Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 5 Guests are viewing this topic.

mike_us

Si asta in timp ce lucrează si pe A3. Bravo UMB!

vladioan_bv

:troll:  cred ca cei de la tirrena care au zis ca nu au de unde sa angajeze oameni vor spune ca video-ul e trucat si ca aceeasi muncitori au fost filmati cu drona atat la zborul dus cat si la cel de intoarcere si ca de-aia sunt atat de multi... :troll: :troll: :shocking: :shocking:

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot2 UMB Piatra Olt Valea Mare 27062021


alexandruduma

Primele imagini de la camera de timelapse montata la Olt:


RaduG

Ce tare, ați prins și o dronă la min 0:05.

davyl

Bravo @daniel321 pentru filmari! Bravo @alexandruduma si @ciprebbe pentru camera time-lapse. O sa fie un adevarat spectacol acolo acum ca vor incepe betonarea podului!!!

vm75

Lansez si eu o intrebare: avand in vedere ca Tronsonul 1 Tirrena Scavi va fi gata cu cel putin 1 an dupa lotul 1 UMB, s-ar putea face o intrare pe DX la intersectia cu DN65, macar pe sensul Craiova-Pitesti? In acest fel s-ar evita conflictul de trafic din nodul Bals Vest iar mai tarziu intrarea ar fi cu siguranta folosita de craiovenii care prefera sa mearga prin Pielesti. Daca s-ar face si iesire ar deveni cam inutil nodul Bals Vest...



Si pe lotul 3 al UMB se va pune aceeasi problema la Colonesti, daca va exista un decalaj foarte mare fata de lotul 4 (aici lotul-muzeu ar fi chiar mai lung).


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


MihaiD

Nu mai știu o altă firmă din țară care să mute prin țară +1000 angajați la sute de km de domiciliu. Știind cât de greu e să găsești azi forță de muncă, mai ales să ai români pe șantiere la modul ăsta, eu nu mai am nicio emoție negativă vizavi de faptul că s-ar putea să nu se finalizeze anul ăsta lucrările pe cele două tronsoane ale UMB de aici. Pentru mine, constructorul a făcut tot ce-a depins omenește de el. Dacă nu se finalizează, asta e, am trecut peste exemple mult mai rele, unde era nesimțire. Nu am ce reproșa unui executant care arată mobilizarea asta de oameni și utilaje. Asta nu înseamnă că nu sper să dea în trafic anul ăsta, spun doar că, chiar dacă nu dă în trafic, ce văd în imagini mă face să nu mă simt ca un contribuabil furat, iar asta e o senzație foarte plăcută :).

mike_us

@MihaiD așa vad si eu. Daca termina anul asta grozav, daca termina la primăvara sunt 40 km destul de grei terminați in 2 ani jumătate. Daca si alte șantiere ar merge așa ar fi grozav. Problemele ramin licitațiile cu contestații interminabile (a se vedea lotul 4) si licitații unde cistiga firme care nu ar merita (A0, A10). Daca CNADR/ministerul ar rezolva problemele astea am începe sa speram ca se poate si la noi.

Duta C

corect ...daca termina la primavara nu se supara nimeni pe UMB :) :)jos palaria pt ei toti!

Dragosdimitrescu

Chiar si cu atatea contestatii si proceduri intarziate, loturile UMB din acest DX, odata date in circulatie, vor ajuta enorm traficul spre Craiova. Sa scapi de Bals si Slatina e cel mai bun lucru posibil pe acest drum.

RaduG

Clipul CNAIR de pe 28 Iunie este acum copiat pe YT de cei de la UCTV, pentru cei fără cont de FB:


Alutus

Dimineata pe racoare...pe lotul TS, pasajul peste centura Craiovei erau vreo 3-4 muncitori...zau ca nu ii mai inteleg, nu le mai gasesc chiar nicio scuza.
Alea iacta est