Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

TibiV

In filmarea CNAIR pare ca cei de la TS sunt mai multi si mai harnici decat UMB-istii...
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson3 UMB Valea Mare Colonesti 06112021


TibiV

#5477
WOW !!!!

:cheers:

LE
Daca se intreba cineva de ce sunt mai putini UMB-isti pe Tronsonul 2, avem acum explicatia....  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

archaeus

Exagerand un pic, as zice ca sunt la acelasi stadiu cu TS pe tr. 1 :)) daca scadem cele cateva elevatii terminate ale italienilor, cam acolo sunt!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paulmare

Daniel multumim de filmare
deci s-au mutat portocaliii putin mai incolo unde au front de lucru pentru mica armata de 1600 de oameni, si o sa revina sa termine cand se rezolva cu CF si tablierul metalic de la Oltet
si grinzile alea multe stocate pe celalalt tronson or sa fie puse repede la locul definitiv nu vor sta multa vreme acolo unde e fabrica acuma :)

zil

#5481
A crescut mult stocul de grinzi de la min 13:46, si cel de langa Olt si Fabrica de grinzi.

Xander

Nu pot sa nu ma gandesc ca daca efortul de pe T3 era canalizat pe T2, era mai sigura deschiderea anul asta. Binenteles, nu contest logica si managementul resurselor din partea UMB care oricum e mult avans fata de termenul contractual, insa pur "egoist" mi-as fi dorit o inaugurare in a T2 in 2021, fara emotii. :)

dumbravaandrei

pai da.... dar probabil ca vrei o deschidere cat mai rapida si a T3, nu defazata cu 1an, ca s-a dus constructorul pe T2.
E deosebit de bine asa cum au procedat.

dr4qul4

#5484
Eu nu vad nimic WOW. Vad doar un ritm normal.
Nici o sansa sa fie gata pana la sfarsitul anului viitor.
Stau foarte prost la structuri (si au cateva viaducte) iar cireasa de pe tort sunt cele 2 parcuri fotovoltaice de la minutul 6:50. Care ii impiedica sa lucreze la culeea unui viaduct. 
Iar T4 gata la anul e o gluma buna. Sa fim multumiti daca va fi gata la sfarsit de 2023. Nici drumul de santier nu l-au facut (cel putin nu in capatul filmat).

Si ocolirea Slatinei (T2) tocmai a ramas cu sanse 0 pt deschidere anul asta. Nodul e pe T3 si nu s-au apucat de bretele (pasajul nu e urgent)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Sealand01

T3 fara T4 nu e mare lucru avantajos, acopera portiunea de drum cam cea mai de viteza
Fie ca deschid in dec 2022 sau in vara 2023 cu tot cu t4, nu e mare dif

razvan96

^^ De acord. Tirrena pe cei 7 kilometri cam tot acolo erau dupa 8 luni de santier si numai iubire li se ura pe aici. A dat nationalismul in ei :lol:.

archaeus

@dr4qul4 tare cred ca aproape au terminat de forat pilotii pt structuri, are @daniel321 filmare din februarie cu forezele prezente pe lot.

dr4qul4

imi este greu sa cred ca au forat langa parcul fotovoltaic.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alinuttt

#5489
T4 mai degrabă are șanse reale pentru 2024. Haideți să nu ajungem în punctul în care aici pe forum suntem mai optimiști decât autoritățile care estimează 2024 pentru întreg DX12. :) Cutuma era chiar invers. Îs vreo 80 de kilometri(din care circa 40 nici măcar nu îs începuți) și vreo 20 de luni de muncă până la final de 2023(din anul ăsta nu are rost să socotim, vine vremea rea, e pe final). În paralel UMB are două proiecte grele unde trebuie să aloce resurse semnificative(Nădășelu-Poarta Sălajului și DX Brăila-Galați cu podul hobanat). Loturile pe care le au pe A0 Nord și centura Galați nu îs nici ele de neglijat. În situația dată nu văd cum ar putea termina la final de 2023 nici dacă în ianuarie 2022 termină proiectarea pentru T4.

În altă ordine de idei, cred că e sănătos și de bun simț să veghem la respectarea termenelor contractuale. Nu ajută la nimic să punem presiune pe finalizarea înainte de termen. Îs ferm convins că UMB își calculează foarte bine pașii și știe cum trebuie să procedeze pentru a obține cel mai bun timp de execuție fără calitate diminuată și costuri excesive.