Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 32 Guests are viewing this topic.

GAC

In ultima filmare de la Ganeasa se vad niste piese de otel pentru un pod cu grinzi si zabrele. Banuiesc ca sunt pentru al doilea pod CF.
Stie cineva cand se incepe lucrul? si daca va intarzia deschiderea lotului 2?

enafelice

Acolo este linie simplă,pentru ce sa se facă un al 2-lea pod?

alecu26

Cred ca depinde de CNAIR si UMB. Lotul se poate deschide cu un singur pod. Montarea celui de a al doilea pod se poate face in intreruperi de trafic, noaptea, in weekend, etc. Sunt solutii tehnice multiple.
Considerand potentialele vieti salvate in fiecare zi in care se circula pe DX si nu se circula pe DN, traficul trebuie deschis imediat, chiar daca vor exista unele incoveniente mai tarziu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorum

Bine ca CF actual e blocat dar trebe 2 pasaje :)
Stiu ca s-a discutat si dezbatut, dar nu ma pot abtine :(

BigZ

^ Era o poza chiar aici pe forum cu o iluzie optica: sageata pe noul pod. Chiar nu e circulata respectiva CF? :)

adyneamtu

^ Este linia Piatra Olt - Podu Olt. Circula trenurile Craiova - Sibiu si nu numai.

alecu26

Inainte era o linie circulata. Se poate circula tot pe o linie. Podul suplimentar e pentru perspectiva sau ceva linie infundata.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

daniel321


cmonea69

     Am trecut astazi(12.02.2022) prin zona fabricii de grinzi si  se vede cu ochiul liber ca s-a inceput mutarea acesteia. Cred ca in maxim 2 saptamani, va fi istorie ! Se vor putea apuca serios de acea portiune(DEx + parcare) !
     Forta UMB !

naivu

^Din păcate, oricât de repede ar termina acolo, până nu se termina podul CF de la Găneasa, nu se va putea ocoli Slatina pe DX! (după cum ocolirea Balș depinde de finalizarea podului peste Olteț!)

horatiu.cosma

Pe secțiunea cu baza de grinzi e vorba de un km de drum expres banal, fara structuri, îl poate face UMB in doua luni. Problema rămâne la Găneasa, unde fara un management profesionist pentru construcția celui de-al doilea pod CFR peste DX din partea CNAIR, riscam sa stam cu 20km de DX muzeu o vreme.

Tony7Y

Eu tot nu reusesc sa inteleg de ce e musai al doilea pod atat timp cat e o singura linie de cale ferata acolo. Vor ei sa mai construiasca alta peste 20 ani? De ce ar sta DX-ul in loc pentru asta?

naivu

Din partea mea sa fi facut nu doua, ci triaj de linii deasupra DX-ului, dar sa fi terminat la timp, sa nu-i încurce pe altii care vor sa lucreze. Chiar n-au stiut cand are UMB termen de predare? Si ca avea sanse sa fie gata in decembrie trecut?

oneLess

API nu ar putea formal să pună public întrebarea : la ce le folosește un triaj în zonă celor de la CFR ?
Ca să știm și noi.

Sau , dacă tot i-au prins pe CNAIR că aveau nevoie de aviz de la ei jumulesc tot ce se poate.
Bine că nu fac gară pe pod cu treceri de pietoni dublu sens.
Poate le vine ideea să monteze și un macaz între cele 2 poduri!

bogdymol

Poate vor as faca un terminal intermodal pe CF, cum au facut Austriecii deasupra centurii Viena:



Cand a fost construit S1 (Centura Viena), era doar o linie de tren ce trecea pe deasupra (nu stiu daca cu 1, 2 sau 3 cai, dar era o linie cat de cat obisnuita). Terminalul intermodal, si inclusiv supratraversarea centurii, s-au realizat ulterior (limita locala de 80 km/h in zona + benzi de circulatie ceva mai inguste).

Nu pot face si pe DX12 al doilea pod mai tarziu, cand o sa fie intradevar nevoie de el?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele