Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 20 Guests are viewing this topic.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB Pod DJ643 Oltet 11092021


paulmare

Daniel foarte ok filmare, ca de obicei :)

si foarte bun avansul plaiesilor portocalii la grinzile metalice de la oltet

archaeus

Ce stau baietii la umbra basculantelor....i-ai prins in pauza de pranz :)
Multumim pt filmare, pare ca merge bine treaba la tablier.

alecu26

Pare ca tot tablierul metallic e in santier. Am scapat de o emotie.
Mai e mult de lucru in debleu (drenaje, vegetal, santuri pe berme, etc). Pare ca acum s-au apucat...dar sunt ceva forte concentrate in zona.

Dilema inca ramane.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Tony7Y

"Două firme interesate de proiectarea drumului de legătură dintre DX Craiova-Pitești și fabrica Ford"
https://www.craiovaforum.ro/stiri/actualitate/doua-firme-interesate-de-proiectarea-drumului-de-legatura-dintre-dx-craiova-pitesti-si-fabrica-ford.html?fbclid=IwAR0ubPif26D5yVzIH6WgVvBAUsdtncsiJkWmhrsy86vjp-ra25g8pP6rB_w

Fiind din Craiova, si eu sunt de parere ca pasajul peste centura o sa fie inutil in multe situatii.
Cei in tranzit o sa se duca automat pe centura iar restul care o sa intre in oras, as zice ca maxim 25% (locuitorii din nord vest) o sa foloseasca pasajul si sa intre prin bariera valcii.

Eu o sa vad intrarea asta ca o varianta reala de intrare in oras doar in cazul in care pe viitor o sa prelungeasca str. Carpenului pana in C. Bucuresti.
In rest, daca acum e rau acolo, nu vreau sa-mi imaginez ce o sa fie cand o sa adaugam o parte din traficul de pe DX.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 11092021


dorum

Senilata verde in constructie... a cui e? Si-a cumparat imparatu?

survola

Încarcă întâi podul și apoi fixează ultima piesă din puzzle?

paulmare

da, cred ca o sa puna predalele si apoi o sa ridice tot ansamblul - acolo chiar ca ar fi super sa prindem filmare live
^ nu cred ca e a "imparatului", e ceva terex cu balast si contragreutate, a adus-o de undeva de la un contractor specializat, sau poate ca si-a tras-o deme daca or sa apara parcuri eoliene noi de exemplu, ar avea unde sa o foloseasca

Oricum foarte bun spor au, si aici toate bucatile de tablier sunt in santier, toate prefabricatele

cu pompa de spate - aplica primerul pentru hidroizolatie ? nu trebuia, daca e pulverizata, sa fie "airless" ?

rocklee

Multumim ...Daniel123...pentru filmari in ultima vreme ne-ai rasfatat cu tot felulde filmari surpriza de pe toate..tronsonele .... in mod deosebit ...de pe tronsonul 2 ....un cuvant si despre Umb...o firma care incearca să-și respecte cuvantul si
statutul...Bravooo UMB!!!! :) :D
DANIEL123...RESPECT... :) :thumbsup: :thumbsup: :cheers:

alecu26

De ce ar face faza cu montatul predalelor si dupa aia ridicat? Greutatea predalelor e enorma, probabil dubleaza greutatea tablierului si tripleaza sau mai bine capacitatea macaralei.

Dupa ce ridica tablierul cu aceasta macara care costa enorm, pot sa puna tot cu ea, sau cu alta macara mai mic si predalele.

Eu zic ca si aici am cam scapat de ce e critic, si totul poate fi terminat pana la final de an.

Avem nevoie de o filmare amanuntita la pasajul inferior cu linia CF. Acolo e emotia mare, plus ca acolo ori faci tot, ori nimic. Nu te ajuta la deschis pe jumate de sens.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

paulmare

^ doar cu asta care au adus-o pot pune eventual predalele
urmatoarea mai "mica" e cea a umb de 500 de tone - pare ca e ty-3 de aici https://www.liebherr.com/external/products/products-assets/826437-2/221-231_LTM_1500-8.1_TD_221-231.02.DEFISR04.2019.pdf
Mai incolo de 50 de metri distanta fata de ax nu se poate folosi
Oricum sper sa vedem filmarea, cum o sa faca
Si eu cred ca daca o sa fie o toamna lunga si uscata, nu au nici o problema sa termine podul daca tin tot atatia oameni la lucru

TibiV

Quote from: dr4qul4 on September 11, 2021, 04:28:22 PM
PS. Majoritatea grinzilor facute in fabrica lor sunt standard (parca au 2 lungimi).

Gresit.
Au 4 lungimi (patru).
Le-a surprins R@du aliniate ca la parada, in  filmarea lui din 17 noiembrie 2020 cu fabrica de grinzi.
Vezi la minutul 02.50

Quote from: R@du on November 17, 2020, 06:50:26 PM

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

miahi

^^@paulmare din filmari si din ce a zis si @alecu26 e o macara senilata Terex care din specificatii au 258t max :

https://www.terex.com/docs/librariesprovider10/product-literature/crawler-cranes/range/hc-crawler-crane-range-brochure.pdf

Foarte interesanta poza de la pagina 4 in care se pun grinzi metalice asemanatoare cu ce are UMB-ul aici :) .

Tind sa cred ca se vor organiza cum zice @alecu26, in secventa tablierul si predalele.

snackhunter

Motivul pentru care nu folosesc macaraua lor de 500t este ca bratul nu se poate extinde mai mult de 50m?
La terex vad ca se extinde maxim 64m dar nu am gasit si ce greutate suporta in extensie maxima a bratului.