Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

reed

#4335
Asta e ritm de lucru certificat Aktor si Pizzarotti ,in felul asta nici in 3 ani nu e gata.Misca ceva ,ceva,dar slab pentru a fi gata anul viitor.

perfidus

Misca, da, chiar am vazut pentru prima oara pe un santier de autostrada (pardon, DX) rigole betonate in camp, fara a fi incepute decopertarile pentru drum. Cam cum facea Pizza cu stalpii de iluminat.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alexandruduma

Timelapse Pod Olt [25.06.2021 - 10.07.2021]


dumbravaandrei

super tare timelapse-ul, dar calendarul ala nu poate fi "reorganizat" altfel? Mai putin invaziv?

mike_us

UMB menține un ritm excelent pe cei 41km din lotul 2 in timp ce reușește să facă același lucru pe încă 30 km pe A3 si reușesc să facă ceva si pe lotul 3. Deci 100 km pe care se lucrează simultan de către o singură firma, cred ca e o premiera in România. Bravo UMB!

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB Pod DJ643 Oltet 10072021


GAC

Din pacate Lotul 1 este mai mult dezolant decat incurajator, dar atata vreme cat partenerul serios nu plateste restantele de pe A10 si atata vreme cat AC-ul s-a dat pe bucatele, nu este de mirare ca TS cauta in fel si chip sa reduca costurile, chiar daca implica intarzieri pentru proiect. Atata vreme cat termenul contractual abia a inceput sa curga (de la ultimul AC) nu vad motive de graba.
Nu vreau sa le iau apararea celor de la TS, dar atata vreme cat beneficiarul nu are tragere de inima pentru acest proiect, de ce ar face o companie privata munca de sisif ca sa recupereze pe costul sau toate intarzierile generate de incompetenta si delasarea autoritatilor.
Temerea mea este ca AC-ul a fost doar primul as din maneca intarzierilor, urmeaza utilitatile (vad ca stalpul din corpul DX, de la granita cu Lotul 2 nu a fost relocat), si tare ma tem ca din cauza problemelor cu utilitatile, vom realiza ca termenul contractual inca nu a inceput.
Din pacate, aceste manifestari ingrate ale constructorului reflecta atitudinea iresponsabila a beneficiarului si astfel se naste o ciondaneala generalizata ce se reconciliaza cu mari intarzieri ale proiectului.
Atunci cand beneficiarul isi va plati datoriile, sa vedeti cum o sa asfalteze TS si pe ploaie si pe ninsoare... mai bine sa le fie platite restantele si sa inceapa sa asfalteze din vara asta si la vara sa termine, ca altfel riscam sa asfalteze in noiembrie 2024 (inainte de alegeri), pe ploaie, ca pe urma sa ne miram ca nu tine asfaltul nici cateva luni.

mike_us

Ce se mai întâmpla cu telenovela lotului 4? Se rezolva anul asta?

naivu

#4343
Ești pe mâna justiției române, se poate amâna oricât!
Au fost licitații care au durat 5ani ...

hvm

nu cred ca e nici cea mai mica sansa sa fie semnat contractul anul acesta.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Duta C

Chinezii astia sunt incredibili....bine ca am scapat de ei!! >:( >:(

Sealand01

N-a fost vina chinezilor ca cnair i-a dezcalificat abuziv fara absolut niciun rost, ei find pe 3, doar pt a fi similaritate cu PitSib 4

tom_sawyer

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind actele normative adoptate sau de care Guvernul a luat act în ședința din 14 iulie 2021

20. HOTĂRÂRE privind aprobarea scoaterii definitive din fondul forestier naţional, fără compensare, de către Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, a terenului forestier în suprafaţă de 13,5337 ha, în vederea realizării obiectivului de interes naţional și utilitate publică ,,Drum expres Craiova – Pitești și legăturile la drumurile existente", tronsonul 3, aflat pe raza localităților Valea Mare, Priseaca, Scornicești, Optași-Măgura, Tătulești, Colonești și Bărăști din județul Olt

gov.ro

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB Pod Cale Ferata Pod DC155 Barza 10072021


daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot2 UMB Sub Traversare Dn64 Ganeasa Fabrica De Grinzi 10072021