Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 17 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Proiectarea a inceput in 2020 apoi a fost sistata dupa ce s-a anulat contractul (sau poate nici nu s-a sistat si de fapt e gata de atunci). Ramane de vazut.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

zuma80

@TibiV in data de 07.09.2021 dupa  filmarea lui Raducu avem si parte din predale montate:





Powered by API/PUM imgur uploader
Pentru A6!

TibiV

Eu i-am raspuns lui paulmare DOAR pe baza filmarilor postate pe forum...

Capturile tale sunt dintr-o filmare a lui Raducu care NU a fost postata pe forum (sau mie mi-a scapat...)
Eu am vazut filmarea pe canalul lui.

R@du, desi ii cert pe altii cand posteaza filmarile altor colegi, de data asta voi pune eu filmarea ta din 7 septembrie 2021 (incarcata pe youtube pe 8 septembrie) cu "capatul" DX12 T2 L2. Ar fi pacat "sa se piarda", si colegii sa nu inteleaga discutia mea cu zuma80...

Drum expres Craiova Pitesti DX12 | Tronson 2 DN65-DN64 07.09.2021
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

In postarea de pe FB CNAIR, de pe 9 septembrie avem asa:
🦺Raport de progres, șantier Drum Expres Craiova-Pitești, tronsonul 3.
Lucrări executate:
🔵 decopertă strat vegetal - 85% realizat
🔵 realizare podețe - 55% finalizate
🔵 coloane forate 85% realizate
🔵 grinzi pentru poduri/pasaje - 90% realizate
În prezent se efectuează lucrări și la terasamente și defrișare zone împădurite.


Asadar nu au terminat grinzile pt T3. Si dupa ce le termina, pot face linistiti macar jumatate din grinzile pt T4 (o numaratoare tot au deja) inainte sa finalizeze PT-ul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

SniperGuy

Chiar daca vor face grinzile si pentru T4 in zona, consider ca fabrica de grinzi trebuie mutata pentru ca sta in calea "fericirii" deschiderii T2. Parerea mea.

oneLess

#4820
cel mai bine ar fi să mute fabrica de grinzi la începutul lui T4
ca să nu încurce T3 la anul

oricum grinzile pentru T3 fabricate deja
nu cred că le vor muta din locația actuală (T2) pe
locul lor în T3 decât după ce dau drumul
podului de la Olt ( intern pentru ei nu pentru circulația generală )
altfel ar trebui să le plimbe cam mult pe stimatele grinzi

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 08092021


hefaistos

#4822
^^Finalizarea T2 in 2021 e o problema de prestigiu, nu de termen contractual.
Plecând de aici "mutarea" fabricii de grinzi nu e chiar asa simpla, cred ca aduce costuri de ordinul sutelor de mii de euro. În astfel de de situatii se fac variante de costuri: relocarea în șantier a capacitatii de productie (poate sa fie de exemplu o stație de asfalt nu doar fabrici de grinzi) versus transport. De fiecare data de la o cantitate în sus merita relocat, sub ea ramane varianta transportului. Tare îmi e ca pentru T4 va rezulta ca e de preferat sa transporte de la locația prezenta.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

KnX

@hefaistos, cred că ai vrut să scrii Tr. 2 în 2021, sau Tr. 3 în 2022.
Tr. 3 chiar n-au cum să-l termine anul acesta.

Cât despre fabrica de grinzi de pe Tr. 2, ea trebuie obligat forțat mutată, dacă nu luna asta, apoi cel târziu luna viitoare, întrucât ea se află amplasată pe terasamentul DX-ului.

hefaistos

#4824
Am corectat.
Fabrica de grinzi trebuie dezafectata inainte de deschidere. Dar dacă lui UMB ii convine economic și tehnologic, lasă fabrica pe loc și deschide în primăvara lui 2022. Nu sunt obligați sa deschida în 2021.
Sau, cum s-a vehiculat pe forum, grinzile pentru T4 sa fie comandate la un furnizor extern.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

mike_us

Contractual trebuie sa deschidă in 2022 si tinind cont ca alte firme întârzie cu anii si primăvara lui 2022 e o realizare.
Tronsonul 4 e deja semnat dar pot construi grinzile daca proiectul nu e gata?

dr4qul4

Eu zic asa (presupunere personala):
1. vor tine fabrica unde este acum inca 3 luni (pana la sfarsitul anului). Nu vor avea PT-ul gata si nici nu vor face toate grinzile. Dar vor face mare parte din ele. Este mult mai ieftin sa le transporte pe un drum inchis circulatiei publice (chiar si partial fara asfalt), decat sa plateasca taxe pt transporturi agabaritice.
2. La sfarsitul anului vor muta o parte din fabrica pe A0 si o parte la Galati.
3. La anul, dupa finalziarea PT-ului vor aduce o parte din grinzile pt T4 de la fabrica de pe A0.
4. A3 nu va vedea vreo grinda in urmatoarele 12 luni.

PS. Majoritatea grinzilor facute in fabrica lor sunt standard (parca au 2 lungimi). Asa ca nu trebuie sa astepte dupa PT. Insa trebuie sa astepte dupa PT pentru a le factura.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hefaistos

De acord cu tine cu o "mica" varianta posibila.
Vor tine fabrica 6 luni timp în care e gata și PT-ul, chiar dacă neaprobat și vor face și toate semifabricatele. În acest caz ei deschid T2 în primavara. Iar eu pierd pariul.  :D.
S-a angajat public UMB sa finalizeze in 2021? Ca eu știu doar de declarații date de oameni politici.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alexV

Quote from: mike_us on September 11, 2021, 04:23:50 PM
Tronsonul 4 e deja semnat dar pot construi grinzile daca proiectul nu e gata?

Se zice ca UMB cand depune oferta are deja un PT, sau 80% din el.
La loturi in campie cum sunt astea DX12 eu cred ca au proiectul gata, destul cat sa comande/produca prefabricatele. La A3 cu dealuri intr-adevar inca proiecteaza, dar acolo e altceva.

La DX12 T3 de indata ce primit OIL au inceput pilotii forati, si la fabruca de grinzi au inceput cu podetele prefabricate. Asta inseamna ca aveau proiectul.

mike_us

#4829
Mulțumesc de răspuns. Înseamna ca sunt șanse bune ca in următori 2.5-3 ani o sa termine întregul Dx12.