Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 36 Guests are viewing this topic.

hvm

Ar trebui sa își pună toți in semnatura....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

davyl

#4771
Am reusit intr-un final sa parcurg toate filmarile postate in ultima perioada. Un adevarat festival, sincere multumiri pentru tot ce ati reusit sa filmati. Progresul pe intreg tronsonul 2 este vizibil de la o filmare la alta, iar filmarile par a fi facute in zile apropiate.

@zuma80 a postat doua screen-shot dintr-un film al lui @raducu pe drum. Nu cred ca l-am vazut aici pe thread, cred ca nu a fost postat. Este insa pe youtube si il rugam pe @raducu sa il puna si aici.

Zona subtraversarii de la Ganeasa a suferit transformari fantastice in cateva zile. Cel putin asa am vazut eu analizand din filmari. In filmarea celor de la CNAIR se vede cum in zona subtraversarii podului rutier au pus niste batardouri metalice sa intareasca zona, pentru ca excavau pe sub pod. In ultima filmare a lui @raducu aceste batardouri au disparut, zona excavarii este mult mai mare si au reusit sa scoata din pamant si capetele peretilor mulati. Plus ca au excavat mult mai mult din toate zonele subtraversarii. Este graitor ultimul film al lui @raducu din 7 septembrie 2021.

Zona subtraversarii CF a evoluat si ea foarte mult. Aproape ca au ajuns destul de sus cu capetele de pod CF, au umplut cu pamant acele casete si cum spune si @zuma80 pare ca au adus o parte din noul pod metalic CF. In cateva zile acolo va fi spectaculos, pentru ca sunt schimbari de la o zi la alta.

In ultimele cadre din ultimul film al lui @raducu se vede cum au suprabetonat 4 deschideri pe o parte, in zona unde au facut acel uvraj in Olt, practic ajungand pe acea parte cu suprabetonarea langa grinzile metalice. Un progres super in opinia mea.  :excited:

ciprebbe

#4772
Pariati cat de multi ca va fi gata full in decembrie si deschisa circulatia, e nevoie de bani la bugetul API.

Au 3 km de uzura asternuti deja, azi a fost sarbatoare nu s-a lucrat.
Pentru cei optimisti , luati un calendar calculati ca mai lucreaza saptamana aceasta 3 zile, apoi 6 zile apoi pauza o sapt, apoi reluati calculele cu 24 zile de munca si 10 de odihna( duminicile plus saptamana libera) si vedeti cate mai sunt pana in ainte de Craciun. Retineti cifra si ganditiva bine daca volumul de munca ramas poate fi executat in XX zile.
Eu mizez si sper sa vedem bucati deschise traficului dar nu in totalitate.....
Si da livrarile de materiale sunt mult intarziate nu doar tablier ci si amaratul de geotextil......
La Olt a venit macaraua de la Deme (verde) dar nu va ridica in curand ca nu are ce....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Daca nu pariezi...degeaba.

200 RON ca se deschide cumva cumva anul asta. Eu as fi abordat o strategie Half Profile mai demult...dar nu e tarziu nici acum. Problema e ca la metal e asa sensibila problema ca nu merge pus un tablier dintr-o parte in alta parte in 99% din cazuri. Dar tot cred ca se poate deschide anul asta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

daniel321

#4774
Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson1 2 lot1 Tirrena UMB Robanesti DC154A DN65 08092021
Se poate vedea stratul de uzura, zona neagra si aglomeratia de la intrarea in Bals dinspre Craiova.


zuma80

@ciprebbe
Nu asta e ideea pariului meu, poate sa inceapa ploi si sa tina din septembrie pana in noiembrie, atunci cand ninge de obicei, iar apoi de 25 decembrie sa stam la maneca scurta.
Din filmari sunt mobilizati pe mai tot lotul ceea ce imi da senzatia ca tinta lor este finalul de an. Este clar avand in vedere cate lucrari au (A0, A3, DX12 T3 si T4, centura Galati, si cine stie cu A7 daca participa) ca dupa finalul de an, in ianuarie si februarie, este ideal sa faca organizarile santierelor cu relocari de echipamente si utilaje, decat sa piarda timpul prin vara cu asta.
Astfel vad eu lucrurile (si nu am nici o alta sursa de informare precum voi cei din API) sau asa as face eu.
Septembrie este definitoriu, daca nu se inchid toate terasamentele si sa aiba asfalt, iar viaductele/podurile nu sunt inchise la capitolul structura, atunci lucrurile se complica, dar eu merg pe mana lor.
ALL IN, pentru ca este la moda!
Pentru A6!

Sealand01

Vedem ultimele cozi din istorie in bals, e bine ca ai filmat, muuultumim mult


Sorinus

Nici lotul Tirrena nu arata chiar rau, ar merge o deschidere la sfarsit de 2022, nu 100%, dar macar pana la Centura Craiovei, fara intrarea in oras.

JohannDB

                  Când am făcut ultima postare aici cu imaginile de la podul peste Olt și prelungirea lui pe lângă Balta Milcov, nu am mai apucat să  vă prezint și imagini de pe DJ 677 între Criva de Sus și Slătioara, pe locul unde trece DX 12 Balș - Slatina................................
                  Imaginile sunt cadre de pe video; data este aceea de pe cameră.   Vremea a fost la acel moment cam "udă" !!
                  Sensul de mers este din sud spre nord, respectiv din Criva de Sus spre Slătioara... Ce puteți observa aici ?? Pe stânga imaginii (partea spre vest a DX, spre Balș), cu silozurile de acolo, pare că a fost/este "fabrica de grinzi".
        Pasajul ce supratraversează DJ 677 peste DX 12 este în stadiul în care se vede; rampele de urcare nu sunt ridicate....
        Balșul ar putea fi ocolit în curând de la intrarea din vest în Balș prin tranșeea ce leagă DN 65 de DX și ieșirea în DN 65 la "Piatra Olt".... Că aici (DJ 677) mai e de lucru......



























Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

                                      DJ 677 între Criva de Sus și Slătioara, pe locul unde trece DX 12 Balș - Slatina................................
                                    Sensul de mers este din sud spre nord, respectiv din Criva de Sus spre Slătioara...
       De data asta, niște imagini mai cuprinzătoare, pe margini, cu aparatul foto...... Aceeași dată !





     Jos, un cadru mai spre vest/Balș.....

     Jos, un cadru mai spre est.....





        Jos, pasajul cu DJ 677 peste DX 12......

        Jos, un cadru spre est, spre Olt/Slatina.....

       Jos, un cardu spre vest...

      Jos, ultimele două; privind spre sud....



Powered by API/PUM imgur uploader

GIV

@Sorinus

Cine crezi ca o sa puna presiune pe o deschidere partiala?

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB DN65 Nod Rutier DC154A Bals Voineasa 04092021


Ionut

Cum cine o sa puna presiune pentru o deschidere partiala? Noi!

API pe Facebook

UMB a avansat foarte bine pe Drumul Expres DX12 Balș-Slatina, acolo unde termenul contractual actualizat, cu extensii de timp incluse, este iunie 2022. Filmările proaspete din dronă: lotul 1 () și lotul 2 ().

În ciuda mobilizării exemplare, șansele pentru deschiderea traficului în decembrie 2021 pe toți cei 40 de km, pe profil complet (4 benzi), sunt foarte, foarte mici.

Totuși, se poate deschide parțial circulația pe Centura Balș (între nodurile Găneasa/DN65 și Braneț/DJ644) și, cu mult efort și noroc de vreme bună, pe Centura Slatina, acolo unde podul peste Olt este principalul punct critic.

Așadar, chiar dacă nu se va reuși inaugurarea completă pe toți cei aproape 40 de km dintre Balș Vest (Spineni) și Slatina Est (Valea Mare), solicităm oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și antreprenorului general (UMB) să se concentreze pe deschiderea unor tronsoane, chiar și în sistem semi-profil (un sens al drumului expres), astfel încât șoferii să nu aștepte venirea primăverii pentru a scăpa de traficul infernal din zonă.

DanielG

Daa
Foarte bun punct de vedere are ionut
(Noi plebea) :lol: