Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Sealand01

Eu cred ca o spun pt a 100a oara, dar atat de prost loveste lotul asta orasul incat pt craioveni + fabricile de aici, mai ales cele din zona de est (Ford) +parcurile industriale, mai ales ultimul de la aeroport nefinalizarea lui ne afecteaza maximum cu 5-10minute,pt tranzit e bun intr-adevar.
Pur si simplu fara acea legatura cu centura sud, loveste o centura foarte aglomerata care nu e nici cea mai scurta, iar peste centura chin si jale la intrarea aceea+cele de langa (locuiesc in zona si prefer sa ocolesc sau sa merg pe jos, in prezent, dar cand va fi dx)

daniel321

@Sealand01 eu stau in zona de vest a Craiovei si este putin probabil sa folosesc aceasta intrare pe dx mai ales daca ai treaba prin oras e mai scurt sa o iei pe centru si sa intri pe intrarea de la Bals...

MihaiD

Quote from: paulmare on June 09, 2021, 01:17:29 PM
macaraua aia hidrom din epoca de aur e tot acolo

mă întreb dacă macaraua asta a fost în oferta tehnică și dacă a impresionat decisiv comisia de evaluare a ofertelor

1948

Pe langa deja celebra macara, azi pe la pranz lucrau anemic la supratraversarea DN-ului cu doua utilaje, dintre care unul era un camion ROMAN, care la ce varsta avea, ar trebui mai degraba expus intr un muzeu al "epocii de aur".
In schimb la UMB era astazi liniste, armata portocalie cred ca e in saptamana libera.

Ionut

API pe Facebook

Lucrări în ritm de melc pe Drumul Expres DX12, tronsonul 1, între Craiova si Balș: [...]

În trecut italienii de la Tirrena Scavi au demonstrat capacitatea de a livra autostrăzi la timp, de exemplu pe A3 (Gilău) și A1 (Timișoara-Lugoj), dar pe acest șantier evoluția este dezamăgitoare. Ieri a fost semnată și ultima autorizație de construire, aproximativ 3,3 km din totalul de 17. Se poate vedea cu ușurință la începutul filmării că suprafața respectivă are diverse culturi agricole nederanjate.

Fiindcă întreg lotul este acum autorizat, cerem antreprenorului ca în cel mai scurt timp posibil să-și mărească mobilizarea semnificativ. Vara este excelentă pentru lucrări de terasamente, iar un constructor serios ar putea așterne asfalt pe o mare parte din lot în acest an, și ar deschide traficul anul viitor.

davyl

Bravo pentru aceasta pozitie oficiala, @ionut!

Era timpul pentru asa ceva. Momentan mobilizarea constructorului nu este ceea ce ne dorim cu totii!

ovicor

Foarte bine formulata pozitia API! Incepe cu recunoasterea istoricului pozitiv a antreprenorului, dar atentioneaza ca intarzierile in acordarea AC pe anumite sectoare nu justifica decat partial slaba mobilizare pe sectoarele cu AC!

Tony7Y

Inteleg ca daca de ieri avem AC pe tot tronsonul, TS are la dispozitie 24 luni incepand de acum pentru finalizare?
Asta insemnand iunie 2023.

razvan96

Probabil asa va considera Tirrena si nu m-ar mira ca CNAIR sa fie de acord, dar in mod normal nu le acorzi 24 de luni cat toata partea de executie din contract pentru ca nu au avut autorizate lucrari cu o valoare de sub 10% din total.

naivu

Chiar dacă cei 14km cu AC erau aproape gata, cei 3km fără AC ar fi fost tot la zero, iar etapele tehnologice (care nu pot fi sărite) depind de exact ce anume se face pe acei 3km nu de stadiul de execuție al sectoarelor adiacente!
Și bănuiesc că extinderea perioadei de execuție în caz de porțiuni cu AC întârziat este reglementată măcar parțial fie în contract fie în lege, că nu este total la mărinimia CNAIR.
Dacă cei 3km sunt doar terasament fără structuri, mi se pare cam mult 24luni, dar noul termen nu depinde de păreri  :)

danielefr

Lucrari forare piloni si decopertare lotul 3 la Km 69-70 zona Mogosesti - Jitaru
DX12 KM 71


DX12 KM70


DX12 KM69


DX 12 MOGOSESTI - sCORNICESTI



Powered by API/PUM imgur uploader

razvan96

Pai normal cabnu de păreri depinde, pe FIDIC galben nu se calculeaza asa, sa le dai extensie atat de mare pentru lucrari autorizate mai tarziu de sub 10% din valoarea totala (32 de milioane RON) in mijlocul campului. Ca daca aveau un pod de 500 de metri de facut acolo poate era de inteles. 31 decembrie 2022 e un termen rezonabil pentru Tirrena.



RaduC

Dupa documentul atasat mai sus se cuvine sa

Bravo UMB, progres de 25% intr-o lună.

Evident ca nu acesta a fost progresul real, dar oricare ar fi fost, arată fabulos acea statistică