Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

naivu

^^^Sunt curios în ce stadiu este primul nod de pe T3 (am înțeles că nu se poate ocoli complet Slatina fără el) și ce șanse are să fie gata odată cu T2?! După mine, acesta s-ar putea dovedi punctul critic; chiar dacă nu e parte a T2, este important pt principala funcție a tronsonului: ocolirea Balş+Slatina.
^Am înțeles că factura nu se poate emite fără avizul CNAIR (a fost anul trecut o situație la Pizzarotti unde se pare că umflasera devizul și nu li se aproba nici măcar emiterea facturii)

paulmare

Daniel multumim,
este si o filmare foarte frumoasa "dincolo" pe A1 a lui Adrian Sibiu unde se vad predalele montate de Porr - portocaliii sunt mult mai productivi cu genul asta de predale, au si bordura la margine sa poata turna fara griji, fata de alea clasice o predala intre doua grinzi cum monteaza Porr
14 oameni la armat placa la o structura cu doua deschideri, au cu cine sa lucreze :)
alea 10 basculante din parcare (fix o companie de basculante, 3 plutoane a cate 3 basculante, plus basculanta comandantului companiei de basculante :)) - oare de ce stateau parcate ? nu exista un numar de soferi sau mecanici de utilaj "de rezerva", la cate sute de oameni lucreaza aici o sa fie tot timpul absente - pacat sa stea un utilaj de 600k euro ca vrea sa se marite cu altcineva nevasta excavatoristului 

vladioan_bv

#4097
^^ @naivu.. s-a inceput lucrarile la nodul de la capatul T3.

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 UMB Tronson2 Lot2 Tronson3 Relocare DN65 29052021 la minutul 2:03

hit_man_dany_el

Un mic ambuteiaj portocaliu in zona nodului Piatra Olt din data de 01 Iunie.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB Pod Cale Ferata Pod DC155 Barza 29052021


survola

La pasajul de la 3:50 mai sunt exproprieri de făcut?

vladioan_bv


AlexxC

La limita cu T3 Se poate face un giratoriu temporar de descarcare a traficului pe acea deviere a DN65.

adyneamtu

Nu e nevoie de giratoriu temporar. Va fi sincronizata finalizarea nodului cu DN65 de pe T3 laolalta cu T2.
Sunt 2 giratorii, bretelele aferente si o supratraversare. Se poate face in 2 luni la "viteza" UMB.

pest1969

Nici macar nu e nevoie de supratraversare...

naivu

^Varianta finala sigur are nevoie de supratraversare; dar, intre terminarea T2 si terminarea T3, descarcarea T2 in DN65 poate fi facuta si fara a termina supratraversarea.
^^Nici chiar UMB nu face o supratraversare in 2luni; la fundatia pilelor se lucreaza destul de mult, ce vedem noi ca merge in 2 luni este turnarea pilelor pe fundatiile terminate anterior si asezarea grinzilor, dupa care mai urmeaza inca pe atat pt predale, armare, betonare, asfaltare, parapete si marcaje

archaeus


Asta e nodul cu DN65. Nu e nevoie de supratraversare.


daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB Pod DJ643 Oltet 29052021


panda_no 5

Multumim! :cheers:
E o placere sa te uiti la santierele unor constructori seriosi!