Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 16 Guests are viewing this topic.

MihaiD

^^^^^ erau mai multe informații cu oameni relocați pe A3 (ceea ce se și vede), multe basculante întâlnite tot pe traseul spre A3, dacă mai punem și mobilizarea pe T3 + A0 + DX Galați - Brăila... poate fi o explicație pentru care e mai aerisit pe T2. Oricum, cât timp toate rămân în grafic, nu văd o problemă. Pare că UMB merge pe ideea de încărcare 110% pe oameni și utilaje, nu să se calce în picioare fără eficiență.

oneLess

#5461
CraPi 2

^ N-am inteles ultima chesti, pe unde vor trece craiovenii o dată?

Dacă se va deschide numai bucata asta din DEx12,
Adică nod Brăneț - nod Piatra Olt
Porțiunea cu șansele cele mai mari pentru deschiderea traficului,
eu , cel puțin care mă duc la București de 2..3 ori pe lună de la Craiova
Nu o să o iau pe acolo, e un ocol inutil.
Faci km în plus degeaba , DN65-ul paralel este ok în zona aia, nu căștigi nimic făcând ceva km în plus
Nici Balș , nici Slatina, nimic , doar ocol din DN65.
Veni , Vidi o dată, Pleci și o iei numai pe DN65 data viitoare
Asta până mai lipesc și alt tronson lângă bucata asta
Pentru care va merita ocolul din DN65

Sealand01


paulmare

https://alba24.ro/tronsonul-alba-iulia-aiud-de-pe-autostrada-sebes-turda-deschis-traficului-din-1-decembrie-pe-ce-mizeaza-autoritatile-882782.html?fbclid=IwAR0AznLubuWhXH_1jV6nw8W6_u9G1WrLP6oYJ1SfpeWy3YS7t-NlCYQYYEI

La Craiova-Pitești depindem foarte mult de vreme. practic ar trebui ca să nu plouă până la sfârșitul lunii decembrie, ca să fim siguri că se poate da în trafic. - zice Scriosteanu citat in articolul de mai sus
Ne pregateste si "politicul" ca nu se deschide tronsonul 2 anul asta, se vede si in filmarile lui Daniel ca au lasat-o mai moale, cred ca o sa aiba gata toate grinzile si prefabricatele la loturile 3 si 4 inainte sa mute fabrica, la oltet se vede ca sunt doar 4 sudori ca doar atatia "incap" cu nacele, podul cfr de la ganeasa la fel acum 3 saptamani veneau ultimele contravantuiri (scrisese cineva pe forum, ma rog "paravanturi" zisese el), multe chestii care nu le pun si ar fi trebuit gen geogrilele de la taluzuri, plasa si stalpii de garduri - cine stie daca au reusit sa le aprovizioneze

Alutus

Daca e iunie 2022 e perfect, fix inainte de perioada concediilor, a drumului spre mare. Oricum in perioada asta rece traficul mai scade, desi ieri cineva a facut cu autoturismul, de la Craiova la Ploiesti 5 ore! Mers regulamentar. Stat 1 ora jumatate la Bals.
Alea iacta est

naivu

Mă intrigă un pic evoluția la podul de la Olteț, mă așteptam ca după ce pun ultimele traverse la Olt să mute echipa la Olteț și să termine și acolo într-o săptămână! Cu podul de la Olteț terminat puteau da în circulație măcar VO Balş; pt mine e un semn că UMB nu dorește vreo deschidere parțială și, probabil, nici nu are cine să-i preseze, așa că rămîne pt la primăvară!

oneLess

Info CraPi2

A mai pus daniel321 un filmuleț pe youtube
Probabil nu a avut timp încă să îl posteze și aici.

oneLess

CraPi2

La  Olteț nu s-au apucat nici de reazemele suplimentare necesare
urcării ultimelor bucăți de grinzi metalice.
Stadiul acolo în zona ultimelor grinzi a înghețat în ultima săptămână

carutasul

cred că ocolitoarea Balș implică și podul de cale ferată. Și parcă s-a zis că la Olteț depind de o firmă terță pentru sudură. Dar dacă ar ieși ar fi o treabă bună pentru că ar rezolva o problemă destul de supărătoare și le-ar permite să își termine grinzile liniștiți. Cu încălzirea asta globală poate am avea noroc să prindă câteva zile uscate și călduroase prin ianuarie sau februarie să termine și la Olt și ar fi "aproape" ca în promisiunea inițială :)

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot1-2 UMB Bals Valea Mare 06112021


oneLess

#5470
CraPi2 - sinteza mea - 09.11.2021

Avem 5 segmente, privite dinspre Craiova spre Pitești

segment 1
Sfârșit Lot 1 Tirrena - nod Balș
Nu prezintă interes
Nu are probleme
Doar 2 podețe suprabetonate, de lucru la cele 4 culee,
Câteva sute de metri în total
Rămâne oricum muzeu până dă Tirrena Lotul 1 în folosință

segment 2
nod Balș - nod Brăneț
Interes major : ocolire Balș
Probleme : Podul peste Olteț

segment 3
nod Brăneț - nod Piatra Olt
Interes doar dacă se deschide și un alt segment alipit
Probleme : nu are
DAR nodul de la Piatra Olt nu este deschis încă nici măcar pentru supratravesarea DEx12

segment 4
nod Piatra Olt - nod Pirelli
Interes major : ocolire Slatina
Probleme : subtraversare CF , fabrica de grinzi , pod peste Olt

segment 5
nod Pirelli - sfârșit T2 / început T3 = nod Valea Mare
Interes major : revenire pe DN65,
DACĂ segmentul 4 este deschis și se face un nod temporar cu DN65 la Valea Mare
Probleme : nu are, doar că ieșirea de la Valea Mare nu există încă

LE : sunt binevenite completări / observații / contestații / ignorări / minusuri ...

paulmare

^ lucreaza sudorii, uitati-va in ultima filmare a lui Daniel pe la 2.05 sunt in nacele, problema e ca la fiecare piesa imbinare fiind table groase trebuie sa faca cateva cordoane, 60 sau 70% din suduri trebuie verificate de altcineva (nu stiu cum e acuma eurocodul oricum ceva procent mare de tot), pana termina primul cordon piesa sta in macara etc e foarte consumatoare de manopera treaba asta, la podul ala o sa ajunga plaiesii cu bordurile peste sudori in cateva zile

si ce au ca sa protejeze de eroziune solul care pare foarte nisipos din reportajele de la sol, la min 6 de exemplu, pun geotextil alb netesut apoi o geogrila apoi un excavator cu brat lung si cupa de taluzare pune pamant vegetal - au o gramada de locuri in care cred ca trebuie sa faca protectia aia, nu e cine stie ce rocket-science dar pare ca e foarte consumatoare de manopera

oricum remarcabil de repede si organizat au lucrat, cred ca si-au schimbat un pic prioritatile de cand au luat si lotul 4 unde au si acolo ceva structuri si pot cara fara nici un deranj daca e inca dx in constructie si nedat in trafic
Plus cele doua gatuiri - sudura si subtraversarea cu tablierul CF care ii tin in loc, de au mai relocat oameni si utilaje spre alte lucrari

Tavi

^^Bună sinteza, @oneLess!
Aș crede că probleme sunt doar la subcontractori (deh! recunosc că sunt fan UMB  O:-)), respectiv, pod Olteț și subtraversare CF Găneasa - Valea Olt.
În rest, fabricile de grinzi termină zilele astea și acolo UMB așterne totul în câteva zile.
Podul peste Olt iarăși nu mai depinde decât de ei, aș zice 3 săptămâni cu tot cu culeea estică.
Racordurile cu DN65 de la Valea Mare = o săptămână, nod Piatra Olt = ore...
Ținem pumnii strânși subcontractorilor.
De UMB nu mi-aș face griji.

TibiV

daniel321,

multumim!

O singura sugestie: la descriere sa completezi Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot1-2 UMB Bals Valea Mare 06112021 (filmare completa Tronson 2)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

snackhunter

Pe facebookul celor de la CNAIR

https://fb.watch/99_bTRKvcr/

Raport de progres al șantierului Drumului Expres Craiova-Pitești, tronsonul 1.
Anteprenor Tirena Scavi S.P.A.