Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 36 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

#4980
La coborâre putem observa cum s-a modificat relieful în urma mutării pământului din deblee.
(GPS)


Podul din lateral.


Privire înapoi spre viaduct.
(GPS)


Venim pe el, hidroizolație completă, mai clar cu soarele în spate.
(GPS)


Continuăm spre următorul spațiu de servicii.
(GPS)


Se lucrează la clădiri.
(GPS)


Privire înapoi cu spațiile de servicii, utilajele parcate și viaductul Saru în depărtare, suntem pe uzură.
(GPS)


Ne apropiem de nodul Balș est.
(GPS)


O privire înapoi, aici avem și parapeți pe mijloc.
(GPS)


Overpass-ul aproape finalizat, bretelele cu binder.
(GPS)


(GPS)


Am trecut de nod, privire înapoi spre el, suntem tot pe uzură.
(GPS)


Continuăm spre un alt pod peste o cale ferată în zona Balș.
(GPS)


Am ajuns pe pod, privire înapoi, le-a scăpat și aici oleacă de hidroizolație.
(GPS)


Uzură pe pod pe ambele căi.
(GPS)


Ne apropiem de podul peste drumul de Bârza, privire înapoi spre cel peste CF.
(GPS)


Continuăm.
(GPS)


Am ajuns la pod, e asfaltat, doar că nu se poate trece dincolo decât cu ocol prin Balș.
(GPS)

horatiu.cosma

#4981
Am ocolit, am urcat din nou pe aliniament, ne uităm înapoi spre Slatina, utilaje parcate.
(GPS)


Continuăm spre Craiova. Pe acest sector au terminat umpluturile recent, deci posibil să vedem în 1-2 săptămâni asfalt și aici.
(GPS)


Continuăm spre podul peste Olteț.
(GPS)


Am ajuns pe asfalt, privire înapoi.
(GPS)


Continuăm pe binder.
(GPS)


Privire înapoi, aici binder, dincolo uzură.
(GPS)


Spre Olteț.
(GPS)


Se lucrează la parapetele median.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


Ajungem la podul peste Olteț. Mai au vreo 3-4 metri de urcat cu zidul de gabioane.
(GPS)


Privire din lateral, 9 din 11 deschideri au tablierul ridicat, 5 au și predale și au început să armeze placa.
(GPS)


(GPS)


Privire de jos.
(GPS)


Înapoi.
(GPS)


Înainte.
(GPS)


Am ajuns la cealaltă culee, nu vor merge până sus cu gabioanele, mai au 2-3 metri, după care încep să urce cu umplutură normală.
(GPS)


(GPS)


Am urcat în debleu și ne uităm înapoi la pod.
(GPS)

horatiu.cosma

Continuăm în debleu.
(GPS)


Foarte interesantă geologia, cu cât au coborât mai mult, cu atât e mai fin nisipul.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


Și intrăm pe uzură, înainte de nodul Balș Vest.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


Se lucrează și aici la parapetele median.
(GPS)


Și am ajuns la nod. Din păcate nu e prea safe ce a făcut UMB, dând drumul la trafic prin overpass fără să fie gata parapetele pe rampe.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


Bretelele și aici sunt la nivel de binder. Cam atât.
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

archaeus

Super reportaj, multumim! Impresionante imaginile de la "firul ierbii:) Hai ca daca au putin noroc il dau gata pana la Craciun!

dorum

like old times, like good times!
Bravo Horatiu!

davyl

Bravo Horatiu, ai facut un mega reportaj. Mii de multumiri pt efort!

Avem sperante mari pentru decembrie, dar si daca nu termina, nu putem invinui pe nimeni, caci chiar au lucrat si se lucreaza!

hit_man_dany_el

Mulțumim mult pentru reportaj !! Foarte detaliat!
Cred ca a fost mai greu sa scrii tot reportajul ăsta pe forum decat sa il realizezi în teren :) Felicitări pentru efortul depus!

paulmare

Horatiu excelent, multumim pentru toate detaliile

cosss

Sa speram ca nu o sa mai ai mult timp liber și o treci din nou la treaba :p
Mulțumim pentru efortul depus!  :thumbsup:

adiarc

Superb
Multumesc Horatiu

Felicitari Turbo-Farmaciei UMB
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

KnX

Horațiu, mulțumim foarte mult!

Un super fotoreportaj! O adevărată încântare pentru ochi și balsam pentru suflet!
Deși am avut într-adevăr parte de vești video constante cu ajutorul dronelor, totuși aceste imagini de la "firul ierbii", cu atât de multe detalii și close-up-uri, cu explicațiile de rigoare, au completat atât de bine peisajul de pe acest șantier!
Ce am putea oare spune în concluzie?

O adevărată demonstrație de forță, profesionalism, creativitate în alegerea soluțiilor tehnice, seriozitate și determinare din partea constructorului!
Fiindcă după ce privești toate imaginile și explicațiile însoțitoare, începi să înțelegi magnitudinea proiectului și ceea ce s-a realizat într-o perioadă atât de scurtă de timp, mai ales atunci când comparăm cu alte șantiere aflate în lucru la această oră.
Aceasta nu poate decât să ne bucure, când ne gândim că avem în sfârșit o companie autohtonă cu care ne putem mândri!

GAC

Superb reportaj si excelent progresul.
Totusi de departe cea mai buna veste este ca au inceput lucrul la grinzile pentru T4, ceea ce inseamna ca la anu se vor axa pe lucrari aici in Oltenia, pastrand speranta ca la anu pe vremea asta vom savura poze de pe T3, poate chiar T4.
In conditiile in care stabilizarea dealurilor in Transilvania implica lucrari de amploare si neprevazute, continuarea pe A3 trebuie regandita. Mai bine se mobilizeaza UMB in Oltenia, unde stim ca avem trafic infernal pe Cra-Pi decat sa lucreze pe un sector unde inca face fata si DN-ul.

dorum

N-o sa renunte, gasesc ei solutii si acolo.
Foarte important, la cate contracte au, e managementul si alocarea de resurse.

Ionut

Infanteria grea ^ :thumbsup:

Mai e timp de pariuri, sa stiti.

dorum

Pariurile sunt gen: castigi? esti tare... pierzi? Donezi la API :)