Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 12 Guests are viewing this topic.


mike_us

Acuma ceva timp se vorbea ca mai aduc 500 de muncitori de la Bacău. La Bacău au terminat deja deci le-au crescut efectivele?

vladioan_bv

depinde, poate i-au splituit intre A3  si aici..

pbh

La Bacau nu mai erau multi muncitori. Cateva zeci, oricum sub 100.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 22072021



mike_us

Si daca tot se vorbește de lotul 3, se promisese ca se termina pina la sfârșitul anului viitor. Pe situl CNADR însa apare ca data a finalizării 2024. E o diferența destul de mare. E o greșeala sau se plănuiește ca UMB se sa concentreze pe alte lucrări?

http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/DRUMURI%20EXPRES%20PROIECTE%20IN%20EXECUTIE.pdf

naivu

Termenul contractual licitat este de 3ani (12 luni proiectare+24 luni executie). Cum contractul a fost semnat 16.09.2020 iar ordinul de incepere dat 18.01.2021 dead-line-ul contractual devine 2024 (ianuarie); CNAIR nu poate publica promisiuni pe situl oficial!
Personal nu am auzit de promisiunea ca tot lotul 3 sa fie gata la final de 2022, dar am auzit ca s-a promis ca nodul dinspre Slatina (parte a lotului 3) sa fie gata la final de 2021 pt ca sa fie dat in circulatie impreuna cu lotul 2; sa nu fie o confuzie.

paullie

@Vlad94 s-a vorbit dar pasager. Oricum in cadrul proiectului actual CNAIR, nu se poate face nimic. CJ Olt ar trebui sa puna mâna sa faca 2 proiecte, nod la Colonesti si nod cu DJ677. Asa cum a facut CJ Ilfov cu CL Branesti (18 mil RON).

DAR CJ Olt nu va misca un deget asa cum nici CJ Arges nu va asfalta cei 5 km din DJ703G (desi eu am sustinut si sustin ca DJ703G NU este o varianta de descarcare a A1).

daniel321

#4374
Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot2 UMB Sub Traversare Dn64 Ganeasa 22072021


crspopa

Salutare, am o intrebare scurta, la subtraversarea DN64, subtraversarea liniei de tren mai exact, care este faza cu cele 2 patrate? Par destul de apropiate cat sa nu aiba loc DX-ul printre ele sau mi se pare mie? Si daca ar trece printre ele, de ce se sapa inauntrul lor? Ma intriga ca nu inteleg ce reprezinta/la ce folosesc.

Multumesc

mike_us

@naivu Înțeleg ca CNAIR nu poate publica promisiuni pe situl oficial.
In momentul in care s-a dat AC si ordin de începere înseamna ca perioada de proiectare e terminata nu? Deci de la 18.01.2021 dead-line-ul nu ar trebui sa fie 18.01.2023?(24 de luni de execuție).
S-a menționat de câteva ori 2022 pentru întreg lotul 2 nu numai pentru nodul dinspre Slatina atit de către ministru actual cit si de doamna Ionița. Una din ele:
https://www.zf.ro/auto/ministrul-transporturilor-incep-lucrarile-pe-lotul-3-al-drumului-19955121

danutzu_1069

@crspopa, patratele alea sunt doar un fel grinzi de coronament, iar inauntru sapa pentru fundatia culeelor pasajului CF... (fundatii directe). Evident, la final se demoleaza patratele alea...

adyneamtu

^Deci calea ferata va fi si ea relocata, dar de ce fundatie directa si nu piloti forati ca la pasajele rutiere ?

naivu

@mike_us, ordinul de începere din 18ian e f probabil doar pt proiectare. Articolul citat spune că vineri 12martie MT a semnat AC pe CraPi3, ordinul de începere pt execuție poate fi doar ulterior acestei date; probabil a fost emis între timp dar, ori CNAIR nu a actualizat, ori poate că nu e corect să reduci din termenul contractual doar pt că antreprenorul s-a mișcat și a terminat proiectarea în avans. Intradevar MT spune "avem promisiunea constructorului că acestea ar putea fi gata mai repede, adică în 2022"!