Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Sealand01

Daniel multumim frumos, dar sa nu dam hate aiurea, ar fi bine daca ai drum sau ceva, sa postezi si partea din apropiere de tr2, poate or fi facut acolo mai mult si lasa partea asta mai la final

daniel321

#4081
Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson1 Tirena Scavi Org De Santier Campeni Robanesti 29052021
Filmat sambata la 19:16 a inceput filmarea


danvoicu

Ce jeguri de proiecte aceste supratraversari peste DX/A ! Ori au forma de "S", ori de "C", ori de "W", ori de "∞", rectiliniu extrem de rar.
Care o fi rationamentul? Cert este ca pe rampe la astfel de poduri, iarna mai ales, se pierde mult din aderenta si cresc riscurile. Dar cand o sa vad eu in Romania si altfel de gandire?
De ce sa fie simplu cand poate fi complicat. Tot asa este explicatia pentru serpuirile DX/A pe motiv ca e monotonie(?!). Numai in alte tari nu e monotonie.  La cat mai multe serpentine dragi constructori geniali. Bineinteles ca vorbesc acolo unde nu e cazul de serpuiri dictate de logica si necesitati.

davyl

#4083
@daniel multumim de filmare! Avem o viziune completa acum. Eu unul sunt dezamagit!  :bash:
@sealand01 imi pare rau sa spun, nu dau "cu hate" acestui constructor ca nu am nimic personal cu ei, dar mobilizarea lor pentru zonele unde au avut autorizatie este aia care este: mobilizare proasta...

Poate exista asa ceva si nu stiu eu: nu ar trebui specificat in contract ca trebuie sa ai atata si atata procent din realizarea lucrarii dupa un anumit numar de luni? Si daca esti neperformant sa ti se rezilieze contractul automat? Asa multe firme ar disparea si poate ar lasa locul celor care pot si chiar si isi doresc sa termine contractul.

Sealand01

Da, acuma ne-am lamurit, e clar ca merg prost
Poate poate termina pana la finalul lui 2022, desi e greu

survola

Foarte frumos viaductul CFR de la 5:40.

RaduC

Eu speculez ca TS ar avea probleme de cash flow, altfel nu vad ce motive ar putea avea pentru a tărăgăna lucrul. Mai sus se discuta ca ar avea încă de încasat bani multi de pe ST. Dacă banca a oprit linia de creditare, atunci devine credibilă problema de cash flow.

archaeus

E sub semnul intrebarii si finalul de 2022. Poate fara podul peste centura de nord, unde au doar cateva fundatii gata, de altfel singura structura mai serioase de pe tot lotul. Ar fi trebuit sa aiba deja asfalt pe unele portiuni, lotul e unul destul de usor.....

raulbogdan23

^

Quote from: raulbogdan23 on May 30, 2021, 01:31:29 PM
Quote from: Quest on May 29, 2021, 12:24:05 PM
@raulbogdan23 nu esti departe, mie imi da un rest de plata de 15% ptr ST3, dar sa tii cont de cotele de tva corecte: pe 2014-2015 a fost 24%, pe 2016 a fost 20%, iar din 2017 este 19%

Am refacut calculele cu cotele de TVA corecte. Mai jos aveti rezultatele si diferenta de plata.




Powered by API/PUM imgur uploader

Suma ramasa de incasat 77.276.739,10 RON (cu TVA). Vedeti mai jos cat % inseamna pe alte proiecte.

Quote from: raulbogdan23 on May 29, 2021, 03:16:25 PM
Quote from: Quest on May 29, 2021, 12:24:05 PM
@raulbogdan23 nu esti departe, mie imi da un rest de plata de 15% ptr ST3, dar sa tii cont de cotele de tva corecte: pe 2014-2015 a fost 24%, pe 2016 a fost 20%, iar din 2017 este 19%

Corect, eu am folosit pentru toata perioada 19%. O sa refac calculele si revin.

Chiar si cu 15% ramas de incasat pentru TS, la o prima verificare acei 15% de pe ST3 inseamna:

Faceti voi calculele cat ar fi insemnat cei 15% pentru rulaj si bunul mers al proiectelor.

TibiV

#4089
N-au lucrat ei prea mult, dar de niste mici alunecari au facut rost.
S-a dus taluzul in santurile de scurgere... (07.20)


@danvoicu, eu de mult timp ma enervez cu S-urile astea absurde.
Care sunt facute din cauza obsesiei CNAIR/CNADNR "fara pila centrala in axul autostrazii".
O mizerie maxima...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB Parcare si Pod Saru 29052021


Alexander

@danvoicu ai mare mare dreptate, ce mizerie teribila. Parca proiectantii au fost beti cand au trasat supratraversarile astea. Vezi linie dreapta pe sute de metrii si apoi apare o curba de 90grade ca sa urci o prostie de pod. Situatie similara si pe lotul 2 din A10 daca nu gresesc.
Sau traversarea dn-ului unde au pus un capat la 10-15m de asfalt iar pentru celalalt a fost nevoie sa taie un dreptunghi in prima banda. Imi explodeaza capul cand vad chestii de genul.

AlexxC

Surprinzator avansul in aceasta ultima filmare! Multumim Daniel!
Usor usor se contureaza niste posibilitati de deschideri partiale: primul ar fi segmentul Valea Mare - Nod Pirelli vara asta posibil, si apoi Piatra Olt-Bals. Nicio surpriza in faptul ca podul peste Olt si cel peste Oltet sunt punctele critice ale acestui tronson destul de bogat in structuri serioase.

voicul

Sa vrea si UMB sa deschida partial. Pana acum nu am auzit nimic de asa ceva.
Pe A7 sectoarele au fost independente. Aici s-ar putea sa ii incurce deschiderile partiale.

vladioan_bv

am o intrebare, si daca nu e ok locul ei aici rog sa fie mutata, ca tot s-a vorbit de cashflow. daca firma x are situatia y la data z cand castiga contractul, n-ar trebui sa o ajute avansul pe care il primeste? ma gandesc ca din acea suma  nu se plateste doar proiectarea, care oricum e facuta de oameni care sunt ficsi in companie si pe care oricum trebuie sa ii platesti. daca o firma are probleme de cash flow de ce nu isi emit mai multe facturi care sa puna cumva presiune pe CNAIR?