Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.

paulmare

O să vedem, nu cred că va scăpa așa ceva nefilmat 😊 și cum am z zis, sunt drumari și podari foarte dibaci, și contractorii lor de lucrări speciale sunt toți foarte bine aleși, sa îl vedem și pe cel cu șenilata cine e

alecu26

Macaraua aia senilata doar asa mica sa fie? Oricum capabilitatile si performantele la o senilata sunt mul superioare la acelasi "tonaj". E greu de mutat de pe un santier pe altul, dar odata asamblata e exceptionala macaraua senilata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

miahi




Un reportaj local cu descrierea "Un consilier al premierului Florin Cîțu spulberă speranțele șoferilor de a scăpa de coșmarul traversării Balșului cu ajutorul drumului expres. În ciuda asigurărilor date de șefii de la Drumuri, acesta susține că există riscul ca Lotul 2 al Drumului Expres Craiova-Piteşti să nu fie finalizat în acest an. El dă vina pentru acest fapt pe constructor care nu ar fi ținut cont de sugestiile guvernanților."

Sper sa fie doar gargara politica iefina de genul: "aialalti au fost prosti tot noi rezolvam" si sa nu calce acu' pe final de an pe cadavre sa bage bete in roate constructorilor in asa fel incat sa dea bine pentru unii.
Am impresia ca este o directie generalizata de actiune si pe A10 a aparut recent ceva asemanator. Poate sunt eu mai paranoic, dar nu prea imi suna bine aceste "luari" de pozitie recente de la guvern. 
     

snackhunter

N-as baga in seama asemenea declarații avand contextul politic actual.

carutasul

Dincolo de momentul politic și de faptul că sunt șanse obiective să fie sau să nu fie gata mi se pare antologică asta cu "constructorii n-au ținut cont de sugestiile guvernanților" :) Puteau să zică direct "indicațiile prețioase". Se pare că politicienii încă mai visează la vremurile când le spuneau ei inginerilor ce să facă :)

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot2 UMB Sub Traversare Dn64 Ganeasa 11092021


Vlad94

Mi se pare mie sau culeea fost gândita pentru 2 fire. Bine ar fi sa fie asa.

shogom

Mie mi se pare ca se misca foarte bine.
Cred ca punctul critic(vezi cursa pentru deschidere anul acesta) se muta incetisor spre podul peste Oltet.
Sudurile alea dau batai de cap...

SniperGuy


adyneamtu

^Pentru pasaj peste DX12 pentru un drum agricol.

voicul

^Consilierul are dreptate iar, la fel ca pe A10: 100% nu are cum sa termine UMB.
Asta nu inseamna ca nu se poate circula pe bucati - foarte plauzibil SI chiar pe half-profile dar mai greu asta.
Poate chiar pe ambele fire si mai greu, dar sunt mici sanse si pentru asta (cam mici parerea mea).

paulmare

"El dă vina pentru acest fapt pe constructor care nu ar fi ținut cont de sugestiile guvernanților."

ce gretzos politruc, cu indicatiile lui pretioase
ar trebui sa il fugareasca portocaliii cu buldozerul pana in Coreea de Nord, acolo mai sta inca lumea cu carnetzelele si noteaza "sugestiile guvernantilor"
gretzos politruc, asta si podul lui IHI si cele de la Sibiu-Boita si A3 umb erau asa placute de urmarit ca se intampla intr-adevar lucruri intre doua filmari, bine ca apar astia care lasa o dara ca de melc cu "sugestiile guvernantilor"

paulmare

Daniel multumim de filmare
Au pus pamant in incinte, si au putut scoate spraiturile de sustinere, deja ce e de turnat ar ramane la suprafata dupa ce excaveaza pentru drum, la tablierul CF au inceput asamblarea, una din macaralele lui zublin e pregatita de plecare, se vede si aici "luminita" (la propriu o sa se vada doar dupa ce e tablierul CF montat si calea ferata deviata, si o sa demoleze linia veche )

MihaiD

^^ politruc grețos, de acord, dar nu asta a cerut și API? Nu e vorba de același tip de solicitare? oricum, din punctul meu de vedere, un constructor care își face treaba, aici UMB, trebuie lăsat în pace. Până la urmă, licitează pentru profit, dacă e în față cu multe luni e treaba lui cum se organizează, cum își mută oamenii și utilajele pentru a optimiza în interesul obiectivului de a-și duce cu bine toate contractele (că poate vrea să-și mute oameni și utilaje la alte obiective, să intre în grafic și pe ele, iar aici să finalizeze în penultima lună, asta e), cu respectarea termenelor. Aici i se cere cumva o favoare și e o presiune cam inutilă. Nu dai cu biciul în calul care trage.

paulmare

^ corect, nu dai cu biciul in calul care trage
sa muti de colo colo utilaje costa bani si timp, in toate proiectele "globale" daca aduci un excavator pentru o luna din alta parte ca sa rupi norma, pentru cele 30 de zile care ar lucra aici mai sunt si doua zile pierdute pe trailer, in afara de costul propriu zis al transportului
sa ai oamenii in stilul UMB, sa ii duci asa 30 de zile de la un santier la altul, oamenii au nevoie de cazare, catering - e o mica armata care are si ea logistica ei
Nu poti cand ai asa coada de lucrari ca portocalii sa muti oameni si utilaje de colo la "sugestia guvernantilor"