Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: paulmare on September 10, 2021, 11:08:05 AM
....si unde e fabrica de grinzi e un pasaj fara grinzile ridicate - acolo cred ca ii incurca ceva si probabil trebuie sa termine cu prefabricatele pentru T3 si sa mute sandramaua, ca sa se poata apuca de el

Gresit! Nu ai urmarit cu atentie tot topicul....
Filmarile lui Daniel se intind de pe 4 pe 8 septembrie.

Nu stiu cand a filmat Daniel pe T2L2, dar pe 7 septembrie grinzile alea erau ridicate. TOATE!
Dovada este la 04.30 in fimarea CNAIR  de pe 7 septembrie, postata de zuma80:

Quote from: zuma80 on September 08, 2021, 02:56:58 PM
Avem de la CNAIR o filmare completa a intregului lot 2.
Eu am sperante!
https://www.facebook.com/cnadnr/videos/247406837261937/

(Inca o dovada ca UMB se misca cu o viteza greu de inteles pentru alti constructori...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

KnX

#4801
@hefaistos debordează de optimism și îmi place asta, fiind și eu din fire mai optimist. Și totuși..
Ca să dai gata anul viitor încă un tronson (T3) de aproape 32 Km, nu va fi deloc ușor, iar asta este ușor spus!
Chiar la o firmă ca UMB!
Deși au început lucrările de decopertare, dar nu au încă mai nimic la structuri.

Așadar, am trecut în revistă de dimineață postările pe acest thread, chiar de la prima pagină, de când au fost semnate contractele și apoi de la primele lucrări în teren.
Dacă prin vara lui 2018 Horațiu (#1045) era sceptic că în 2019 se vor începe lucrările, prin octombrie Ionuț (#1118) presupunea că acestea vor dura vreo 5 ani.., apoi Sealand01 (#1139) se întreba retoric dacă podului de peste Old ar fi cazul să-i dea 5 ani sau chiar mai mult..
În toamna lui 2019 cei de la UMB au început munca pe Tr. 2, iar unii se întrebau dacă 5 (cinci) ani le vor fi de ajuns să-l dea gata.

Iată că la aproape doi ani de la demararea lucrărilor, ei sunt la un procent de cel puțin 90% pe cele două loturi ale Tr. 2! 40 Km!!!
Însă fabrica de grinzi trebuie musai relocată, fiindcă le stă în cale, și eu mă gândeam că ideal ar fi pe la sfârșitul Tr. 3, începutul Tr. 4.

Ne apropiem de mijlocul lui septembrie și unii dintre noi sunt sceptici că se va reuși darea în trafic a Tr. 2, iar alții cred că va fi totuși posibil.
Ionuț spunea într-o postare anterioară că UMB-ul ar trebui să-și facă un plan pentru timpul rămas până la finele anului.
Eu sunt convins că și l-au făcut și că îl urmăresc cu mare atenție! Cred că l-au făcut în funcție de tipul de lucrări care se pot face pe vreme bună și pe vreme ploioasă sau când va veni perioada cu temperaturi scăzute. Cred că fiecare își dă seama că lucrările care țin de terasamente, pe vreme bună iar cele de semnalizare verticală, parapeți etc se pot face și când vom intra în iarnă.
Lucrările la cele două, trei locații critice, mai complexe, cum sunt podul peste Olt, de la Olteț sau cel de CF de la Găneasa se apropie cu pași repezi de final.
Dacă vremea va fi bună, estimez că cel târziu până la finele lunii octombrie chiar podurile cele mai lungi vor vedea asfaltul.
În privința Tr. 3 estimarea mea este că la mijlocul lui 2023 ar putea fi gata.
Timpul ne va arăta!

hefaistos

Optimismul meu e parțial hazardat parțial calculat:
1. T3 e mai scurt și are lucrări de arta relativ simple, chiar dacă nu puține.
2. Lucrările pe T3 sunt începute de ceva luni bune, pana la sfârșitul lui 2022 vor avea mai mult de 18 luni de activitate.
3. Pe măsură ce termina T2 vom vedea efective mutate și cu adevărat iureș.
4. Impresie vizuala dar parca și cantitatea de pământ mutat e mai mica deblee/ramblee mai puțin adanci.
Ce poate sa meargă împotriva mea: resursele eliberate pe T2 sa meargă în alte părți ale tarii în loc sa se mute pe T3.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

paulmare

TibiV mea culpa, nu ma uit la filmarile cnair, am o varsta si niste ochelari si ma doare capul cu filmarile cnair, dejeanul si altii si "efectele speciale" ale lor etc - baietii cu drona de pe forum ne-au invatat cu filmari mult mai bune si clare, daniel, alinc, adrian sibiu (am un wallpaper pe laptop cu o captura de la el), adisan, radu etc etc oricare din filmarile lor mokka sunt mult mai bune decat astea de propaganda 

Dar asta intr-adevar facand abstractie ca cel care a filmat parca a baut sau fumat ceva de i se clatina drona in halul asta sau era un frustrat ca nu a prins loc in Blue Angels cu super hornetul de la us navy doar la cnair cu drona din gospodaria proprie de face virajele alea la fiecare pasaj peste dx, e pe de alta parte ok ca arata intr-adevar ce multe se intampla in 2-3 zile, comparat cu montajul lui daniel

Viaductul de acces la podul Olt pe langa balta Milcov, mai are o singura deschidere de betonat la culeea slatina (au inceput de la malul apei spre culeea slatina cu placa, din 3 in 3 lasa rost)
Grinzile de 70 de metri cu contravantuirile - monteaza cea de a doua cale deja in filmarea cnair, si o gramada de bucati din monstrul verde care o sa le ridice, sunt deja langa balta
si o da :) grinzile de la pasaj la 4.35 sunt montate, macaraua lui Deme e inca acolo pe cale, inseamna ca tocmai ce a terminat, poate ca tot ea aseaza predalele de a ramas acolo pe pozitie de lucru
La Ganeasa - foarte bine s-au miscat in partea cu peretii mulati, pasajul sub dj, la 6.30 s-a apucat pilotul dronei sa faca niste viraje de lupta si nu se vede nimic in interiorul incintelor unde lucreaza la culeele fundate direct, nici daca s-au apucat de montat tablierul (lucru pe care baietii cu dronele de pe forum il stiu si insista in punctele critice sau care sunt inginereste interesante)
la 11.30 e podul peste Oltet - au in plus ferul pe o deschidere si o gramada de predale

Inca o data, mea culpa :)


Sealand01

Lool, mi-ai amintit de ce spuneam atunci foarte tare, chiar tin minte si eu ca ziceam 5 ani...incredibil

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

paulmare

mea culpa din nou, dupa filmarea lui ciprebbe
au pilotii facuti, si in cel putin un loc descarca fer dintr-un camion pentru radiere
T3 inaintea lui T1

survola

Sunt și aici câteva văi.
Plus acel lac de la 9:35.
Îmi place cum au nimerit la 11:40 stâlpul chiar pe mijlocul fâșiei decopertate.

hefaistos

@ciprebbe. Multumim, a picat tocmai bine filmarea, o veste buna in conext.
O mica nedumerire. Pe inregistrare scrie Valea Mare Negreni (jumatatea lotului) dar mie  imi pare a se termina la est de Colonesti, intersectia cu DN-ul (sfarsit de T3)
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

daniel321

Valea Maere Colonesti este eu am trimis titlul eronat... 04.09.2021 sa filmat Tr2 si 3 pe 08.09.2021 Tr1

Sealand01

cand ii vedeti atacand si t4? La primavara cum se face vreme buna?

hefaistos

Depinde de prioritizari nu de resurse, ca resurse au. T4 este proaspat semnat are in fata 6 luni de proiectare apoi "negocierea proiuectului" cu CNADNR, deci lejer 12-14 luni de acum incolo.
In schimb celelalte lucrari contractate bat la usa: A0 T2 si T4, lucrarile de langa Galati. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

pt T4 vor trebui cat de curand sa se apuce de grinzi. Nu au de ales. Le vor face si pe astea si abia apoi vor muta fabrica de grinzi.
Si daca tot fac grinzile, vor trebui sa lucreze si la structuri.
Alunecarea de la A3 cred ca ii va face sa mute o parte din forte de acolo, in loc de cele de pe DX12. Ghinionul de la A3 cred ca se va transforma in noroc pt DX12, A0 si DX Gl-Br.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hefaistos

Din cauza grinzilor de pe T4 si a fabricii de grinzi ce sta in drum s-ar putea sa pierd eu pariul.  :D
Dar sa stii ca, dupa ce fac grinzile astea, pot sa le lase in asteptare un an, doi. Stiu, nu e tipic pentru UMB, dar tehnologic e OK.
Apropo, cred ca s-au apucat deja de grinzi pentru T4, pentru ca cele pentru T3 trebuiau facute pana in mai-iunie (conform graficeor prezentate de un coleg pe aici) si saptamana trecuta intr-o filmare se vedea ca fabrica munceste de zor.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

voicul

Mi se pare cam ciudat sa le faci "din ochi" adica fara PT.
Teoretic se poate, dar practic poti sa iesi cu niste pierderi mari.
Evident poate sperau ca semneaza si au riscat facand PT-ul inainte.

Oricum acum nu are nici un rost sa duci fabrica pe A3, ci sa o tii aici pentru T4.
Alunecarea de pe A3 (adica extensia de timp castigata) cam argumenteaza si mai mult pentru tinerea fabricii in zona DX12.