Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

ddfab

@tom_sawyer. multumesc de explicatii...
dar! ...vezi postarea ta cu numarul 4570, pag 305, cu fotografia cu camioanele. drumul pare a fi finalizat acolo, are parapete lateral, iar camionagii il folosesc la maximum( adica merg chiar pe margine). avind structura mai slaba pe marginea de 1,5 m, nu este chiar ok cum procedeaza... zic si eu...

ddfab

^ am mai urmarit o data, cu atentie filmarea lui Raducu pe drum si inclin sa cred ca avem aceeasi structura a drumului pe toata latimea sa, inclusiv acea banda de urgenta.

TibiV

Cred ca UMB a decis ca este mai simplu si mai putin laborios sa faca aceeasi structura pe toata latimea drumului.

Altfel ar fi trebuit sa astearna stratul de baza AB2 si binderul BAD25 pana la cei 1,5 metri de acostament, iar pe acostament sa intinda piatra sparta pana la nivelul binderului, iar la final sa vina cu uzura MASFpe toata latimea.
Dar ei au asternut de la bun inceput AB2 pe toata latimea, la fel si binderul acolo unde l-au pus.

Repet, cred ca au ajuns la concluzia ca migaleala presupusa de structura diferita (cea din planse) i-ar fi costat mai mult decat sa faca aceeasi structura pe toata latimea drumului...

Quote from: Ionut on July 09, 2017, 07:46:16 AM
DX12 CRAIOVA-PITESTI - PROFILE TRANSVERSALE TIP


imagine la dimensiune completa
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Asa gandesc si eu. Costa mai mult: din atentie necesara, materiale diferite, dar mai degraba coorodonarea ca sa iasa materialele diferite in zone diferete si deci rezistente diferite.

tom_sawyer

#4609
@ddfab: nu, camionul din dreapta nu merge chiar pe margine, ci merge pe prima banda de circulație:





(scuze pentru calitatea desenului, sper că se înțelege ideea).

Unghiul de filmare al dronei e înșelător pentru dimensiunile drumului.

alecu26

Eu zic ca au primit instructie. In normativul de autostrazi banda de stationare de urgenta are acelasi system rutier. Aici unde e mai stramt, cu atat mai mult e important sa fie asa. Asa ca foarte usor se poate considera ca e o scapare a normativului sau a SF ului si sa se emita o instructiune de lucrari suplimentare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ddfab

^^@tom_sawyer. eu zic ca ceea ce ai figurat mai sus si marcat cu 1,5 este rigola de beton, pentru captarea apelor. cum au zis si colegii de mai sus, cred ca au pus aceeasi structura peste tot, ceea ce este mult mai bine. mai uita-te o data la filmarea lui Raducu, si se vad multe zone unde se  termina asfaltul. acolo se pot observa mai bine straturile.

tom_sawyer

#4612
M-am mai uitat la filmare. Când 2 camioane trec în paralel, fiecare merge cam la marginea părții asfaltate și între ele rămâne loc de aproximativ un camion. Deci 3 x 2,5 m, care ar corespunde cu lățimea părții asfaltate de 7-8 m.





Când drona filmează fix de deasupra acostamentului (din care 1,5 m sunt neasfaltați), acesta nu mai pare atât de îngust, ci e chiar jumătate din spațiul median, ca în planșele de licitație:




Părerea mea e că s-a executat întocmai planșa din licitație. Poate o sa avem și informații mai precise din interior.

Bachus01

Intre sensurile de circulatie , vom avea parapet NJ sau metalic?

Acum o intrebare stupida : care este rolul zonei mediane de 3m ? Nu se poate "fura" de acolo 1m sa facem 2 benzi la latime de A?
Nu sunt suficienti 2m , pentru parapet , inclinatie si scurgerea apei ?

Oricum este prea tarziu , zona respectiva avand alte straturi fata de carosabil


elphax

pe mijloc sunt parapeti metalici si vegetatie. desi sunt curios cum vor creste arbustii aia in pietris...

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot1-2 UMB Bals - Valea Mare 14082021


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ddfab

nu incerc sa fac polemica cu nimeni, dar faptul ca putem avea ceva mai mult decat ne asteptam( ma refer la banda de urgenta cu sistem identic cu benzile de rulare), mi se pare un cadou, zic eu, neasteptat. bine poate nu este cadou, ca vor fi ceva bani ceruti in plus... :)
deci...
2 straturi de asfalt exact cat latimea podului.




doua straturi de asfalt, pana in rigola


asfalt pana in rigola si nu este stratul de uzura


din nou, asfalt cat latimea podului


pe dreapta, asfalt pana in rigola, pe stanga pregatire de asfaltare pana in rigola


din nou, asfalt pana in rigola, in departare, asfalt cat este podul


asfalt pana in rigola. linia mai deschisa este pamant, praf, ceea ce poate da iluzia ca acolo este altceva decat asfalt.


si una de la inaltime, cu 2 straturi de asfalt pe toata latimea caii de rulare. se observa mai bine pe sensul din stanga.


eu zi ca avem mai mult decat ne asteptam...( sau poate asta o fi "drumul expres in regim de autostrada", cum se bateau in piept niste sinistrii? :lol:)

Bachus01

Mult mai ok asa. Scapam cu parbrizele intregi .


Un print-screen de pe un DX unguresc





Powered by API/PUM imgur uploader

b1

#4619
Pe un alt Dx unguresc avem acostamentul betonat sau asfaltat.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.