Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 21 Guests are viewing this topic.

sm33

Chiar și pentru optimismul meu, UMB ma surprinde plăcut.

paulmare

daniel321, super filmare, multumim
grinzile care le monteaza acum - sunt de 50 de metri, doar deschiderea centrala e de 70 -
la culeea spre Slatina, pare ca fac zid, apoi o aripa de beton armat, si restul gabioane - cum e si pe ld4 ceva de genul ala
Si incredibil avansul UMB la podul asta
La Oltet au terminat cu ferul ? sau aici au alta echipa alte esafodaje ?
Langa pod vad ca e plin de prefabricatele marunte, borduri, lise care se pun la sfarsit - foarte bine organizati, o sa aiba pentru deschiderea centrala nevoie sa construiasca uvrajul de balast in albia oltului pe care sa stea macaralele, poate ca asa s-au planificat sa prinda debitele mici de vara sa poata sa lucreze la asta 

danutzu_1069

Nu cred ca mai ingusteaza Oltul... O sa foloseasca macara mare, si pune peste dechidere, bucata cu bucata. Sa faca la sol un segment ptr un sens, nu au loc, asa ca eu zic ca le ridca pe bucati...

paulmare

#4428
^ nu poate ridica macaraua mare tablierul intreg gata pre-montat de la sol
Daca ridica o grinda intreaga de 70 de metri, apoi au de montat contravantuirile - trebuie sa urce in nacela sa monteze nu pot de pe barca de dedesupt :), si la astea de 50 de metri folosesc esafodaje
apoi daca te uiti la filmarea lui daniel, cea de dinainte, incepe cu dalajul - toate placile alea trebuie urcate cu macaraua, apoi sunt niste conectori care fixeaza dala de grinda si care trebuie sudati verificati etc
sa montezi totul la sol si sa ridici cu macaraua, cum au facut la sebes de exemplu - o cale are 70 de metri aici, si ar trebui montata undeva pe mal nu pe uvraj, nu cred ca se poate
macaraua mare a lor cred ca are vreo 10 metri latura patratului pe care se caleaza, asa ochiometric nu incape acolo, sa aduca o derrick cu senile si contragreutati, ar fi vazut-o drona lui daniel si e o greutate enorma 70 de metri de tablier plus dalaj
oricum o sa vedem - super bine ca lucreaza cu spor, o sa fie daniel sau altcineva acolo cu drona si o sa vedem cum le monteaza

foarte dibaci podari, cel putin la schema asta de pod, UMB

mike_us

Sincer nu am crezut ca un lot așa mare si greu se poate face in România in 2 ani. Si cred ca multi de pe forum nu credeau la început. Dar devine din ce in ce mai clar ca maxim pina in primăvara anului următor e gata. Încă o dată felicitări UMB.

pest1969

Eu cred ca UMB il vrea gata pana pe 1 Decembrie.

KnX

Mulțumim, Daniel pentru ultima filmare cu podul peste Olt și viaductul de la Balta Milcov.
Aceasta este fără doar și poate zona cea mai grea, apoi mai e și subtraversarea de la Găneasa pe sub CF și DN.
Cumva progresul este chiar semnificativ raportat la ultima filmare.
S-au ridicat și montat toate grinzile de beton pe cele 5 deschideri rămase până la culeea dinspre Slatina și s-a continuat cu așezarea predalelor, precum s-au armat și suprabetonat 3 deschideri deja.
Am mai văzut că este asfalt după fabrica de grinzi până aproape de Podul peste Olt.
Mai sunt de ridicat și apoi sudat grinzile metalice pe o cale și un pic din cea de pe direcția CraPi, urmate de cele de pe ultima deschidere.
Precum spuneau și alți colegi de pe forum, va fi interesant de urmărit cum s-au gândit cei de la UMB să abordeze această fază.
Privind videoclipul și progresul realizat, m-am gândit automat cât le va lua să termine armarea, suprabetonarea, hidroizolarea apoi asfaltarea întregului pod și viaduct.
Nu am văzut cam de multișor o filmare cap coadă cu stadiul șantierului de pe acest tronson, ca să vedem cât mai au de lucru la celelalte poduri de la supratraversări și alte viaducte, ca să-mi pot face o imagine mai clară.
Dar m-aș încumeta să zic că până la finele lunii septembrie am putea vedea aceste lucrări transpuse în realitate.
Voi ce părere aveți?

naivu

Hidroizolarea da! Si asfaltarea mi se pare cam mult!

paulmare

^ si eu cred cum spune cineva mai sus, superoptimist 1 decembrie, dar daca va uitati pe filmari toate maruntisurile pana la borduri si lise sunt acolo pe mal, si ei sunt "optimisti" ca noi
foarte buni podari oricum oamenii care lucreaza la bucata asta de dx12

hefaistos

Eu am pariat ca UMB deschide anul asta traficul pe podul peste Olt. Nu zic ca e imposibil dar am început sa pun bani deoparte. Prin comparație cu podul cel lung de la Bacau, făcut anul trecut lucrarea este cu cel puțin o luna în urma, iar podul asta mi se pare mai lung. Plus ca mai sunt pe traseu și alte lucrări de arta, mai multe decat la centura Bacău est. Totul depinde de câți fierari în plus fata de 2020 au.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Tavi

Par în grafic la pod Olt și celelalte suprastructuri de pe bypass Slatina. Așa, parcă peste noapte ne-am trezit cu trei deschideri supraarmate și suprabetonate. Până în septembrie este suprabetonat mai mult de jumătate de pod.
Nu aici mi-aș face griji ci nevralgice mi se par alte două puncte: subtraversare CF și nodul cu L3 - care nod de fapt se află pe L3 dar e necesar pentru deschidere centură Slatina. Si dacă nu termină tot lotul 2 dar dau în trafic anul acesta centura Slatina este un foarte mare câștig!

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot 2 UMB DJ653 Tronson 3 Valea Mare 31072021


alexd4u2

Prima trecere peste DX12 - Pirelli Slatina

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 03082021


paulmare

daniel multumim excelenta filmare - asteptam si podul de la Oltet :)

foarte bun ritm au aici la pod - eu am fost printre aia carcotasi care nu au crezut ca deschid tronsonul inainte de anul nou
pe de alta parte la A3 daca au 22 de foreze, si au deja acolo o gramada de oameni la rigole si geogrile si incep cu ziduri de sprijin si paramenturi de piatra si ce mai trebuie sa faca ca sa isi protejeze debleurile - e si acolo o manopera uriasa - sper sa nu realoce din oamenii care ii au aici