Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 12 Guests are viewing this topic.

paulmare

^ e un SF facut din pix din 2007, si proiectul trebuia sa fie la fix conform SF, in situatii de astea trebuia cerut explicit oferta cu corten de catre beneficiar, puteau cere la poduri solutii mai bune - cum zicea alecu26 etc, nodurile dupa 15 ani de la "studiu" se pot proiecta un pic mai sigure pentru traficul de acuma etc podul ala de cale ferata de la Ganeasa fundat direct e criminal fata de doua culee pe fundatie indirecta pe care le faceau portocaliii in 3 saptamani, poate din 2007 s-au mai desteptat un pic si cei de la cfr
Ei au scos un studiu "literatura de sertar" cum se zicea in 1990 si l-au scos la licitatie

Daca pentru UMB era mai ieftin corten in loc de ol37 plus protectie anticoroziva poate ca reuseau sa ii convinga pe cnair ca se mai poate schimba cate ceva, ei stiu cum functioneaza si probabil au si ei mecanismele lor
Dar daca beneficiarul nu a gandit cu creierasul lui ca acolo deasupra apei pe termen lung e o solutie mai buna pe termen lung corten sa ceara explicit (la fel si pe A7), la sudori si verificatori trebuie sa gasesti pentru fiecare material si procedeu de sudare pe cineva cu TUV pentru asa ceva, la otel laminat au gasit probabil pe la santierele navale de la Dunare, la aplicat grunduri si smacuri au oamenii lor si e operatie "in-house" si asa a ramas

Fred

@Saber, nodul de la Valea Mare e pe T3; au fost niste discutii ca UMB incearca sa faca nodul cu prioritate, eventual o data cu T2, dar fac si ei ce pot, o sa vedem cand se poate deschide nodul ala.

SUHOI

Nu inteleg ce atatea lacrimi dupa "CORTEN" ca la A10-PIZZA au fost suite de "injuraturi" decat de urata, fara gust, etc. arata confectia metalica CORTEN a lui PIZZA!!! :(

Sealand01

Din pacate existau sanse imense ca un nou sf actualizat la A, avand in vedere majoritatea sfurilor cu probleme si din ziua de astazi, cum vedem pe a8 sau ce e pe a13, nu cred ca am fi castigat mare lucru, dar am fi pierdut sigur cativa ani, cativa ani care poate nu i ar mai fi acceptat ford si restul

paulmare

daniel excelenta filmare, multumim
oamenii care i-ai filmat cu niste prese cu surub pe la minutul 5 cand aliniaza tablierul, jos sunt unii cu flexul care probabil taie niste eclise cu care sa fixeze provizoriu, cred ca sunt printre ultimii mohicani care mai pot face asa ceva cu scule simple si de capul lor - o sa vedem cum se lucreaza pe "banda" cand o sa alinieze si fixeze provizoriu cate doua segmente de tablier pe zi la Braila, aici au doar doua tabliere de prins pana luni cand vine mica armata portocalie sa termine podul 

^ Suhoi supratraversarile dn1 peste a10 facute de pizza - sunt cu calea jos, aia era obiectia noastra la ele nu cortenul
si sper sa nu mai vedem asa ceva

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 23092021


survola

#5016
De-abia aștept filmarea de astăzi :)

TibiV

#5017
@daniel,
:cheers:

Nu cred ca au terminat aseara prima sectiune de tablier.
Asteptam astazi "to be continued"...

In alta ordine de idei.
Am reluat cu mai multa atentie ultimele pagini, inclusiv reportajul lui Horatiu...

Quote from: horatiu.cosma on September 23, 2021, 06:10:37 PM
Prima utilizare de către Deme, anul producției 2012.


Adica UMB a cumparat macaraua second-hand - desigur "refurbished" ?....

Quote from: horatiu.cosma on September 23, 2021, 06:09:59 PM
Aceasta este de fapt hidroizolația, e lichidă, se pune în operă foarte rapid, iar împreună cu acel nisip cuarțos gălbui dă rezultate extraordinare și pe partea de rezistență mecanică, dar și la elasticitate.


Nisipul este presărat peste hidroizolație și se lipește foarte bine.


Inca de la A7 Bacau eram curios cum se procedeaza...

Aici, la minutul 01.00, se vede cum pulverizeaza hidroizolatia lichida. Dar pare ca o pulverizeaza peste nisip:
Quote from: daniel321 on September 16, 2021, 02:35:26 PM
Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 15092021


Iar aici, la 01.45, se vede cum presara nisipul (cu galeata):
Quote from: daniel321 on September 17, 2021, 10:00:23 AM
Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 16092021



Oare sunt doua straturi de nisip? Adica 3 straturi in total? Nisip-hidroizolatie-nisip?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paulmare

#5018
^tibiv deme nu umb a cumparat-o de aici https://adrighem.com/, si deme cumpara si vinde constant macarale

Daniel excelenta filmare, ca de obicei :)

Nu au terminat aseara, nici nu era planul - in filmarea de dimineata se vedea ca jos lucreaza doi oameni cu flexul si in filmarea de seara se vede ca au construit o palee pe care o monteaza macaraua aia mica (CKD nu poti sa zici ca e "mica", e ditamai sasiu Tatra :)) - partea spre Craiova au sudat-o deasupra apei cu o platforma suspendata pe o grinda asezata peste capatul primei sectiuni metalice, si acuma seara centreaza cu jackurile alea manuale si o sa rezeme tablierul pe palee, se vad alea doua dispozitive pe cele doua grinzi pe care trebuie sa le alinieze, si azi dimineata o vor fi sudat de pe platforma suspendata care e pregatita spre Slatina, cu tablierul asezat pe palei, in timp ce monstruletul verde ridica al doilea tablier
Si duminica dimineata sudeaza la al doilea tablier spre Slatina, seara scot paleile, luni vine armada portocalie la montat predalele si armat placa

Sa vedem daca am dreptate, in filmarile de sambata si duminica
Oricum santierele astea unde se vede progres intre doua filmari apropiate e o placere sa le urmaresti, si pentru filmarile lui daniel, adrian sibiu, r@du, adisan, alinc si tuturor celorlalti care filmeaza - multumim

LE am corectat palee in palei, scuze, old school, corect e culee-culei, prisma nu "prism" etc :)

paulmare

Daniel acum muuulti ani seara cand culcam copiii care acum sunt mari dar atunci erau (foarte) mici, incepeam o poveste si adormeam (ca mecanism de protectie) inaintea lor, ma trezeau invariabil cu intrebarea "Si mai departe?"

asa si eu acuma - "Si mai departe ?" trebuie sa fie filmarea cu al doilea tablier la ridicat, si primul la terminat sudura spre Slatina :)

alexd4u2

Avand drum pe la Slatina, mi-am testat azi (25.09.2021) skill-urile de pilot de drona la DX12 - Pod Olt si Mun. Slatina  :D


paulmare

ok mea culpa, deci azi nu au ridicat, au si deme si sudorii weekend sambata si duminica, dar o sectiune e pe palee si cred ca e sudata pe amandoua partile si nu au scos reazemul,
sa vedem luni atunci
utecistul din mine, a crezut ca lucreaza sudorii si macaragiul sambata si duminica :)


adyneamtu

S-a ridicat azi si al doilea tablier.
Pe fb CNAIR a fost live pentru scurt timp dar la o calitate execrabila care nu merita sa pun link.
De luni cand se intorc muncitorii UMB se apuca de predale si armari.

paulmare

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a fost în direct.
32min  ·
Montare tablier metalic, deschiderea centrală, la podul de peste râul Olt, pe șantierul Drumului Expres Craiova-Pitești. Tablierul are 53 de metri lungime și peste 160 de tone. Întreg ansamblu, tablier, macara+superlift, depășește 1000 de tone
======
Nu ne-am nascut in locul potrivit, de ii avem pe astia
Tablierele metalice sunt 50 70 50 si asta e cel central