Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

12 Members and 21 Guests are viewing this topic.

paulmare

#4470
premiera are loc in 5 minute :) sa imi fac un popcorn sa vad filmul lui daniel :)

LE foarte bine progreseaza - cand a filmat Daniel puneau predalele pe ultimele 3 deschideri, au inca 3 deschideri betonate si au foarte multe unde au terminat armarea si au de turnat, foarte destept modelul asta
La fer - mai putin vizibil, la sol sunt cele 3 grinzi de la deschiderea de 50 metri gata sa fie ridicate si asamblate cele doua segmente pe esafodaj
sper sa vada si pizza filmarea, cum se face o placa de suprabetonare si cu ce viteza :)

b1

Vin și eu cu o propunere: ca prin acest drum de legătură să se realizeze conexiuni între DX Craiova - Târgu-Jiu cu DX12 și A/DX6.

Legendă:
negru - drumul de legătură
roșu - bretele de viteză care să deservească traficul dinspre uzina Ford
albastru deschis - alte bretele
portocaliu - drumuri relocate
galben - cale ferată

În prima imagine este nodul rutier dintre DN6 și drumul de legătură și 2 treceri peste CF


În a doua imagine sunt 2 noduri rutiere: primul deservește platforma industrială Carcea (aici sunt necesare relocările de drumuri), iar al doilea nod centura Craiovei si un pasaj peste DN65 si CF


În ultima imagine este nodul rutier dintre DX12 și drumul de legătură


Poate cu această ocazie proiectul va cuprinde și împăduriea nodurilor rutiere. :)

Powered by API/PUM imgur uploader
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

hvm

^
+1
Foarte buna propunerea de realizare a unei legaturi intre cele 3 DX/A-uri.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

voicul

Deci e doar senzatia mea ca UMB nu mai are saptamana de pauza?
Parca nu am mai vazut lipsa de activitatea de luni de zile pe sectorul asta.

hvm

Daca chiar asa e, atunci e posibil sa fi inceput sa optimizeze si sa aiba un schimb care pleaca acasa intercalat o data la 5 saptamani. Chiar e mai eficient ca reduc cu 20% necesarul de paturi, autobuze, cantina... Pentru ca isi permit la numarul de muncitori pe care il au...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Sealand01

Foarte buna ideea, pacat ca pana sa faca guvernul a6 si legatura aia, in toata partea aia vom avea zeci de blocuri, fix pe unde e trasata linia neagra se construiesc blocuri acum

ciprebbe

^^ Stati linistiti ca merg acasa si e normal sa faca asta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mike_us

Care este regula pentru contestații: 10 zile calendaristice sau 10 zile lucrătoare? Daca e prima luni ar trebui sa fie ultima zi in care s-ar putea depune contestație. Poate săptămâna asta aflam daca se poate semna sau începe iar nebunia contestațiilor.

SniperGuy

10 zile calendaristice, iar daca a 10-a zi este intr-o zi de week-end sau sarbatoare legala, se prelungeste termenul pana in urmatoarea zi lucratoare.

IonutP

Termenul pentru contestație este de 10 zile calendaristice, dar nu se ia in considerare prima și ultima zi (practic sunt 12 zile), iar dacă termenul se împlinește intr o zi nelucrătoare, acesta se prelungește pana in prima zi lucrătoare.

snackhunter

Daca tot vorbim de noduri, exista vreo sansa ca la proiectarea T4, nodul cu A1 sa fie redesenat si sa avem o solutie mai decenta?

Tavi

@snackhunter: plecând de la harta API poți oferi, eventual schița, un exemplu?
Dacă te gândești la un nod de mare viteză să nu uităm două lucruri:
1. pe direcția București către Craiova se trece de la regim de viteza (A) la un regim de viteză inferior (DX); și
2. s-a licitat pe o soluție tehnică prevăzută într-un SF ori un nod de mare viteză poate da niște calcule peste cap.

mike_us

#4482
Update pe harta CESTRIN:

tronson 1: 30.36%
tronson 2: 88.86% si respectiv 86.29%
Deci pina in septembrie UMB o sa treacă de 90%.


adyneamtu

Quote from: Tony7Y on August 04, 2021, 10:52:38 PM
Acolo o sa fie nod rutier din cate stiu.
De ce ai avea nevoie de pasaj ca sa dai drumul la tronsonul 2?

Quote from: hefaistos on August 04, 2021, 11:14:54 PM
Pentru ca altfel faci o solutie temporara, dupa care construiesti pasajul sub trafic.
Sau procedezi la executarea bretelelor de acces si dirijezi traficul prin ele. Doar ca la ce trafic e pe ruta Pitesti-Craiova, aceasta solutie "contra naturii" ar duce la ambuteiaje-monstru.
Eu as construi intai pasajul pe amplasamentul eliberat, dupa cum se vede (au facut deviatie), apoi as construi bretelele si giratoriile si as conecta DN-ul cu DX-ul.
Ma rog mai sunt si alte variante, una fiind de management al traficului pe bretelele definitive si pe deviatie in acelasi timp, pe durata construirii pasajului. Asta elimina conflictele de trafic. Dar eu tot as face intai pasajul, pentru ca ai mai multa libertate de actiune decat cu bretelele deschise.     

Am trecut prin zona. UMB dupa ce a terminat de forat pilotii pasajul peste DX12, a asfaltat peste zona forajelor. Acum se circula normal pe "vechiul" amplasament.
Se pare ca anul acesta vor sa faca doar bretele nodului pentru deschiderea T2. Iar la anul se vor folosi de devierea construita acum pentru a putea face si pasajul.

Iar la Piatra Olt traficul a fost mutat temporar pe deviere pentru construirea giratoriului.




alecu26

Probabil UMB va avea o vacanta mai maricica acum de 15 August. Din ce am auzit sunt flexibili cu acel 3 saptamani la munca o saptmana acasa.
Sunt enorme procentele alea. Par greu de crezut.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).