Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 14 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

archaeus

Nasol. Mobilizarea e jalnica. Au crescut balariile pe terasament, avem un nou ST1.

Alutus

Am ajuns sa-mi doresc o reziliere, cu toată nebunia ce ar presupune asta...
Alea iacta est

Sealand01

Potrivit hotnews au avansat 3.67 in mai fata de aprilie, stiu, stiu sunt niste cifre bagate in ele, dar instanta la o eventuare contestatie a rezilierii nu stie sa se uite la altceva.
Nu ca le iau apararea, dar daca vede si ca n-au AC dupa 2 ani, in conditiile in care tot auzim "in cateva zile", vede instanta asa ceva, direct anuleaza orice reziliere

voicul

Si ce motiv de (posibila) reziliere ati gasit?
Un motiv legal ma refer, nu ca ar fi fost frumos DACA statul isi facea treaba 100% si la timp sa fi lucrat si TS mai cu spor - desi TS sunt inca in timpul contractului?

archaeus

Sa nu le cautam circumstante atenuante....in mod normal trebuia sa fie asfalt sau macar binder pe multe portiuni.....

Sealand01


ciprebbe

Din ce vad au un alt stil de a construi fata de UMB.
Au multe santuri deja facute, de sus e greu de vizualizat cat e de inalt terasamentul, posibil sa se apropie de BSC .
Daniel, cel care a realizat filmarea  (MND) spune ca e miscare si progres pe lot.
Luna aceasta au zis ca vor creste mobilizarea asa ca nu vad motive de reziliere, inca.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danvoicu

Ale draq sicane si "S" la supratraversari. Ce proiectare o mai fi si asta ?
Care e diferenta? Cele mai lungi sunt mai scumpe ? Si ce e scump e si bun?!

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Troson1 Tirrena Craiova Centura De Nord DN65F Ghercesti 04062021


paulmare

Daniel multumim, macaraua aia hidrom din epoca de aur e tot acolo
^ nu as zice ca e "alt stil de a construi", mi se pare o lucrare subfinantata unde nu au destule resurse, oameni si materiale si utilaje, si ceea ce fac ei, e exact vorba lui Exarhu de la morning glory, "atata s-a putut", au o gramada de lucrari de facut fara sa aiba oameni si utilaje proprii, si cand gasesc o echipa dispusa sa lucreze pentru ei, ce stiti sa faceti, si sunteti de acord cu banii ? putem face rigole de exemplu, ok faceti rigole 

Ionut

Mini breaking news. S-a semnat AC pentru restul zonelor rămase de autorizat pe tronsonul 1. Încă nu e publica AC. Ce sa zic, foarte bine, acum daca ar putea și TS sa mărească ritmul...

survola

Îi criticam, dar ei nu aveau AC  :lol:

snackhunter

^ nu e ca si cum pe unde aveau AC lucrau in ritm sustinut. La nodul de la centura de nord, intr-un an doar au facut decopertarea si nici aia toata.
Aveau nevoie de AC la 4-5km mai in fata ca sa poata turna betoane si sa puna grinzi?

archaeus

@snack au AC de la 1 decembrie pt portiunea aia....7 luni, 2 ziduri de sprijin de 20m si 20 de piloti. Plus lipsa de mobilizare. In ritmul asta, sfarsit de 2022 pare improbabil.
Cu exceptia a catorva km(4-5) au avut AC pe tot lotul unde au lucrat curat la terasamente, rigole, dar stau rau la structuri, unele stau fara grinzi de mult timp. Cu exceptia podului peste centura lotul e unul lipsit de structuri majore si relativ usor. Asteptam cu nerabdare mobilizarea pe care ne-o promit luna de luna.