Ionut

API pe Facebook

#DEx12 Craiova-Balș gata abia la anul? Tronsonul 1 al Drumului Expres Craiova-Pitești este încă departe de finalizare, stadiul fizic actual fiind în jur de 45%. Filmare completă: .... Hartă interactivă: https://bit.ly/3qlxrPN.

Chiar dacă italienii de la Tirrena Scavi au reușit parcă să intre într-o treaptă de viteză superioară, șansele ca lotul de 17,7 km să fie inaugurat în acest an sunt în continuare foarte mici.

Multe structuri sunt încă la nivel de fundație, doar pe câteva având (o parte din) grinzi instalate. Nici nu mai vorbim de armare și suprabetonare. Pe partea de terasamente se vede luminița de la capătul tunelului, având o scurtă zonă cu balast stabilizat și asfalt de test.

Riscul de a ieși din termenul contractul este foarte mare, antreprenorul trebuind să facă tot posibilul să accelereze ritmul pentru a finaliza lucrările în primăvara anului viitor, în caz că va rata luna decembrie 2022.

archaeus

@Ionut la ce mobilizare au, sansele sa respecte termenul decembrie 2022 sunt aproape 0. Multumim pt filmare.

GIV

pai ce de ar mai avea termen in 2022 daca n-au avut AC de la inceput pe toata lungimea traseului? plus ca si acesta s-a modificat...

Ionut

V-am explicat de o mie de ori. Termenul contractual este per contract. Dacă primești AC pe o parte din lot (aproximativ 10 km din 17,7 cu AC din februarie 2021), NU inseamna automat ca ți se prelungește termenul contractual cu 24 de luni (cât este execuția în cazul de față). Pentru că tu ai 24 luni pe 17,7 km, nu 24 de luni pe 10 km.

Păi ce, Tirrena este aproape gata pe cei 7 km unde a avut AC inițial?

cmonea69

Cateva foto din 19.02.2022 si cateva din 18.03.2022, ca sa faceti o diferenta cam cum s-a lucrat intr-o luna de zile:
     






















































Powered by API/PUM imgur uploader

cmonea69

Foto din 18.03.2022. Enjoy !!!
   





























































































Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

#6252
UMB, T2, ambele loturi, filmare completă martie 2022.


oneLess

CraPi Tronson 2 Lot 1 - Podul de la Olteț   >:(







Powered by API/PUM imgur uploader


adiarc

nu fii asa suparat.. terasamentul ala poate ajunge in max 2 sapt la cota daca dorește UMB ( daca vrea inaugurare rapida,ceea ce nu cred..) si bineanteles daca se poate d.p.d.v meteo...mai ales al umiditatii...

Astfel,nu cred ca va tura atat de tare si pronosticul meu este ca totul va fii gata la inceputul verii in luna iunie
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura