Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 14 Guests are viewing this topic.

alexd4u2

Se poate semna chiar si fara a astepta solutionarea eventualelor contestatii?

vancouver

Quote from: Păun on July 30, 2021, 04:21:10 PM
eu unul o vad ca pe o foarte buna strategie.

Si un om beat, care merge pe 3 carari, poate ulterior sa zica ca "asa a fost strategia". Unde puii mei se intrevede ceva gen strategie in contestatiile si procesele repetate de pe lotul IV?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

paulmare

^deja se stie ca merge fabrica de prefabricate si cei vreo 300 de oameni care deservesc liniile la Zimbor pe A3
apoi vor veni poate inapoi pe lotul 4 - e un efort logistic facut de-a-n pixul pentru niste legi care permit unei firme de apartament cu 2 laptopuri, o dacie duster si o secretara sa antameze avocati care sa conteste orice pana in panzele albe
Era mult mai ok pentru planificarea lor sa nu fi fost deja "desemnat câștigător deja de 2 ori pe acest sector", de au ajuns sa ia decizia sa mute liniile la Zimbor inainte de lotul 4 de la CraPi

Poate ca era deja comandata o linie noua la spaniolii de unde le-au luat pe astea de le fac grinzile si prefabricatele pe santier, poate ca gaseau prin Moldova de care toata lumea de aici spune ca e uitata oameni care nu au nimic de lucru pe care sa ii califice si carora sa le asigure un venit decent - toata stima mea pentru cei care in loc de "venit minim garantat" aleg calea asta, munca onesta pe un santier ca sa trimita o paine mai alba si mai mare pentru familia de acasa

bacovia

Urmeaza iar contestatii, etc. Poate mai dureaza 2 ani pana se semneaza.

PS. am incercat sa-mi schimb useru in 'bacovia' da aparent nu se poate  :lol:

Europiu

^ Numai Ionuț te poate ajuta...  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut_Paun

Ce șanse mai au chinezii într-o eventuală (nouă) contestație?

rocklee


Sealand01

De data asta chinezii nu mai au vreo sansa

NGC

T4, "PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Drum Expres Craiova - Pitesti" Tronsonul 4"

Dupa cum se stia de multa vreme, "noul" castigator este UMB.

Sa punem aici dovada trecerii "pe repede inainte" prin etapele "oficiale" din SICAP si sa asteptam contestatiile.



razvan_43

^^ Ce ar mai putea contesta iarasi?

razvan96

Vor incerca sa conteste iar oferta UMB probabil, de data asta cu alte argumente pentru ca data trecuta li s-a respins cererea asta. Sansele sunt mici probabil.

razvan_43

^ e clar si o problema de legislatie. Se permit multe contestatii la...orice!?
Ar trebui contestatia pe fond, reevaluare oferta daca este cazul si apoi semnat contractul. Sa speram totusi ca vor semna cu UMB anul asta.

GAC

Din cate stiu exista un termen limita pentru care poti depune o contestatie. Astfel, la acel termen contestatarul trebuie sa sa precizeze toate motivele: a, b, c, d, etc. Daca contestatarul depune contestatia initiala cu motivul a si CNSC & CAB resping resping motivul a, atunci motivele b, c, d, etc nu mai pot fi invocate ulterior pentru ca termenul de depunere a fost depasit. Astfel, nu inteleg ce mai pot contesta in continuare?

Cat despre fabrica de grinzi, aceasta a functionat continuu, in ciuda blocajelor juridice de pe Lot 4. Avand in vedere ca zona aferenta fabricii face parte din corpul DX ce trebuie inaugurat in 4 luni, deci nu cred ca ar mai fi fost timp sa faca grinzile si pentru Lot 4. De asemenea, sa nu uitam ca de la actuala locatie la Lotul 4 sunt intre 40 si 70 Km. Nu cred ca e o afacere sa muti sute de grinzi atata drum, cand poti muta fabrica in asa fel incat sa fie cat mai aproape de locatia unde vor fi puse grinzile in opera, asa cum s-a facut la lotul 2 - la 2 Km de viaductul peste Olt.
In ceea ce priveste grinzile de pe Lot 4, eu cred ca mai intai va ajunge fabrica pe A0 si Braila-Galati si abia apoi pe Lot 4 (din toamna asta si tot 2022 pe A3, in prima parte a 2023 pe A0, in a doua parte 2023 pe Br-Gl) in 2024. Daca epopeea contestatiilor se termina si in septembrie se semneaza Lot 4, atunci termenul va fi Septembrie 2024 pe Lot 4, deci vor avea cum sa termine grinzile si structurile in 9 luni, presupunand ca fac intre timp orice alte lucrari.

razvan96

Orice desemnare noua ca de altfel orice act administrativ presupune o noua perioada de contestații...

daniel321

#4424
Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 31072021

Armare pod Olt, pe 3 deschideri ale podului 120m sa turnat beton, a inceput montarea grinzilor metalice cu deschidere de 50m