Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

p_mrs

Pod Olt - 06.10.2021
poze +  video (2 timelapse-uri + alte clipuri la viteza normala) cu montarea predalelor:




























(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

alexa_adrian2001

^ frumoasa filmare pe lot 3, am impresia ca e pe undeva prin desert :| uscata zona.

oneLess

L-au umilit pe Hulk . L-au pus să adune cojile de semințe de pe jos !  :D

shogom

"L-au umilit pe Hulk . L-au pus să adune cojile de semințe de pe jos !  "   :lol: :lol: :lol:
Ce ravna pe oamenii astia, sunt de pus pe rana.
Pacat ca n au licitat mai mult la A0 sau pasajele de pe CB.

paulmare

oneLess nu puteau cu altceva, decat cu Hulk, de aia a si stat acolo pana au terminat de sudat, nu sunt deloc seminte
Uita-te la poza lui Archaeus de ieri cu macaraua alba cu bratul intins deasupra apei sa scoata schela pe care au folosit-o sudorii, de acolo de la suduri mai au vreo 7 metri de acoperit cu predale pana unde e axa cu pile, si pare ca macaraua vine in nas oricum fara nici o sarcina :)

Multumim de filmari
foarte bun avansul plaiesilor
Pacat ca nu s-au apucat de tablier, acolo daca au trebuit sa faca culeile fundate direct cine stie ce le-a mai impus cel de la cfr care le-a aprobat proiectul, gen nituri in loc de suruburi cum a citit el in cartea Poduri de cale ferata for dummies editia princeps 1921 toamna

La Oltet mi se pare ca au pozitie pentru macaraua aia a lor de 500 de tone pe roti, daca asambleaza la sol apoi sa ridice cum au facut cu Hulk cu tablierul central
Dar acolo la subtraversarea CF, trebuie sa se intample o minune sa fie gata anul asta   

hefaistos

Nu stim graficul de lucrari. In principiu un pod asa scurt la CF, cu tablier metalic poate fi gata in 2 saptamani. Dupa, sapatura pe sub el, betonari, asfaltari etc.
Ca unul ce are miza in discutie, sunt mai ingrijorat de fabrica de grinzi.
Daca o tine pe pozitie pana termina grinzile pentru T4 nu prea se incadreaza in timp pentru 31 decembrie.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

paulmare

La oltet
https://www.windhoist.co.uk/wp-content/uploads/2017/03/Liebherr-LTM_1500-50m-500T.pdf
La pagina 4 e diagrama cu ce greutate la ce distanta de centrul turelelei macaralei, 80 de tone ar ridica aia fluierand daca ar monta la sol cele 4 segmente care lipsesc

^ nu cred ca mai sapa la cf sub pod, o sa il monteze pe paleie
Totul merge mult mai greu cu CF
Mai este o subtraversare de drum agricol acolo la Ganeasa, unde in ultima filmare abia armau culeile, pun pariu ca in urmatoarea filmare grinzile sunt sus, dar la CF totul dureaza mult mai mult

cmonea69

Se pare ca nu prea-i mai ajuta vremea !
De vineri sunt anuntate ploi zilnic, pana sambata viitoare, cu sanse de ploaie de 70-80 % . Nu cunosc ce lucrari se pot efectua pe ploaie ? Cred ca betoane se pot turna, dar nu stiu daca se pot efectua suduri sau asfaltari !
Nasol moment !

oneLess

#5198
La nodul de la Balș , mai precis la drumul de legătură ce leagă nodul
de DN65, nu este făcut nimic , cel puțin acum 2 săptămâni nu era
Din DN65 nu se vede nimic , nici urmă de schițare giratoriu la DN65
Nu există deviere temporară, breteaua de legătură spre nodul giratoriului
pleacă neasfaltată din giratoriu nod iar din DN65 nici nu se vede breateaua
Nu-mi fac griji, o să facă asta într-o zi când o să renunțe la o pauză de masă,
sub trafic , dar nu era nimic făcut
Și pe acolo va fi intrarea/ieșirea în/din DEx 12 un an de zile cel puțin
Poate ne filmează Daniel drumul de legătură DN65/DX12 la Balș la următoarea plimbare prin zonă !

oneLess

Referitor la Hulk,
În afară de eventuala lui implicare la ultimele traverse metalice de la Olteț
mai au 2 hei-rup-uri cu el
La subtraversarea CF este de ridicat tablierul metalic mare pentru calea ferată
Și mai au și supratraversarea pentru drumul agricol
unde după cum arată filmările , nu am văzut vreun pilon median acolo,
Cred că tot un tablier metalic dintr-o bucată va fi ridicat și acolo

paulmare

^ la supratraversarea dx pentru drumul agricol, dx-ul are 22 de metri, plus rigolele, grinzile mari I ale umb au 36 - o sa puna de beton nici macar din cele foarte lungi (au doar vreo 3 tipuri cred, au standardizat si ei ca sa nu tot schimbe reglajele la linia pe care le toarna), si le ridica probabil in tandem cu doua macarale pe roti, sunt foarte usor de asezat asa
Tablierul CF cred ca o sa il monteze in-situ pe palei, apoi strang la cuplu toate suruburile, apoi prisma de piatra sparta, linia, apoi le semneaza cineva de la CF ca pot circula pe podul nou care va dura foarte mult, apoi demoleaza linia veche apoi continua sa lucreze la drum - aici nu cred (din cauza de cfr) ca o sa termine anul asta din pacate

nu vad ce mai pot face cu hulk
la Oltet daca au nevoie sa ridice de la sol, acolo pot duce macaraua lor care are nevoie de o platforma de 10x10 si are pozitie de lucru - peste apa au avut nevoie de Hulk care e alt tip de macara (derrick cu contragreutati) si poate "da" greutatea mult mai departe de turela macaralei fata de una telescopica pe roti

udar

" Tablierul CF cred ca o sa il monteze in-situ pe palei, apoi strang la cuplu toate suruburile, apoi prisma de piatra sparta "

Oare nu era mai ok aici cu palplanse metalice !?

dorum


archaeus

#5203
Aproape live de la Olt, astazi probabil termina de pus predalele.

KnX

Mulțumim, @archaeus pentru fotoupdate!
De mâine intră în scenă fierar-betoniștii.
Până la finele săptămânii viitoare ar trebui să fie suprabetonat și hidroizolat, dacă vremea nu le vor face surprize.
Cred că între timp sunt pe terminate cu montarea bordurilor spre culeea dinspre Slatina.
Ceea ce încă n-am înțeles, este cum vor finaliza cu umplutura și zidul lateral de sprijin înspre vest la culeea aceea..
Am văzut că au adus pământ ca să ajungă la nivelul podului, însă nu am văzut să-l fi și compactat, de aceea mă întrebam dacă așa va rămâne acolo lucrarea.
Nici Horațiu nu a adus mai multă lumină în ultimul său fotoreportaj de acolo.
Oricum, la podul peste Olt și viaductul de lângă Balta Milcov se intră pe ultima sută de metri.
De acum se vor concentra pe cel de la Olteț și subtraversarea de la Găneasa.