Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 10 Guests are viewing this topic.

sharpe

Quote from: sharpe on October 29, 2021, 10:51:12 AM

P.P.S. am vazut ca se poarta : fac pariu pe 100 de ron ca de Craciun ocolesc Balsul si Slatina pe T2.

Bank message : Banii sunt în drum spre beneficiar.

P.S. Dracu pleca de Craciun de-acasã ca sã se plimbe pe DX ....deci pariul se platea oricum :)
An Nou mai bun sa avem....
Ţi-ai dori uneori să fii canibal, nu atât din plăcerea de a-l devora pe cutare sau cutare, cât din aceea de a-l vomita

Ionut


adiarc

frumos din partea voastra, a tuturor celor cu pariurile, ca va asumati ceea ce a-ti spus si nu o dati la intors.

Felicitari
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Sealand01

Fac si eu un pariu cu o cursa putin mai lunga, 100 de lei pt pastele 2023 pe tot drumul integral

hefaistos

Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

hvm

#5960
^^
eu zic ca poți plăti banii de acu.

PS: Banii mei sunt și ei pe drum pentru DX12
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Sealand01

Refuz sa cred ca nu termina intr un an și 4 luni

hvm

zici? Pe la cat sunt acum? de cand? cam cat le-r mai trebui sa faca restul?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Ionut

Vom pune presiune pe TS sa termine în 2022. Sigur, eu nu le dau mari șanse si nici voi, probabil. În acest ritm sigur nu va fi gata. Dar vom baga cărbuni ca să crească mobilizarea. Dacă vor reuși... vom vedea. Dar asa nu se poate, ne vom lălăi în stil A10.

hefaistos

#5964
Iti urez scucces cu presiunea pe TS, dar noua mea semnatura imi exprima opinia in problema.
Nu e vorba ca nu vrea, e vorba ca nu poate mai mult/nu se inscrie in modelul de afacere.
Singurul lucru bun e ca, dupa ce UMB va scoate traficul la vest de Bals, multe din probleme se rezolva ca prin farmec si Craiovenii/oltenii nu vor simti prea mult lipsa ultimului segment.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Cred ca T3 va fi totuși deschis după T1. :)
Dacă TS va creste semnificativ mobilizarea în 22, în 23 deschid in primăvara. T3 în 23 cred ca se va duce spre finalul anului.

TS are ultima AC din februarie 2021, deci practic după primăvara lui 2023 lucrurile pot deveni foarte complicate pentru TS dacă nu termină.

Sealand01

Asa ziceam și eu pana în toamna-iarna asta cand coada pe dn la intrare în oraș am prins-o și pana la fabrica de termopane (Pielesti). In conditiile in care oamenii erau cumva opriți de slatina și bals. Când o sa se vina cu 120 zeci de km, se va supra aglomera. Bine... Și cu lotul ts tot se va aglomera rau

@Ionut te rugam sa pui presiune dacă se poate și pt drumul de legatura la pachet cu dublarea dn-ului între giratorii. Fără proiectele acestea, vom face o ora sa intram in oras

hefaistos

Nici o sansa sa deschida T1 (TS) inainte de T3 (UMB). Daca ne uitam la filmari, UMB deja i-a ajuns din urma.
Intrebarea e daca UMB va face "Hei Rup" pe T4, unde nici n-au inceput in teren dar deja se pare ca au terminat semifabricatele de beton pentru structuri.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

tudor

Pe harta API nu vad sa fie nici un nod la Colonesti.
N-ar trebui sa fie unul?
Intre Negreni si Albota pare sa nu fie nici un nod de autostrada.
Bănuiesc ca UMB o sa prioritizeze finalizarea de la nodul Negreni spre vest dar după aceea e vreo șansă sa fie folosit ceva in plus din DX înainte e finalizarea completa a  T3 si T4?

naivu

Odata terminat tot CraPi probabil nu se justifica un nod la Colonesti. Dar asa cum s-a organizat giratoriul temporar de descarcare de la Iernut (pt a putea circula pe lotul Ogra-Iernut terminat de Geiger pana a terminat Astaldi nodul de la Iernut impreuna cu restul lotului Iernut-Chetani), s-ar putea, de exemplu, face in zona de la E de Colonesti un giratoriu DC7-DX12 + un giratoriu DC7-DN65 + upgradat DC7 pe cei ~ 100m intre cele doua giratorii. Atata doar ca ministrul Grindeanu sau directorul Pistol (sau cine va reprezenta Beneficiarul atunci) va trebui macar sa se duca pana la Constructor ca sa-i zica te rog frumos!