Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

elphax

voicul - cateva nu sunt chiar vreo 70?
de acord ca trebuie si CNAIR sa explice ce se intampla cu banii aia

Alutus

Ma uit la utilajele TS si la cele ale UMB: da domnule sa le dea CNAIR bani sa-si cumpere basculante, excavatoare, sa le faca si sediu...
Alea iacta est

hvm

@Altus:

Nush cum faci tu, dar daca as platit cheltuielile de deplasare masina,avion,masa,hotel,tren si nu mi-as primi cv factura pentru lucrari si pentru decontul la aceste cheltuieli pentru 3 ani, dar eu as plati salariile angajatilor intre timp impreuna cu diurna, si incep sa fac credite ca sa platesc tot. as reduce activitatea la maxim sa reduc pierderile in speranta ca o sa fiu platit si sa recuperez toate aceste pierderi (ca nu le poti numi cheltuieli). Tu cum ai proceda? Ai continua sa muncesti si ai face credite sa suporti cheltuielile? Pentru cat timp?

Inteleg ca acesti constructori sunt incorecti si nesimtit, la greu, dar eu zic ca nu ar trebui sa aruncam inca cu pietre direct in ei cand ei isi asteapta oarecum drepturile. Asa cum imi vine greu sa cred ca te-ai mai duce la munca daca la o neintelegere cu angajatorul pe care apoi il dai in judecata si judecatorul decide ca tu esti cel care are dreptate, si ca trebuie sa fii compensat cu varf si indesat, dar tu n-ai primit nimic in cativa ani. Tot asa nici ei nu prea au tragere de inima sa lucreze  pe o posibila pierdere si apoi sa fie taxati mai mult de beneficiar in cazul in care situatia ar persista si iar nu ar fi platiti.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

hefaistos

Atunci sa se plângă ca nu le sunt plătite facturile, nu ca e grea viata în România și le pleacă muncitorii. Asta e chiar prosteala pe fata. În timp ce "alături" UMB prospera și reușește să-și mărească echipa, la TS e restriște. Și la București aceeași poveste.
Eu nu vreau reziliere, vreau o mobilizare cât de cât decenta. Astfel încât, când va fi gata T4, sa se apropie și TS de finalizare.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

paullie

#4309
Cred ca vrei sa zici când va fi gata T3. Ca T4 o sa stam dupa el mult si bine.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 03072021


daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronsonul 3 UMB Valea Mare Colonesti 03072021


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

archaeus


mike_us

Cred ca ar trebui sa înceapă si autoritățile sa se gândească sa rezolve cu suprafața forestiera de pe lotul 3. Sa nu ne trezim la anu ca nu se poate lucra ca nu sunt autorizații acolo. 

Tavi

Dar cu parcurile fotovoltaice de după min 9.30 ce se va întâmpla?

adyneamtu

Daca proprietarul a anticipat momentul, a cumparat sau va cumpara una/doua din parcelele alaturate neafectate de traseul DX12, le va demonta cu "manutele lui", le va muta cateva zeci de metri langa si nu-si va pierde investitia.
Beneficiarul este S.C. PARC SOLAR MOLDOVENI S.R.L pe cele 3 parcele dintre care 1 este taiata in doua. N-am gasit sa fi cerut o autorizatie noua de mediu pentru vreo parcela alaturata, deci banuiesc ca demontate si depozitate sau vandute.

mike_us

#4317
Cite grinzi mai sunt de făcut pentru tronsonul 3? Termina pina la sfârșitul verii ca sa mute fabrica de grinzi pe A3?

pest1969

Stie cineva cum se poate verifica daca instanta a dat motivarea hotararii la contestatia de pe TR4?

NGC

^ Va tin eu la curent cand sunt lucruri de spus. ;)