Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 19 Guests are viewing this topic.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB DN65 Nod Rutier DC154A Bals Voineasa 15092021


GIV


SniperGuy

Stie cineva daca s-a ridicat/se ridica azi tablierul peste Olt? :whistling:

dr4qul4

Era bine daca ar fi ramas acea deviere. Marcata ca o singura banda mai lata+ acostamente laterale.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Proiectantul acelui giratoriu pe DN65 in mijlocul campului la Piatra Olt este un criminal. Poate sa se duca de buna voie la puscarie. Acolo se va lasa cu multe accidente. Macar de facea inainte si dupa giratoriu o sicana de reducere masiva a vitezei.

Solutia corecta era pasaj pe DN65 peste giratoriu la sol. Sau trompeta.

Oricum locatia nodului e tembela rau. Mult mai util (si nu cred ca era mai scump) era la intersectia cu DN64, adica la Ganeasa, 3 km mai spre est. Era de o mie de ori mai util pentru ca DN64 este cel pe care multi il vor folosi pana la  / de la DX (adica legatura transversala pe DX - aka Dragasani spre nord, Caracal spre sud - ambele la ca. 30 de km de DX daca nodul era pe DN64. Asa cum e acum +8 km in plus pentru relatia Dragasani - Bucuresti sau Caracal - Bucuresti).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

osandu

^ La interesctia cu DN64 la Ganeasa terenul e mult mai accidentat si nu cred ca era la acelasi pret o iesire pe acolo. La Piatra Olt e drept ca in palma. In plus si case de expropiat ar fi fost la Ganeasa.



vancouver

M-am uitat pe harta inainte sa scriu comentariul. Se putea face fara probleme un nod la Ganeasa la DN64. Sigur, anumite curbe la bretele erau stranse, pentru 30-40 km/h. Asa si? Cand mergi in giratorii succesive doar nu mergi cu 100, tot cu 20-30-40... Iar configuratia terenului, prin faptul ca A este in debleu chiar fovoriza un nod, orice supratraversare este extrem de scurta si de ieftina. Cum s-a facut acum sunt sute de metri de drum 1+1, care au si ei costuri, chiar daca sunt la campie.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

sa iesim "eftin"....siguranță nu contează
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

miahi

Subscriu si eu la parerea lui @vancouver legat de axa Nord - Sud .  Pentru DN64  pozitia si configuratia nodului actual este bataie de joc .

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot2 UMB Fabrica De Grinzi Relocare DJ677 16092021


paullie

Partial de acord cu @vancouver, da aceea era locatia ideala pentru nod. Daaar:

1. Trafic Pitesti (Slatina) - Dragasani. Se iese de pe DX la Valea Mare se traverseaza Slatina (si aici Primaria Slatina mai misca o idee largind Str Pitesti si reparând Str Oituz care in conditiile mutarii traficului de Craiova pe DX vor fi aproape goale) si se scurteaza pe la Salcia. Fiinde destul de redus acest trafic nu sughite ca nodul este unde este.

2. Trafic Pitesti - Caracal. La fel de util, daca nu mai util, ar fi un nod cu DJ677.

3. Trafic Dragasani - Craiova. Acestuia ii este perfect indiferent ca nodul este unde este si nu la intersectie cu DN64.

4. Trafic Piatra Olt - Craiova.... nesemnificativ. Osica - Craiova are o varianta mult mai scurta pe DJ644.

Daniel +1  Ca mai mult nu pot, decât peste o ora.

dr4qul4

nodul acela este inutil acolo, fiind foarte aproape de Bals si pe peste CF la Piatra Olt.
Singurul motiv pentru care e acolo este ca e limita loturilor.
Speram sa se faca nod si la DN64. Ar ajuta si Dragasani si Caracal pentru care sunt 7 km in plus la fiecare trecere pe acolo.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

paullie

#4917
Asa cum am zis Dragasaniul nu este ajutat cu nimic. Vezi nr 3.

Caracalul ... pe bune sa bat 77 km pâna la Craiova doar ca sa merg pe DX când pe DN6 am doar 52km? Iar pt Caracal - Pitesti vezi nr 2.

Piatra Olt sa puna mâna sa faca pasarela la NE de gara peste CF, de 50 ani tot o fac.

dr4qul4

Eu vin din Bucuresti. La ce ma ajuta numarul 3?

Si legat de Caracal.. Adica vrei sa merg 180 de km pe DN in loc sa merg 210-220 pe A si DX (si f putin pe DN). Acum diferenta este de doar 25 de minute in favaorea DN6. Pe cat facem pariu ca va fi mai rapid pe DX?
Si daca vin de la Pitesti-Brasov-Targoviste-Ploiesti-Moldova?

Iar punctul tau 1 este comic. Vrei sa trecem tot printr-un oras fara centura (la intoarcere mergi chiar prin centru) in loc sa mergem pe DX ?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

paullie

Daca vii din Buc te uti la nr 2. La fel din Pitesti-Brasov-Targoviste-Ploiesti-Moldova.