Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

Ionut

N-avem tunel, n-avem nici luminița.
Pfai, vine iarna, grea viata pe forum...

danutzu_1069

Macaraua ai aia senilata cu brat zabrelit nu are cum sa ridice structura... In cel mai rau caz e de ajutor la ridicati bucati pentru montaj.....

rocklee

ffsssssss...m-am cam desumflat... :( :((...


zil

#5628
Bine ca lucreaza continuu !
Ce va fi .... vom vedea. Eu sunt craiovean si locuiesc mai mult prin Bucuresti.
In ultimii ani de sarbatori am preferat drumul prin Alexandria, decat sa stau minim o ora la Bals.
Sa avem rabdare si sa ne bucuram ca lucreaza UMB pe traseu si nu alti distrusi care vaneaza doar acte aditionale.
Sper sa nu vina vre-un PM care "reintregeste" pensii si salarii si lasa constructorii neplatiti cum a facut Ponta cu centura capitalei si metroul din Drumul Taberei.
Asta e foarte important.

cosss

Trecui eu pe la 16:00 prin Balș... O ora.
Pe la 20:00 UMB lucra.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot1 UMB DN65 Nod Rutier DC154A Bals Voineasa 19112021


davyl

Multumim Daniel! Cata aglomeratie la intrarea in Bals! Se vede clar cata nevoie este de drumul expres!!

zil

Multumim pentru filmare!

La Bals ar trebui umblat la semafoarele automate, au rezolvat doar partial problema.
Daca nu se deschide DX-ul, pregatiti-va sa stati 2 ore la traversare in perioada aglomerata de sarbatori, ca in Bucuresti cand faci din centru pana pe A1 1,5-2 ore, de craciun, anul nou etc ...

darkpoli


Adisan

#5634
Podul peste râul Olt și Balta Milcov 20.11.2021

https://www.youtube.com/watch?v=HG0-GxU9oSk&ab_channel=Adisan

Va las aici si doua filmari de la sol a prietenului meu M Alex

Subtraversare DN 64 Găneasa


Zona Teiș - Bârza

paulmare

Daniel si Adisan multumim - foarte frumoase filmari

Podul plaiesilor e atata de frumos, dupa ce termina si ecologizeaza zona - parca imi pare rau ca e normativul ala sa puna panourile sa nu te "fure peisajul"

ce e horror aici - la minutul 4.90 unde sunt cei doi oameni in nacela care dau cu prima mana de grund, mai urmeaza inca doua straturi, acuma e relativ simplu ca e uvrajul acolo, unde nu e sau pentru revopsirile ulterioare trebuie sa lucreze pe ceva platforme agatate sub grinzi, acuma pare usor ca le vopsesc UMB (sau subcontractori aici), la fel shmacul acrilic de pe grinzi si structurile de beton, cine o sa mai refaca astea peste cativa ani de zile cand va fi nevoie ?
poate ar trebui onor compania de drumuri sa ceara explicit in caietele de sarcini corten si grosime la betonul de acoperire mai mare sa nu fie nevoie de stratul de vopsea pentru beton

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 19112021


TibiV

Filmarea lui daniel321 a facut 300 de vizualizari in 30 de minute...

:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paulmare

Daniel si la tine in filmare, e la fel de frumoasa lucrarea ca si in cea a lui Adisan
Oricum nu e nici o panglica de taiat anul asta pe dx12, la anul in primavara o sa fie

KnX

Adi, în comparație cu Daniel a avut norocul să prindă o zi cu vreme superbă pentru filmat și nu numai!
Cred că a fost mai bună și pentru cei de pe șantier.

Lucrările avansează, deși poate nu chiar în ritmul la care mulți dintre noi ne-am fi așteptat în ultima lună, cel puțin!
Sunt foarte curios cum, când și cât timp le va lua să rezolve umplutura la culeea podului de la Balta Milcov dinspre Slatina.
Se află la rosturile de dilatare acum. Atât la Podul de la Balta Milcov, cât și la cel peste Olt.
După cum bine am putut vedea, aceste soluții diferă de la un pod la altul. Cele de la podul peste Olt sunt cu mult mai late.

Este clar că cei de la UMB și-au învățat lecția de la podul peste Bistrița de la A7, varianta ocolitoare a Bacăului și nu vor mai face rabat de la siguranța circulației pentru a da în trafic mai devreme lucrarea, doar de dragul unor promisiuni!
Că veni vorba de promisiuni, sau de obiectivele anunțate și de care am aflat și noi de la unii din colegii de pe forum, putem spune că uneori, în ciuda tuturor eforturilor, este posibil ca acestea să nu poată fi atinse. Oricum va fi și va evolua și acest șantier, atunci când ne uităm la complexitatea și dificultatea acestui tronson, dacă este să-l comparăm cu tronsonul 1, 3 sau 4 parte din acest proiect, putem spune fără doar și poate că ,,plăieșii portocalii" s-au mișcat extraordinar de bine, așa cum îi place mereu să spună colegului nostru, @paulmare!
Fiindcă știm cu toții că în ultimii doi ani, această firmă a realizat mai multe lucrări/șantiere cel puțin la fel de grele ca și aceasta: Varianta ocolitoare a Bacăului cu podul peste Bistrița de vreo 1,2 Km, plus celelalte lucrări de artă de acolo, Varianta ocolitoare a Rădăuțiului și începerea unei munci colosale de pe A3.
Prin comparație - în acest interval de timp - podul peste Mureș de pe A10 a celor de la Pizzarotti este ca un fel de castel de nisip.
Le ținem pumnii pe mai departe, celor de la UMB, le dorim vreme frumoasă și mult spor!