Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 11 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: paulmare on December 03, 2021, 01:05:09 PM
....
Acuma pe la 11.49, - toate contravantuirile sunt puse, au disparut nacelele din care sudau intre grinzi...

La 01.12 se mai vede o nacela (in partea de jos a ecranului), dar deja vorbim despre "mofturi"...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot2, UMB, Fabrica De Grinzi, Relocare DJ677 02122021


rocklee

se vede din filmare ca o mare parte din Fabrica de Grinzi a fost relocta ....  :o
parere unui nespecialist...e cred ca se putea face un nod aici ....mai ales ca zona se dezvolta ... 8)

MULTUMIM Daniel123....pentru filmare si timpul dedicat ..un +1 de la mine  :gj: :cheers: :thumbsup: :bye:

paulmare

TibiV m-am uitat inca o data, ei sudau de pe niste platforme agatate intre grinzi, alea nu mai sunt
si m-am binoclat acuma pe un monitor 4k, nu prea vad bine dar mi se pare ca au si conectorii (tepii de metal care sunt pe partea de sus a grinzilor, podul e in conlucrare si fierarii leaga armatura placii de conectorii aceia sudati)

deci saptamana viitoare mari sanse sa vedem ca sunt gata cu placa si bordurile daca au vreme buna, sus e horror de lucrat, cred steagurile alea sunt ca manecile de vant de pe aeroport, jos in vale pare ca e linistit si sus te zboara vantul
si podul asta, foarte frumoasa lucrarea plaiesilor, chiar daca mai scurt decat cel peste olt cu viaductul de la balta

Mintenas_Alexandru

Salutare tuturor. Urmares cu interes acest drum expres de un an de zile. Astazi am facut un drum pana la Pitesti si am observat ca cei de la Tirrana erau pe santier ( cel putin in zona Pielesti) si dupa Jitaru au inceput si pregatirea terenului cred ca e tronsonul 4 .

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson 2 Lot1 2 UMB Bals Valea Mare 02122021


BigZ

Multumim, Daniel, de filmare!
Ce impact mare va avea asupra timpul actual aceasta bucata de drum! <3

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 02122021


paulmare

Daniel multumim
demoleaza uvrajul din albia Oltului cu excavatorul acela cu brat lung - incep sa stranga dupa ei si sa lase curat unde au lucrat

La minutul 2 - e un canal de la anif abandonat ? de ce au betonat acolo ? 

miahi

#5829
^ Probabil ca era functional pe harta din 1970 dupa care s-a facut proiectul, sau poate pe viitor au in vedere sa il refaca . Oricum pare util pasajul peste acest canal
ca drum de acces la terenurile agricole din zona.

daniel321

Dn65 Craiova Pitesti Zona DEx12 Tronson3 Valea Mare Colonesti 26112021


Fenrir

#5831
Tinand cont de conditiile meteo actuale si prognoza, cred ca ar fi mai intelept ca muncitorii UMB sa mearga acasa la familii, multumiti de realizarile din acest an si cu gandurile impacate ca au facut tot ce le-a stat in putinta sa finalizeze cele mai importante obiective ale T2.

In mintile multora dintre noi(inclusiv a mea), eforturile ar fi trebuit concentrate in punctele care intr-adevar puteau fi finalizate si date in folosinta pana la sfarsitul anului si aici ma refer la ocolirea Balsului(via nod inceput T2 - nod Branet sau Piatra Olt ) si ocolirea Slatinei (via nod Pirelli - giratoriu temporar Valea Mare) pentru traficul greu si usor spre si dinspre est.

Avand in vedere stadiul lucrarilor la podul de la Slatioara, adica fix ala care le-a stat permanent ca un ghimpe-n coasta si ar fi asigurat circulatia libera a utilajelor, implicit castigarea multor zeci sau sute de ore, imi dau seama ca nu s-a dorit nicio clipa deschiderea vreunui segment de drum, indiferent de importanta, cu exceptia pasajelor fara alternative precum cel de la Ganeasa unde a fost absolut necesara conectarea cu Oltisoru sau Pirelli pentru conectarea cu Brebeni.
Inclin sa cred ca cel mai important obiectiv al UMB pentru acest an a fost incheierea lucrarilor in punctele cu complexitate ridicata precum podul peste Olt, podul peste Oltet, pod CF Ganeasa si nodurile importante, motiv pentru care acolo am vazut armate de lucratori aproape constant.

Sper sa intelegeti unde bat si faptul ca mesajul meu nu este unul cu tenta rautaciosa, insa multi dintre noi cam asa vad lucrurile. As fi preferat un total de 15-20km cu stadiu lucrari la 100% si deschisi traficului decat 40km cu stadiu lucrari la 90% pe care circula doar Radu, Daniel si Adisan  :).

Sunt dezamagit dar inteleg, le respect deciziile si le multumesc inca odata pentru efortul depus. Sunt mandru ca o firma romaneasca cu lucratori atat de bine organizati si devotati au lucrat neobosit la un proiect atat de ambitios si asteptat.

alexa_adrian2001

Mda si eu cred ca vor sa bata un record cel putin pentru ei: deschiderea a 40 km de drum express deodata. Nu-i rau. Sunt in termen. Fiecare isi face calcul cum vrea dupa propriile interese. Ca doar nu le-a plati Beneficiarul ceva in plus daca ar fi deschis ceva partial din tot tronsonul. :)) Sa o tina tot asa numa!

Fenrir

Exact, sunt in grafic si asta este de apreciat.
Nu e vorba de interese ci de o perspectiva cat mai realista prin prisma cetatenilor celor doua orase, anume atacarea celor mai fierbinti puncte ale proiectului, cum ar fi ocolirea Balsului.
Daca ar fi insistat mai devreme acolo probabil nu mai aveau parte nici de surprize din partea subcontractorului care s-a ocupat de suduri iar in eventualitatea in care se ajungea la o reziliere a contractului cu respectivul, tot aveau timp pana in toamna sa mearga inainte cu o alta firma.
De Slatina-est nu mai vorbesc... apa de ploaie pentru UMB dar planurile au fost si cred ca sunt cu totul altele: sa mearga cu lucrarile pe toate fronturile, inclusiv T3, in speranta ca se vor alinia astrele si vremea va permite macar deschiderea Robanesti - Piatra Olt.

zuma80

Eu in continuare cred ca din septembrie au fost operate modificari de "directie". Cumva sa fi fost indemnati sa mute orice deschidere din anul usereului in anul useleului.
Pentru A6!