Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 17 Guests are viewing this topic.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 23092021


horyatm

Am observat că indicativul pentru acest drum este DEx și nu DX, iar culoarea este roșie, ca la drumurile naționale, pe un fundal albastru.

De ce nu s-a ales culoarea verde precum la autostrăzi?

reed

Gandire cu dosul,tipica.Acum sincer nici nu prea mai conteaza,poate sa fie si oranj,atata tinp cat isi face treaba.Insa probabil unii utilizatori for fi putin dezorientati.Multumiri Horatiu.Cosma ,foarte tari fotografiile tale cu explicatii.

voicul

^Serios aia e denumierea - DEx 12?
Eu credeam ca e indicator unde gasesti Dex-ul editia 12. Nu stii cum trebuie sa gasesti un cuvant si opresti pe marginea drumului sa gasesti, nu?

Deci ne diferentiem prin chestii din astea fata de UE.
Puteam sa facem o diferentiere prin mii de km de A, dar se pare ca diferentierea e prin hartii colorate, vopsea pe sosele (mai mult pe pamant decat pe sosele) si denumiri "funny".

b1

De la sol se poate observa foarte clar complexitatea lucrării. Păcat că nu este A12.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

zuma80

Quote from: horatiu.cosma on September 23, 2021, 06:12:25 PM
... Și stați că nu e totul. Lângă structura actuală (unde trece azi trenul) se va mai face una similară, ca să avem la final 3 linii peste DX (cea normală, cea de perspectivă și cea de fugă).

Care se va face cand?
In acest contract, de catre UMB?
Pentru A6!

roata

In afara de schema de culori aleasa, ma gandesc la indicativul "DEx" si cred ca as putea gasi un motiv, desi recunosc ca e cam tras de par: avem deja 3 tipuri de drumuri ale caror indicative au formatul "D<litera>" (DN, DJ, DC) si probabil pentru a fi si mai usor de distins s-a ales varianta cu 3 litere, dintre care doar 2 sunt majuscule.
Totusi daca asta a fost cu adevarat motivul, atunci poate ar fi ajutat si o schema de culori diferita. Rosu pe albastru avem - DN, albastru pe albastru avem - DJ, galben pe albastru avem - DC, verde pe verde avem - A. Probabil un rosu pe verde ar fi fost mai potrivit, culoarea verde fiind, cel putin la noi in tara, o culoare care te duce cu gandul la "drum de viteza". Bine totusi ca este un dreptunghi de data asta, ca sa-l diferentieze de "scutul" DN-urilor.
In final insa, important este sa fie un drum de calitate care sa ajute traficul, sa salveze vieti si sa ne faca viata in general mai usoara.

rocklee

Super fotoreportaj...imagini si explicatii de exceptie Horațiu   
:thumbsup:
...UMB...Cuvintele sunt de prisos..inteligenta ,harnicie ,ordine ,cordonare..curatenie...UMB...

elphax

eram curios cat dureaza fizarea grinzilor, cat sta macaraua cu structura agatata , cat dureaza sudurile?

paulmare

#5004
^
"Continuăm spre Olt. După câțiva metri dăm de o vale îngustă și adâncă pe care o trec cu un podeț. Aici se vede foarte clar SF-ul făcut din birou. Dacă mai prelungeau cu 2 deschideri podul din spate, rezolvau civilizat traversarea."

si pe partea Slatina a podului peste Olt - au intrat in apa in partea cea mai adanca cu viaductul de acces cu grinzile de beton in loc sa fi prevazut mai multe deschideri metalice
si aici se vede SF-ul din birou, si inca facut dupa harti de la topografia militara dinainte de barajul Slatina (1975-1980) cand Hidroconstructia a deviat Oltul prin albia Milcovului si probabil s-a schimbat si albia Oltului dupa ce au construit barajul si prizele de apa pentru Alro si au deviat Milcovul in baraj.

miahi

^ Cred ca mai multi colegi de pe forum isi pusesera intrebarea asta, de ce sunt 3 deschideri  cu grinzi metalice cand in albia Oltului mai sunt inca 3 deschideri cu grinzi de beton ... pare destul de plauzibila explicatia cu SF-ul din birou ...

Pentru cine vrea sa vada plansele din SF :

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=155.msg161115#msg161115

Vlad94

Puteau sa pastreze fundalul verde si insemnele de la autostrada si sa existe indicativul D pentru drum expres si a pentru autostrada. In acest caz D12.

alecu26

pentru mine mai ciudat e alegerea de grinzi metalice la Oltet. Nu par inaltimi mai mari ca pe partea finala la Olt, nu sunt obstacole mari...
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Saber

SI totusi...
La Valea Mare nu va exista deocamdata nicio conexiune cu DN? VA trebui sa intram in Slatina? Asteptam sa se termine T3?

voicul

Pentru mine pare ciudat ca e Cortu (CORE Ten) pe A10 sa il vaza toti, dar aici unde e si multa umezeala au pus random tablier normal.
Incurcate mai sunt caile.