Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 18 Guests are viewing this topic.

mike_us

Știe cineva care mai este stadiul tronsonului 4? Pe situl CNADR avem "15.11.2021 A FOST EMIS ORDIN DE INCEPERE". Bănui ca e ordinul de începere a proiectări dar probabil UMB a lucrat si înainte la proiectare. Termina proiectarea primăvara asta?

GAC

Intrebarea este daca UMB vrea sa termine proiectarea mai repede?
Deja au 4 santiere mari: A3, DX12, A0 si DX Br-Gl si e posibil sa mai urmeze si pe A7. Discutam deja de 150 Km.
In aceste conditii, cu toata bunavointa de care au dat dovada, am indoieli ca o sa se mai poata finaliza inainte de termen.
Sa nu uitam ca vor fi din ce in ce mai multi Km in lucru si am mari indoieli ca o sa se gaseasca suficienti muncitori calificati din categoria "oameni de isprava - pe potriva UMB" care sa mai poata fi mobilizati in ipoteza in care UMB va decide sa se "dubleze". Ma astept ca legea randamentelor marginale descrescatoare sa se aplice si in cazul cresterii organice accelerate a UMB si productivitatea de odinioara sa nu mai poata fi mentinuta, pe masura ce noii recruti vor fi in etapa de "learning curve", si asta daca nu vor trage standardul in jos, caci tare ma tem ca atunci cand vom avea in lucru si A7 (chiar la vara, daca CNSC va da reject contestatiilor de pe Ploiesti-Buzau) multi oameni fara capatai se vor preface in muncitori, profitand de oportunitatea penuriei de forta de munca ca urmare a emigratilor masive de anii trecuti.

adyneamtu

Trecere prin șantierul din zona Centura Nord Craiova, sambata dimineata.
Cateva utilaje la lucru la excavari in deal si cativa muncitori la armatura zid sprijin spre Craiova.



cmonea69

Pana vine "aviatia" cu filmari proaspete de pe DEx12, va ofer spre vizionare niste foto cu podu de peste Olt, al DEx12, facute azi 06.02.2022. Va rog sa nu ma injurati daca unele se repeta ! Am facut-o din dorinta de aprinde cel mai bun unghi, iar ca sa le mai triez mi-a fost, pur si simplu lene ! Have fun !!!

   


























































































Powered by API/PUM imgur uploader

cmonea69

#6065






































































JohannDB

                                  Privind la imaginile colegului nostru @cmonea69 de pe DX 12, Podul Olt și Balta Milcov, mă zgândăre o intrebare : oare din cauza siguranței traficului - nu cumva vreun sofer să caște gura la peisaj și să uite pe unde este, scufundat admirativ în peisaj - panourile antifonice e musai să fie "opace", nu transparente ?? Am mai văzut în zone "pi(c)torești", pe la alții, panouri transparente, care-ți mai lăsau o privire largă la drum și lateralele lui... Și lumea n-o lua aiurea din cauza asta !! La casele de "sub pod" la Balta Milcov, se vor auzi, oricum, bufnituri permanente unde există pieptenele rostului de dilatație, bufnituri care se aud bine sub pod (casele fiind pe-o  parte a podului).... Desupra albiei Oltului, însă ?? Ce era de erau transparente ??

Alutus

va fi o senzatie claustrofobica destul de naspa...la care se mai adauga si latimea drumului.
Alea iacta est

oneway

^^^ Multumim de poze, multe sau putine mereu vor fi apreciate  :D
A0S3 - Aprilie/Mai 2025



cmonea69

       
       Lucrarea e arta si precizie, cum se spune ! Daca te uita la una dintre fotografiile facute de pe culeea de la Milcov spre raul Olt, stalpii de iluminat se vad ata(de fapt se vede un singur stalp) Sper sa nu spun vreo prostie dar cred ca sunt pusi cu laserul(la propriu) ! La fel si stalpii care sustin panourile fono !

gabi00ro

am dat o fuga in week end la sub-traversarea de la Ganeasa si supra-traversarea de la Valea Mare. La Ganeasa erea forfota mare, erea sambata ora 17 si se lucra din plin si la calea ferata si la celelalte pasaje. La Valea Mare nu erea nici tipenie de om, PUSTIU. Mi-e teama ca daca lucrurile continua asa vor da drumul la TR2 prin nodul de la Pirelli si vom avea o bucatica mica de drum expres muzeu, plus trafic greu inca prin oras.